Адреса: Maršala Tita 9a/I  
Телефон: (033) 251-590  
Факс: (033) 251-595  
Е-маил: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Wеб: https://www.ejn.gov.ba  
Датум и вријеме слања обавјештења на објаву: 11.7.2024. u 14:01  
ОБАВЈЕШТЕЊЕ О НАБАВЦИ  
1255-1-1-356-3-391/24  
ОДЈЕЉАК I: УГОВОРНИ ОРГАН  
I 1. Подаци о уговорном органу  
Назив  
JZU UNIVERZITETSKI KLINIČKI CENTAR REPUBLIKE SRPSKE  
4400928890000  
ИДБ/ЈИБ  
Контакт особа/Служба за контакт  
Адреса  
Marko Panić  
Dvanaest beba bb  
Поштански број  
Општина/Град  
Телефон  
78000 Бaњa Лукa (сп)  
Бaњa Лукa (Бања Лука)  
(051) 342-806  
Факс  
(051) 343-391  
Електронска пошта  
Интернет адреса  
javne.nabavke@kc-bl.com  
www.kc-bl.com  
I 3. Адреса за пријем понуда/захтјева за учешће  
Као под I 1.  
I 4. Адреса за додатне информације  
Као под I 1.  
I 5. Врста уговорног органа, ниво и главна дјелатност  
I 5.а. Врста  
Правно лице из члана 4. став (1) тачка б) ЗЈН  
I 5.б. Ниво  
Ентитетски ниво,Република Српска  
I 5.ц. Дјелатност  
1
/ 4  
Здрaвствo  
I 6. Заједничка набавка  
Не  
I 7. Набавка у име других уговорног органа?  
Не  
ОДЈЕЉАК II: ПРЕДМЕТ УГОВОРА  
II 1. Врста уговора  
Робе, Куповина  
II 2. Подјела на лотове  
Не  
II 2.д. Образложење недјељења поступка на лотове  
Obzirom na prirodu predmeta nabavke, koja se odnosi na nabavku vakum sistema, podjela na lotove nije svrsishodna, usljed  
čega Ugovorni organ nije ni pristupio istoj.  
II 3. Да ли се намјерава закључити оквирни споразум?  
Не  
II 4. Опис  
II 4.а. Назив предмета уговора  
Tender broj: 01-9917-1/24 radi nabavke vakum sistema  
II 4.б. Кратак опис предмета уговора  
Nabavka vakum sistema  
II 4.ц. Јединствени рјечник јавне набавке (ЈРЈН)  
Главни рјечник  
Код  
Опис  
Главни предмет  
33140000-3  
Медицински потрошни материјал  
II 5. Подаци о Споразуму о јавној набавци  
II 5.а. Да ли је уговор обухваћен Споразумом о јавној набавци (ГПА)?  
Не  
II 6. Укупна количина или обим уговора  
Precizirano tenderskom dokumentacijom  
2
/ 4  
II 6.а. Процијењена укупна вриједност уговора без ПДВ-а у КМ  
55000,00  
2
II 7. Мјесто испоруке роба или извршења услуга или извођења радова  
FCO – Klinička apoteka Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske  
II 8. Да ли је дозвољена алтернативна понуда?  
Не  
II 9. Трајање уговора или рок извршења  
Vremenski period trajanja ugovora je do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora  
ОДЈЕЉАК III: ПРАВНЕ, ЕКОНОМСКЕ И ТЕХНИЧКЕ ИНФОРМАЦИЈЕ  
III 1. Да ли се захтијева гаранција за понуду?  
Не  
III 2. Да ли се захтјева гаранција за извршење уговора?  
Не  
III 3. Битни услови финансирања и плаћања или упућивање на одговарајуће прописе  
Sredstva tekućeg poslovanja  
III 4. Ограничења за учешће  
Обавезни услови за учешће из члана 45. Закона о јавним набавкама, а докази дефинисани детаљно у тендерској  
документацији.  
III 5. Способност за обављање професионалне дјелатности  
Dokaz o registraciji u odgovarajućem profesionalnom ili drugom registru u zemlji u kojoj su registrovani kojim se dokazuje  
njihovo pravo da obavljaju profesionalnu djelatnost, koja je u vezi sa predmetom nabavke  
III 9. Резервисан уговор  
Не  
ОДЈЕЉАК IV: ПОСТУПАК  
IV 1. Врста поступка  
Отворени поступак  
IV 2. Критеријуми за додјелу уговора  
3
/ 4  
Економски најповољнија понуда  
IV 2.а. Подкритеријуми  
Р.Бр.  
Назив  
Учешће  
70,00 %  
30,00 %  
1
2
Цијена  
Рок испоруке  
IV 3. Рок за преузимање тендерске документације  
1.07.2024.  
3
IV 4. Провођење поступка електронским путем?  
Не  
IV 5. Да ли се намјерава користити е-аукција?  
Не  
IV 6. Да ли је објављено претходно информационо обавјештење?  
Не  
IV 7. Рок за пријем понуда/захтјева за учешће  
Датум и вријеме  
31.07.2024. 09:00  
IV 8. Рок за отварање понуда  
Адреса и мјесто  
Služba za javne nabavke i praćenje realizacije ugovora Univerzitetskog kliničkog  
centra Republike Srpske (zgrada Ginekologije,kanc. 19) , Ul. Dvanaest beba bb  
Датум и вријеме  
31.07.2024. 10:30  
ОДЈЕЉАК V: ДОДАТНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ  
Ponude se dostavljaju u posebno zapečaćenoj koverti, na kojoj mora da bude naznačeno: naziv i adresa ugovornog organa,  
naziv i adresa ponuđača, broj nabavke: 01-9917-1/24 naziv predmeta nabavke i naznaka:"NE OTVARAJ - OTVARA KOMISIJA"  
na adresu: Univerzitetski klinički centar Republike Srpske, ul. Dvanaest beba bb., Banja Luka.  
Ponude se predaju lično na protokol Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske ili poštom preporučeno, a primaju se  
do 31.07.2024. godine do 09:00 časova. Neblagovremene i nepotpune ponude se neće razmatrati.  
Javnom otvaranju ponuda uz prezentaciju pismenog ovlaštenja može da prisustvuje predstavnik ponuđača. Univerzitetski  
klinički centar Republike Srpske ne snosi nikakve troškove ponuđača u otvorenom postupku.  
Naručilac zadržava pravo da poništi nadmetanje ili odbije sve ponude u bilo koje vrijeme prije sklapanja ugovora u skladu sa  
članom 69. Zakona o javnim nabavkama BiH ("Službeni glasnik BiH" broj:39/14 i 59/22).  
4
/ 4