Адреса: Maršala Tita 9a/I  
Телефон: (033) 251-590  
Факс: (033) 251-595  
Е-маил: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Wеб: https://www.ejn.gov.ba  
Датум и вријеме слања обавјештења на објаву: 8.8.2024. u 11:05  
ОБАВЈЕШТЕЊЕ О НАБАВЦИ  
704-7-2-228-3-199/24  
ОДЈЕЉАК I: УГОВОРНИ ОРГАН  
I 1. Подаци о уговорном органу  
Назив  
JZU BOLNICA "SVETI APOSTOL LUKA" DOBOJ  
4400044160008  
ИДБ/ЈИБ  
Контакт особа/Служба за контакт  
Адреса  
Горан Никић  
Pop Ljubina bb  
Поштански број  
Општина/Град  
Телефон  
74000 Дoбoj (сп бл)  
Дoбoj (Добој)  
(053) 241-213  
Факс  
(053) 241-213  
Електронска пошта  
Интернет адреса  
javne.nabavke@bolnicadoboj.com  
www.bolnicadoboj.com  
I 3. Адреса за пријем понуда/захтјева за учешће  
Као под I 1.  
I 4. Адреса за додатне информације  
Као под I 1.  
I 5. Врста уговорног органа, ниво и главна дјелатност  
I 5.а. Врста  
Правно лице из члана 4. став (1) тачка б) ЗЈН  
I 5.б. Ниво  
Ентитетски ниво,Република Српска  
I 5.ц. Дјелатност  
1
/ 4  
Здрaвствo  
I 6. Заједничка набавка  
Не  
I 7. Набавка у име других уговорног органа?  
Не  
ОДЈЕЉАК II: ПРЕДМЕТ УГОВОРА  
II 1. Врста уговора  
Услуге, Остале услуге  
II 2. Подјела на лотове  
Не  
II 2.д. Образложење недјељења поступка на лотове  
У питању је набавка једне врсте услуга  
II 3. Да ли се намјерава закључити оквирни споразум?  
Не  
II 4. Опис  
II 4.а. Назив предмета уговора  
Услуге дозиметријске контроле радника који раде у зони јонизујућег зрачења за годишње потребе ЈЗУ Болнице  
„Свети апостол Лука” Добој  
II 4.ц. Јединствени рјечник јавне набавке (ЈРЈН)  
Главни рјечник  
Код  
85147000-1  
Опис  
Здравствене услуге у предузећима  
Главни предмет  
II 5. Подаци о Споразуму о јавној набавци  
II 5.а. Да ли је уговор обухваћен Споразумом о јавној набавци (ГПА)?  
Не  
II 6. Укупна количина или обим уговора  
Наведено у ТД  
II 6.а. Процијењена укупна вриједност уговора без ПДВ-а у КМ  
27000,00  
2
/ 4  
II 7. Мјесто испоруке роба или извршења услуга или извођења радова  
Мјесто (локација) пружања услуге: пословни круг ЈЗУ Болница „Свети апостол Лука“ Добој, на адреси Поп Љубина бб,  
7
4000 Добој  
II 9. Трајање уговора или рок извршења  
2 мјесеци од потписа уговора или до реализације укупно уговорених услуга  
1
ОДЈЕЉАК III: ПРАВНЕ, ЕКОНОМСКЕ И ТЕХНИЧКЕ ИНФОРМАЦИЈЕ  
III 1. Да ли се захтијева гаранција за понуду?  
Не  
III 2. Да ли се захтјева гаранција за извршење уговора?  
Не  
III 3. Битни услови финансирања и плаћања или упућивање на одговарајуће прописе  
Уговорни орган неће прихватити понуду у којој се захтјева авансно плаћање услуга наведених у овом позиву.  
Плаћање изабраном понуђачу ће се вршити у року од 60 дана од дана фактурисања предметних услуга.  
Рок плаћања у складу са Законом о роковима измирења новчаних обавеза у пословним трансакцијама („Службени  
гласник Републике Српске“, број 31/18) не може бити дужи од 60 дана.  
III 5. Способност за обављање професионалне дјелатности  
Рјешење о упису у судски регистар или (Актуелни) извод из судског регистра или посебну изјаву или потврду  
надлежног органа којом се доказује њихово право да обављају професионалну дјелатност, која је у вези са  
предметом набавке.  
III 7. Техничка или професионална способност  
Документација (оригинал или овјерену копију од стране надлежне институције, не старија од три мјесеца) издата од  
стране овлаштеног органа у БиХ да је понуђач регистрован у складу са Законом о радијацијској и нуклеарној  
сигурности у БиХ („Сл. гласник БиХ“ број: 88/07) и Правилника о условима за промет и кориштење извора јонизујућег  
зрачења („Сл. гласник БиХ“ број: 66/10), то јест да има рјешење којим је утврђено да испуњава услове у погледу  
простора, кадра и опреме за вршење услуга очитавања ТЛ дозиметара.  
III 9. Резервисан уговор  
Не  
III 10. Посебни услови за уговоре о јавним услугама  
III 10.а. Извршење услуга ограничено за одређену професију  
Не  
III 10.б. Правне особе морају назначити имена и стручну квалификацију особа одговорних за извршење услуга  
Не  
ОДЈЕЉАК IV: ПОСТУПАК  
3
/ 4  
IV 1. Врста поступка  
Конкурентски захтјев  
IV 2. Критеријуми за додјелу уговора  
Најнижа цијена  
IV 3. Рок за преузимање тендерске документације  
19.08.2024.  
IV 4. Провођење поступка електронским путем?  
Не  
IV 5. Да ли се намјерава користити е-аукција?  
Да  
IV 6. Да ли је објављено претходно информационо обавјештење?  
Не  
IV 7. Рок за пријем понуда/захтјева за учешће  
Датум и вријеме  
19.08.2024. 12:00  
IV 8. Рок за отварање понуда  
Адреса и мјесто  
ул. Поп Љубина бб - У просторијама Управе ЈЗУ Болницa "Свети апостол  
Лука" Добој  
Датум и вријеме  
19.08.2024. 13:00  
ОДЈЕЉАК V: ДОДАТНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ  
Тендерска документација се преузима искључиво преко Портала јавних набавки БиХ  
4
/ 4