Adresa: Maršala Tita 9a/I  
Telefon: (033) 251-590  
Faks: (033) 251-595  
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Web: https://www.ejn.gov.ba  
Datum i vrijeme slanja obavijesti na objavu: 30.4.2025. u 13:25  
OBAVIJEST O NABAVI  
16-1-3-42-3-36/25  
6
ODJELJAK I: UGOVORNO TIJELO  
I 1. Podaci o ugovornom tijelu  
Naziv  
OPĆINA KREŠEVO  
4236068790008  
ZORKA VIDOVIC  
FRA GRGE MARTIĆA 49  
71260 Kreševo (hp mo)  
Kreševo  
IDB/JIB  
Kontakt osoba/Služba za kontakt  
Adresa  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
(030) 806-602  
Faks  
(030) 806-826  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
zora.vidovic@gmail.com  
I 3. Adresa za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje  
Kao pod I 1.  
I 4. Adresa za dodatne informacije  
Kao pod I 1.  
I 5. Vrsta ugovornog tijela, razina i glavna djelatnost  
I 5.a. Vrsta  
Institucija vlasti iz članka 4. stavak (1) točka a) ZJN  
I 5.b. Razina  
Općinska razina (FBIH),Kreševo  
I 5.c. Djelatnost  
1
/ 5  
Izvršna vlast  
I 6. Zajednička nabava  
Ne  
I 7. Nabava u ime drugih ugovornih tijela?  
Ne  
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA  
II 1. Vrsta ugovora  
Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Drugi građevinski radovi koji uključuju posebne  
zanatske radove  
II 2. Podjela na lotove  
Ne  
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove  
Nije djeljivo na lotove.  
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?  
Ne  
II 4. Opis  
II 4.a. Naziv predmeta ugovora  
Sanacija kanalizacijske infrastrukutre oštećene tijekom poplava 4.10.2024.godine u naseljenom mjestu Vranci  
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora  
I. Kanalizacija: pripremni radovi, zemljani radovi, betonski radovi, kanalizacijski radovi, montažerski radovi.  
II.Saobraćajnica: pripremni radovi, zemljani radovi, kolničke konstrukcije, odvodnja, prometna oprema, zanatski radovi  
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
45231300-8  
Građevinski radovi na cjevovodu za vodu i kanalizaciju  
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi  
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA)?  
Ne  
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora  
Navedena u privitku broj 3 TD.  
2
/ 5  
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
49000,00  
2
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Naseljeno mjesti Vranci,Kreševo  
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
45 dana  
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE  
III 1. Da li sе zahtijeva jamstvo za ponudu?  
Da.  
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji  
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?  
Ne  
III 3. Bitni uvjeti finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise  
Plaćanje će se izvršiti u roku od 30 dana po ispostavljenim privremenim situacijama i okončanoj situaciji.  
III 4. Ograničenja za sudjelovanje  
Obvezni uvjeti za sudjelovanje iz članka 45. Zakona o javnim nabavama, a dokazi definiranii detaljno u tenderskoj  
dokumentaciji.  
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti  
Kao dokaz kojim se potvrđuje ispunjavanje uvjeta iz točke 13.1. ponuditelji trebaju dostaviti Rješenje o upisu u sudski  
registar ili Aktuelni izvod iz sudskog registra kojim se dokazuje njihovo pravo da obavljaju profesionalnu djelatnost, koja je u  
vezi sa predmetom nabave.  
Ako ponudu dostavlja fizičko lice kao ponuditelj dužan je dostaviti odgovarajući akt nadležnog općinskog organa da je  
registriran i da obavlja djelatnost za koju je registriran.  
Dokazi koji se dostavljaju ne smiju biti stariji od 3 mjeseca računajući od trenutka predaje ponude i moraju biti originali ili  
ovjerene kopije (organ uprave – općina, sud ili notar).  
III 6. Ekonomska i financijska sposobnost  
Što se tiče ekonomskog i financijskog stanja kandidati moraju ispuniti sljedeće minimalni  
uvjet:  
a) Ponuditelj mora biti solventan (mora imati solventan glavni račun).  
Ocjena ekonomskog i financijskog stanja ponuditelja će se izvršiti na temelju sljedećih dokumenata - dokaza:  
a) PS P1.Izvještaja o računu poslovnog subjekta - Glavni račun izdatog od strane Centralne banke (dostavlja se obična kopija  
dokumenta koji ne smije biti stariji od 3 mjeseca računajući od dana objave obavještenja o javnoj nabavi) i  
Uvjerenja-Potvrde izdate od strane poslovne banke kod koje ponuditelj ima otvoren glavni račun iz kojeg je vidljivo da  
ponuditelj nije bio u blokadi u posljednjih 12 (dvanaest) mjeseci računajući unatrag od dana objave obavještenja o javnoj  
nabavi.  
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost  
3
/ 5  
Da bi dokazali svoju sposobnost iz točke 13.3. ponuditelji trebaju ispuniti sljedeći minimalni uvjet:  
a) da imaju uspješno iskustvo u realizaciji najmanje jednog ugovora u posljednjih 5 (pet) godina ili od datuma  
registracije odnosno početka poslovanja, koji su u vezi s predmetnom nabavom odnosno čiji su karakter i kompleksnost  
adekvatni predmetnoj nabavci;  
Ocjena tehničke i profesionalne sposobnosti ponuditelja će se izvršiti na temelju sljedećih izjava i dokumenata - dokaza koje  
su ponuditelji dužni dostaviti:  
a)  
Spiska izvršenih ugovora o izvršenim radovima koji su predmet nabave, u posljednjih 5 (pet) godina ili od datuma  
registracije, odnosno početka poslovanja, ako je ponuditelj registriran, odnosno počeo raditi prije manje od 5 (pet) godina,  
koji sadrži minimalno jedan ugovor čija ukupna vrijednost iznosi najmanje 200.000,00 KM bez uračunatog PDV-a.  
Uz spisak izvršenih ugovora ponuditelj je dužan dostaviti minimalno jednu potvrdu, koja je u svezi sa spiskom izvršenih  
ugovora, a koje daje druga ugovorna strana o njihovoj realizaciji, a koje (potvrde) obavezno sadrže: naziv i sjedište  
ugovornih strana ili privrednih subjekata, predmet ugovora, vrijednost ugovora, vrijeme i mjesto izvršenja ugovora i navode  
o uredno izvršenim ugovorima. U slučaju da se takva potvrda iz objektivnih razloga ne može dobiti od ugovorne strane koja  
nije ugovorni organ, važi izjava ponuditelja o uredno izvršenim ugovorima, uz predočenje dokaza o učinjenim pokušajima da  
se takve potvrde osiguraju.  
III 9. Rezervirani ugovor  
Ne  
III 10. Posebni uslovi za ugovore o radovima  
III 10.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju  
Ne  
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova  
Ne  
ODJELJAK IV: POSTUPAK  
IV 1. Vrsta postupka  
Otvoreni postupak  
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora  
Najniža cijena  
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
20.05.2025.  
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?  
Ne  
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?  
Da  
IV 6. Da li je objavljena prethodna informacijska obavijest?  
Ne  
4
/ 5  
IV 7. Rok za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje  
Datum i vrijeme  
21.05.2025. 12:00  
IV 8. Rok za otvaranje ponuda  
Adresa i mjesto otvaranja ponuda  
Datum i vrijeme  
Općina Kreševo, Fra Grge Martića 69, Kreševo  
21.05.2025. 12:15  
5
/ 5