Adresa: Maršala Tita 9a/I  
Telefon: (033) 251-590  
Faks: (033) 251-595  
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Web: https://www.ejn.gov.ba  
Datum i vrijeme slanja obavještenja na objavu: 8.7.2024. u 12:48  
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI  
1241-1-3-147-3-61/24  
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN  
I 1. Podaci o ugovornom organu  
Naziv  
OPŠTINA NOVI GRAD  
4400764840006  
IDB/JIB  
Kontakt osoba/Služba za kontakt  
Adresa  
Jovana Gajić  
Petra Kočića br. 2  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
79220 Novi Grad (sp bl)  
Novi Grad  
(052) 720-900  
Faks  
(052) 720-901  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
javne.nabavke@opstina-novigrad.com  
www.opstina-novigrad.com  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kao pod I 1.  
I 4. Adresa za dodatne informacije  
Kao pod I 1.  
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost  
I 5.a. Vrsta  
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN  
I 5.b. Nivo  
Općinski nivo (RS),Novi Grad  
I 5.c. Djelatnost  
1
/ 5  
Izvršna vlast  
I 6. Zajednička nabavka  
Ne  
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?  
Ne  
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA  
II 1. Vrsta ugovora  
Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Gradnja autoputeva, cesta, aerodroma i sportskih  
objekata  
II 2. Podjela na lotove  
Ne  
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove  
Ova nabavka se neće dijeliti na lotove. Podjela Ugovora na više dobavlјača bi mogla dovesti do prekomjernih tehničkih  
teškoća ili troškova, kao i do rizika neadekvatnog izvršenja Ugovora, uslјed potrebe da se koordinira rad različitih izvođača  
raznih lotova. Zbog svega navedenog, javna nabavka se neće dijeliti na lotove.  
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?  
Ne  
II 4. Opis  
II 4.a. Naziv predmeta ugovora  
Rekonstrukcija puteva na području opštine Novi Grad  
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora  
Rekonstrukcija puteva na području opštine Novi Grad obuhvata putne pravce kako slijedi:  
1.  
2.  
3.  
4.  
5.  
6.  
7.  
8.  
Rekonstrukcija lokalnog puta-Štekovića put, naselјe Kršlјe,  
Rekonstrukcija puta od mini sirane Bundalo prema spoju asfaltnog puta Vujanovići-Karlički gaj,  
Rekonstrukcija dijela lokalnog puta L-11 Mala Novska Rujiška - Johovica,  
Rekonstrukcija putnog pravca L-05 Svodna-Bos. strana-Grabašnica, u naselјu Ahmetovci,  
Rekonstrukcija dijela puta u naselјu Matavazi, pravac Stančevići-Crkvina-Vladušići,  
Rekonstrukcija ulice Kneza Lazara prema Vučenima,  
Rekonstrukcija puteva na području naselјa Donji Agići i  
Rekonstrukcija putnog pravca Kruške-Vejnovići-Čulići  
Rekonstrukcija navedenih putnih pravaca obuhvata slјedeće radove:  
pripremni i završni radovi (obnova ose iskolčenja, rušenje postojećeg asfaltnog kolovoza, priprema radnog spoja za  
nastavak asfalterskih radova, krčenje šiblјa i rastinja, čišćenje i uređenje gradilišta, postavlјanje znakova na gradilištu),  
zemlјani radovi (iskop stare konstrukcije puta, iskop zemlјe III i IV kategorije u širokom otkopu, izrada nasipa,  
planiranje i valјanje postelјice, iskop odvodnog kanala),  
gornji stroj (izrada tampona prosječne deblјine 20,00 cm, izrada nosivog sloja bito - šlјunka (AGNS 22 AGNS 16),  
deblјine 7 cm, izrada bankina, ugradnja ivičnjaka) i  
odvodnja (izrada propusta),  
a sve prema predmjeru i predračunu datom u Obrascu za cijenu ponude – u Aneksu 3.  
-
-
-
-
2
/ 5  
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Radovi na popločavanju i asfaltiranju  
Glavni predmet  
45233222-1  
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci  
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?  
Ne  
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora  
dato u TD  
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
229985,79  
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Mjesto izvođenja radova su naselјa Kršlјe, Prusci, Johovica, Ahmetovci, Matavazi, Jablanica, Donji Agići i Velika Rujiška  
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
Rok za izvođenje predmetnih radova je: 60 (šezdeset) dana od dana uvođenja u posao; uvođenje u posao 7 dana od dana  
potpisivanja ugovora obje ugovorne strane  
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE  
III 1. Da li sе zahtijeva garancija za ponudu?  
Da.  
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.  
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?  
Da.  
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.  
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise  
Plaćanje izvedenih radova vršiće se na osnovu privremenih i okončane situacije u roku od 30 dana na žiro račun ponuđača.  
Situacije moraju biti potpisane i ovjerene od strane Nadzornog organa i Naručioca radova  
III 4. Ograničenja za učešće  
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.  
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti  
Ponuđači treba da ispunjavaju sljedeći minimalni USLOV:  
Što se tiče sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti ponuđači moraju biti registrovani za obavljanje djelatnosti  
3
/ 5  
koja je predmet javne nabavke u skladu sa članom 46. Zakona.  
Za navedeni uslov ponuđači, uz ponudu, treba da dostave sljedeći DOKAZ:  
U svrhu dokazivanja profesionalne djelatnosti ponuđači trebaju uz ponudu dostaviti dokaz o registraciji u odgovarajućem  
profesionalnom ili drugom registru u zemlјi u kojoj su registrovani ili da osiguraju posebnu izjavu ili potvrdu nadležnog tijela  
kojom dokazuju njihovo pravo da obavlјaju profesionalnu djelatnost, koja je u vezi sa predmetom nabavke. Dostavlјeni  
dokazi se priznaju bez obzira na kojem nivou vlasti su izdati.  
Dokazi koji se dostavlјaju moraju biti originali ili ovjerene fotokopije.  
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost  
Što se tiče tehničke i profesionalne sposobnosti, ponuđači trebaju ispuniti slijedeće minimalne USLOVE:  
Uspješno iskustvo u izvođenju radova koji su predmet javne nabavke ili sličnih radova koji obuhvataju radove na objektima  
niskogradnje, u posljednjih pet (5) godina, računajući od datuma predaje ponude, ili za period od datuma registracije,  
odnosno početka poslovanja, ako je ponuđač registrovan odnosno počeo da radi u periodu kraćem od pet godina, i to  
najmanje jedan ugovor u vrijednosti ne manjoj od:  
-
Ugovorni organ neće priznati iskustvo u realizaciji više ugovora čija je zbirna vrijednost jednaka traženoj. Dakle, bar jedan  
ugovor mora biti u naznačenoj vrijednosti.  
200.000,00 KM bez uračunatog PDV-a  
Radovi po ugovorima moraju biti okončani u naznačenim godinama da bi ovaj uslov bio ispunjen, a ugovor je mogao biti  
zaključen i izvođenje radova započeto i prije tog perioda.  
U svrhu dokazivanja ispunjavanja uslova iz tačke 7.4.1. ponuđači su dužni dostaviti sljedeće DOKAZE:  
a) Spisak izvršenih ugovora,  
-
Spisak izvršenih ugovora u poslednjih pet (5) godina, ili za period od datuma registracije, odnosno početka poslovanja,  
ako je ponuđač registrovan, odnosno počeo da radi u periodu kraćem od onog koji se zahtjeva, na radovima koji su predmet  
javne nabavke ili sličnih radova koji obuhvataju radove iz oblasti niskogradnje.  
b) Potvrde o uspješno realizovanim ugovorima,  
-
Uz spisak izvršenih ugovora ponuđač je dužan dostaviti potvrde koje daje druga ugovorna strana, a koji obavezno  
sadrži: naziv i sjedište ugovornih strana ili privrednih subjekata, predmet ugovora, vrijednost ugovora (uz naznaku da li sa  
radi o vrijednosti sa ili bez PDV-a), vrijeme i mjesto izvršenja ugovora i navode o uredno izvršenim ugovorima.  
U slučaju da se takva potvrda iz objektivnih razloga ne može dobiti od ugovorne strane koja nije ugovorni organ, važi izjava  
ponuđača o uredno izvršenim ugovorima, uz predočenje dokaza o učinjenim pokušajima da se takve potvrde obezbijede.  
Ako se radi o radovima na izgradnji, rekonstrukciji ili sanaciji regionalnih, magistralnih, auto-puteva i brzih cesta ili gradskih  
ulica, potvrda o uspješnom iskustvu se priznaje, bez obzira da li je u njoj naznačeno da se radi o asfaltiranju. Ako se radi o  
lokalnim putevima, potvrda o uspješnom iskustvu mora sadržavati podatak da su radovi obuhvatali i poslove asfaltiranja.  
Pod uspješnim iskustvom se ne priznaju radovi na održavanju puteva.  
Spisak izvršenih ugovora ovjerava ponuđač, a potvrde o uspješno realizovanim ugovorima ovjerava naručilac i moraju biti u  
formi originala ili ovjerene kopije.  
III 9. Rezervisan ugovor  
Ne  
III 10. Posebni uslovi za ugovore o radovima  
III 10.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju  
Ne  
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova  
Ne  
ODJELJAK IV: POSTUPAK  
IV 1. Vrsta postupka  
Otvoreni postupak  
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora  
Najniža cijena  
4
/ 5  
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
8.07.2024.  
2
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?  
Ne  
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?  
Da  
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?  
Ne  
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
12.08.2024. 09:00  
IV 8. Rok za otvaranje ponuda  
Adresa i mjesto  
Datum i vrijeme  
Opština Novi Grad, Petra Kočića br. 2, kancelarija broj 46 (III sprat)  
12.08.2024. 09:30  
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE  
Naručilac radova zadržava pravo da, nakon provedenog postupka javne nabavke i zaključenja ugovora sa najpovoljnijim  
ponuđačem, provede pregovarački postupak bez objave obavještenja o nabavci sa izabranim izvođačem radova, za nastavak  
radova, ukoliko se obezbijede dodatna sredstva, sve u skladu sa članom 24. stav (1) tačka b) Zakona o javnim nabavkama  
5
/ 5