Adresa: Maršala Tita 9a/I  
Telefon: (033) 251-590  
Faks: (033) 251-595  
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Web: https://www.ejn.gov.ba  
Datum i vrijeme slanja obavještenja na objavu:23.6.2017. u 9:24  
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI  
238-7-3-445-3-126/17  
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN  
I 1. Podaci o ugovornom organu  
Naziv  
JP BH POŠTA D.O.O. SARAJEVO  
4200682210005  
IDB/JIB  
Kontakt osoba  
Adresa  
Aleksandra Šiširak  
Obala Kulina bana 8  
71000 Sarajevo (bhp)  
Sarajevo Centar (Sarajevo)  
(033) 252-661  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
Faks  
(033) 252-813  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
amra.redzepovic@posta.ba  
www.posta.ba  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
I 4. Adresa za dodatne informacije  
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije  
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost  
I 5.a. Vrsta  
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN  
I 5.b. Nivo  
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine  
I 5.c. Djelatnost  
1
/ 6  
Poštanske usluge  
I 6. Zajednička nabavka  
Ne  
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?  
Ne  
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA  
II 1. Vrsta ugovora  
Radovi, Završni građevinski radovi, Podne i zidne obloge  
II 2. Podjela na lotove  
Ne  
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?  
Ne  
II 4. Opis  
II 4.a. Naziv predmeta ugovora  
Termička zaštita objekta pošte 88422 Glogošnica i adaptacija prostora  
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora  
Termička zaštita objekta pošte 88422 Glogošnica i adaptacija prostora  
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Građevinski radovi na poštanskoj kancelariji  
Glavni predmet  
45213120-0  
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci  
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?  
Ne  
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora  
navedeno u tenderskoj dokumentaciji  
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
19650,00  
2
/ 6  
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Objekat pošte 88422 Glogošnica  
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
55 kalendarskih dana  
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE  
III 1. Da li sе zahtijeva garancija za ponudu?  
Ne  
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?  
Da.  
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.  
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise  
Plaćanje izvršenih radova će se vršiti u roku od 15 (petnaest) dana od dana uredno izvršene primopredaje ugovorenih  
radova, a na osnovu slijedeće originalne dokumentacije: računa koji je ispostavljen u skladu sa članom 107. Pravilnika o  
primjeni Zakona o PDV-u i zapisnika o izvršenoj urednoj primopredaji ugovorenih radova.  
III 4. Ograničenja za učešće  
navedeno u tenderskoj dokumentaciji  
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti  
U svrhu dokazivanja prava na obavljanje profesionalne djelatnosti, u skladu sa članom 46. Zakona, ponuđač mora dostaviti  
dokaz o registraciji u odgovarajućem profesionalnom ili drugom registru u zemlji u kojoj je registrovan ili da obezbijedi  
posebnu izjavu ili potvrdu nadležnog organa kojom se dokazuje njegovo pravo da obavlja profesionalnu djelatnost, koja je u  
vezi sa predmetom nabavke. Dostavljeni dokazi se priznaju na teritoriju Bosne i Hercegovine, bez obzira na kojem nivou  
vlasti su izdati.  
Dokazi koji se dostavljaju moraju biti originali ili ovjerene kopije, sa tim da datum izdavanja ne može biti stariji od tri mjeseca  
računajući od dana dostavljanja ponude.  
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost  
navedeno u tenderskoj dokumentaciji  
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost  
U svrhu dokazivanja tehničke i profesionalne sposobnosti, ponuđač je dužan dostaviti slijedeće dokaze kojima se dokazuje  
ispunjavanje uslova iz tačke 2.1. pod c) tenderske dokumentacije:  
Original ili ovjerenu kopiju spiska izvršenih Ugovora (lista radova ponuđača), sa najmanje jednim Ugovorom koji je u vezi sa  
predmetom nabavke u posljednje 3 (tri) godine, čija minimalna vrijednost treba biti u iznosu 5.000,00 KM bez uračunatog  
PDV-a (u skladu sa članom 51. ZJN, stav 1, tačka a). Uz spisak izvršenih Ugovora ponuđač je dužan dostaviti potvrde, vezane  
za predmet nabavke, a koje su u vezi sa spiskom izvršenih radova, a koju daje druga Ugovorna strana o njihovoj realizaciji, a  
koje obavezno sadrže: naziv i sjedište Ugovornih strana ili privrednih subjekata, predmet Ugovora, vrijednost Ugovora,  
vrijeme i mjesto izvršenja Ugovora i navode o uredno izvršenim Ugovorima. U slučaju da se takva potvrda iz objektivnih  
razloga ne može dobiti od Ugovorne strane koja nije Ugovorni organ, važi izjava ponuđača o uredno izvršenim Ugovorima,  
uz predočenje dokaza o učinjenim pokušajima da se takve potvrde obezbjede;  
Potpisanu i ovjerenu izjavu o obrazovnoj i profesionalnoj kvalifikaciji izvođača radova i/ili kvalifikaciji njegovog  
rukovodećeg osoblja, i naročito kvalifikaciji licâ koja su odgovorna za izvođenje konkretnih radova,u skladu sa članom 51.  
ZJN, stav 1, tačka b)  
3
/ 6  
III 8. Rezervisan ugovor  
Ne  
III 9. Posebni uslovi za ugovore o radovima  
III 9.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju  
Ne  
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova  
Ne  
ODJELJAK IV: POSTUPAK  
IV 1. Vrsta postupka  
Konkurentski zahtjev  
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora  
Najniža cijena  
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju  
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?  
Da  
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do  
10.7.2017.  
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?  
Ne  
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?  
Ne  
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
10.7.2017. 12:00:00  
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda  
Datum i vrijeme  
Adresa i mjesto  
10.7.2017. 12:30:00  
M.Tita 50A, Mostar  
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE  
4
/ 6  
Ugovorni organ je omogućio neograničen i direktan pristup tenderskoj dokumentaciji na Portalu javnih nabavki, bez  
naknade, zajedno sa objavom obavještenja o nabavci, te se ne može dostavljati na druge načine predviđene članom 55. stav  
(
a se od prvog preuzimanja tenderske dokumentacije.  
1) tačka a) - c) ZJN. Ako ponuđač preuzme tendersku dokumentaciju više puta, rok za žalbu iz člana 101.- stav (5) ZJN račun  
5
/ 6  
ANEKS A  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kontakt osoba  
Adresa  
Aida Šaćirović  
M.Tita 50A, Mostar  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
88108 Mostar (bhp sa)  
Mostar  
(036) 511-524  
(036) 551-226  
aidas@posta.ba  
www.posta.ba  
Faks  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
I 4. Adresa za dodatne informacije  
Kontakt osoba  
Adresa  
Edin Šemić  
M.Tita 50A, 88108 Mostar  
88108 Mostar (bhp sa)  
Mostar  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
(036) 511-533  
Faks  
(036) 551-226  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
edin.semic@posta.ba  
www.posta.ba  
6
/ 6