Адреса: Maršala Tita 9a/I  
Телефон: (033) 251-590  
Факс: (033) 251-595  
Е-маил: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Wеб: https://www.ejn.gov.ba  
Датум и вријеме слања обавјештења на објаву: 9.4.2025. u 8:51  
ОБАВЈЕШТЕЊЕ О НАБАВЦИ  
704-1-1-211-3-109/25  
ОДЈЕЉАК I: УГОВОРНИ ОРГАН  
I 1. Подаци о уговорном органу  
Назив  
JZU BOLNICA "SVETI APOSTOL LUKA" DOBOJ  
4400044160008  
ИДБ/ЈИБ  
Контакт особа/Служба за контакт  
Адреса  
Горан Никић  
Николе Тесле бб  
Поштански број  
Опћина/Град  
Телефон  
74000 Дoбoj (сп бл)  
Дoбoj (Добој)  
(053) 241-213  
Факс  
(053) 241-213  
Електронска пошта  
Интернет адреса  
javne.nabavke@bolnicadoboj.com  
www.bolnicadoboj.com  
I 3. Адреса за пријем понуда/захтјева за учешће  
Као под I 1.  
I 4. Адреса за додатне информације  
Као под I 1.  
I 5. Врста уговорног органа, ниво и главна дјелатност  
I 5.а. Врста  
Правно лице из члана 4. став (1) тачка б) ЗЈН  
I 5.б. Ниво  
Ентитетски ниво,Република Српска  
I 5.ц. Дјелатност  
1
/ 5  
Здрaвствo  
I 6. Заједничка набавка  
Не  
I 7. Набавка у име других уговорног органа?  
Не  
ОДЈЕЉАК II: ПРЕДМЕТ УГОВОРА  
II 1. Врста уговора  
Робе, Куповина  
II 2. Подјела на лотове  
Не  
II 2.д. Образложење недјељења поступка на лотове  
У питању је набавка истоврсне робе  
II 3. Да ли се намјерава закључити оквирни споразум?  
Не  
II 4. Опис  
II 4.а. Назив предмета уговора  
Медицинска опрема за потребе Службе за патологију ЈЗУ Болница „Свети апостол Лука“ Добој  
II 4.ц. Јединствени рјечник јавне набавке (ЈРЈН)  
Главни рјечник  
Код  
Опис  
Главни предмет  
33000000-0  
Медицинска опрема, лијекови и производи за личну  
његу  
II 5. Подаци о Споразуму о јавној набавци  
II 5.а. Да ли је уговор обухваћен Споразумом о јавној набавци (ГПА)?  
Не  
II 6. Укупна количина или обим уговора  
Наведено у ТД  
II 6.а. Процијењена укупна вриједност уговора без ПДВ-а у КМ  
382000,00  
2
/ 5  
II 7. Мјесто испоруке роба или извршења услуга или извођења радова  
франко Служба за патологију Уговорног органа, на адреси Николе Тесле бб, 74 000 Добој  
II 9. Трајање уговора или рок извршења  
До истека гарантног рока  
ОДЈЕЉАК III: ПРАВНЕ, ЕКОНОМСКЕ И ТЕХНИЧКЕ ИНФОРМАЦИЈЕ  
III 1. Да ли се захтијева гаранција за понуду?  
Не  
III 2. Да ли се захтјева гаранција за извршење уговора?  
Да.  
Детаљне информације и захтјеви дати у тендерској документацији.  
III 3. Битни услови финансирања и плаћања или упућивање на одговарајуће прописе  
Плаћање изабраном понуђачу ће се извршити у минимално 5 (пет) рата почевши од дана ступања уговора на снагу.  
III 4. Ограничења за учешће  
Обавезни услови за учешће из члана 45. Закона о јавним набавкама, а докази дефинисани детаљно у тендерској  
документацији.  
III 5. Способност за обављање професионалне дјелатности  
a) Рјешење о упису у судски регистар или (Актуелни) извод из судског регистра или посебну изјаву или потврду  
надлежног органа којом се доказује њихово право да обављају професионалну дјелатност, која је у вези са  
предметом набавке.  
b) Важећу дозволу Агенције за лијекове и медицинска средства БиХ којом се понуђачу одобрава вршење промета  
медицинским средствима.  
III 6. Економска и финансијска способност  
Биланс успјеха за последњу финансијску 2024. годину. Биланс успјеха мора бити позитиван.  
III 7. Техничка или професионална способност  
a) Рјешења/Потврде издати од стране Агенције за лијекове и медицинска средства Босне и Херцеговине са свим  
прилозима који чине саставни дио Рјешења/Потврда, да су понуђена медицинска средства регистрована у БиХ,  
односно уписана у регистар медицинских средстава које води Агенција за лијекове и медицинска средства.  
НАПОМЕНА:  
Уколико понуђач доставља Рјешење/Потврду Агенције за лијекове и медицинска средства БиХ од неког другог  
привредног субјекта да је понуђена роба коју нуди регистрована у Босни и Херцеговини, обавезан је уз то Рјешење  
да достави и оригинал овјерену и потписану Изјаву од стране привредног субјекта чије је Рјешење доставио да му је  
дао сагласност за дистрибуцију понуђених производа.  
Уколико нека медицинска средства која су предмет јавне набавке нису регистрована у Агенцији за лијекове и  
медицинска средтва БиХ, понуђач је обавезан да уз понуду достави писмену Изјаву којом под пуном материјалном и  
кривичном одговорношћу гарантује да ће ако у предметном поступку буде изабран као најповољнији понуђач  
3
/ 5  
приликом прве испоруке уз робу доставити и сагласност на увоз предметне робе издату од стране Агенције за  
лијекове и медицинска средства БиХ. Понуђач је дужан доставити Ауторизацијско писмо за предметну набавку са  
јасном назнаком оригиналног поријакла робе.  
b) Каталог и/или извод из каталога произвођача са детаљним спецификацијама предметне опреме. Потребно је  
доказати испуњење сваке минималне техничке захтјеване карактеристике и исте у каталогу обиљежити. Каталог не  
мора бити увезан уз понуду, али га понуђач обиљежава називом и наводи у садржају понуде као дио понуде.  
Каталог не мора бити преведен на један од службених језика у БиХ.  
c) Понуђачи који достављају понуде треба да доставе писмену Изјаву понуђача да у гарантном периоду прихватају  
све интервенције: превентивно и редовно одржавање са резервним дијеловима, услуге сервиса за све врсте кварова  
насталих на било који начин осим намјерним механичким оштећењем и резервне дијелове за отклањање кварова  
без новчане надокнаде за услуге, утрошени материјал и резервне дијелове.  
d) Понуђачи који достављају понуде треба да доставе писмену Изјаву понуђача о обезбјеђењу испоруке оригиналних  
резервних дијелова и потрошног материјала, по тржишним цијенама на дан испоруке, у зависности од потреба  
Уговорног органа у периоду од најмање 4 (четири) године од датума испоруке опреме која је предмет овог поступка  
јавне набавке.  
e) Понуђачи који достављају понуде треба да доставе писмену Изјаву понуђача да има могућност радног  
ангажовања сервисера који мора бити од стране произвођача понуђене опреме потпуно оспособљен за одржавање  
опреме из предмета јавне набавке. Као доказ доставити: копије сертификата који су издати од стране овлашћеног  
тренинг центра произвођача да је радник похађао и успјешно завршио обуку за сервис апарата који су предмет јавне  
набавке.  
III 9. Резервисан уговор  
Не  
ОДЈЕЉАК IV: ПОСТУПАК  
IV 1. Врста поступка  
Отворени поступак  
IV 2. Критеријуми за додјелу уговора  
Најнижа цијена  
IV 3. Рок за преузимање тендерске документације  
29.04.2025.  
IV 4. Провођење поступка електронским путем?  
Не  
IV 5. Да ли се намјерава користити е-аукција?  
Да  
IV 6. Да ли је објављено претходно информационо обавјештење?  
Не  
IV 7. Рок за пријем понуда/захтјева за учешће  
Датум и вријеме  
29.04.2025. 11:00  
4
/ 5  
IV 8. Рок за отварање понуда  
Адреса и мјесто отварања понуда  
ул. Николе Тесле бб - У просторијама Управе ЈЗУ Болницa "Свети апостол  
Лука" Добој  
Датум и вријеме  
29.04.2025. 12:00  
ОДЈЕЉАК V: ДОДАТНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ  
Тендерска документација се преузима искључиво преко Портала ЈН БиХ  
5
/ 5