Adresa: Maršala Tita 9a/I  
Telefon: (033) 251-590  
Faks: (033) 251-595  
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Web: https://www.ejn.gov.ba  
Datum i vrijeme slanja obavještenja na objavu: 28.2.2025. u 9:57  
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI  
1255-1-1-90-3-103/25  
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN  
I 1. Podaci o ugovornom organu  
Naziv  
JZU UNIVERZITETSKI KLINIČKI CENTAR REPUBLIKE SRPSKE  
4400928890000  
IDB/JIB  
Kontakt osoba/Služba za kontakt  
Adresa  
Gordana Šušnica  
Dvanaest beba bb  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
78000 Banja Luka (sp)  
Banja Luka  
(051) 342-806  
Faks  
(051) 343-391  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
javne.nabavke@kc-bl.com  
www.kc-bl.com  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kao pod I 1.  
I 4. Adresa za dodatne informacije  
Kao pod I 1.  
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost  
I 5.a. Vrsta  
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN  
I 5.b. Nivo  
Entitetski nivo,Republika Srpska  
I 5.c. Djelatnost  
1
/ 6  
Zdravstvo  
I 6. Zajednička nabavka  
Ne  
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?  
Ne  
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA  
II 1. Vrsta ugovora  
Robe, Kupovina  
II 2. Podjela na lotove  
Ne  
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove  
Obzirom na prirodu predmeta nabavke, podjela na lotove nije svrsishodna, usljed čega Ugovorni organ nije ni pristupio istoj.  
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?  
Ne  
II 4. Opis  
II 4.a. Naziv predmeta ugovora  
Tender broj: 01-2015-1/25 radi nabavke aktivne mrežne opreme za potrebe Univerzitetskog kliničkog centra Republike  
Srpske.  
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora  
Nabavka aktivne mrežne opreme za potrebe Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske  
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Mrežna oprema  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
32420000-3  
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci  
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?  
Ne  
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora  
Precizirano Tenderskom dokumentacijom.  
2
/ 6  
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
00000,00  
5
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
FCO objekat Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske, istovareno i montirano, ul. Dvanaest bebe bb, Banja Luka  
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
Ugovor započinje danom potpisa ugovornih strana i traje do ispunjenja obaveza iz predmeta ugovora.  
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE  
III 1. Da li sе zahtijeva garancija za ponudu?  
Ne  
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?  
Ne  
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise  
Sredstva tekućeg poslovanja.  
III 4. Ograničenja za učešće  
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.  
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti  
Dokaz o registraciji u odgovarajućem profesionalnom ili drugom registru u zemlji u kojoj je registrovan kojom se dokazuje  
njegovo pravo da obavlja profesionalnu djelatnost koja je u vezi sa predmetom nabavke.  
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost  
Precizirano Tenderskom dokumentacijom.  
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost  
Precizirano Tenderskom dokumentacijom.  
III 9. Rezervisan ugovor  
Ne  
ODJELJAK IV: POSTUPAK  
IV 1. Vrsta postupka  
Otvoreni postupak  
3
/ 6  
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora  
Najniža cijena  
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
15.04.2025.  
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?  
Ne  
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?  
Da  
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?  
Ne  
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
15.04.2025. 09:00  
IV 8. Rok za otvaranje ponuda  
Adresa i mjesto otvaranja ponuda  
Služba za javne nabavke i praćenje realizacije ugovora Univerzitetskog kliničkog  
centra Republike Srpske, Ul. Dvanaest beba bb., Banja Luka, zgrada Klinike za  
ginekologiju i akušerstvo.  
Datum i vrijeme  
15.04.2025. 10:30  
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE  
Ponude se dostavljaju u posebno zapečaćenoj koverti, na kojoj mora da bude naznačeno: naziv i adresa ugovornog organa,  
naziv i adresa ponuđača, broj nabavke, naziv predmeta nabavke i naznaka:"NE OTVARAJ - OTVARA KOMISIJA" na adresu:  
Univerzitetski klinički centar Republike Srpske, ul.Dvanaest beba bb., Banja Luka.  
Ponude se predaju lično na protokol Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske ili poštom preporučeno, a primaju se  
do 15.04.2025.godine do 09:00 časova. Neblagovremene i nepotpune ponude se neće razmatrati.  
Javnom otvaranju ponuda uz prezentaciju pismenog ovlaštenja može da prisustvuje predstavnik ponuđača. Univerzitetski  
klinički centar Republike Srpske ne snosi nikakve troškove ponuđača u otvorenom postupku.  
Naručilac zadržava pravo da poništi nadmetanje ili odbije sve ponude u bilo koje vrijeme prije sklapanja ugovora u skladu sa  
članom 69.Zakona o javnim nabavkama BiH("Službeni glasnik BiH" broj:39/14, 59/22 i 50/24).  
4
/ 6  
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY  
PART I: CONTRACTING AUTHORITY  
I 1. Contracting authority data  
Name  
PHI University Clinical Centre of the Republic of Srpska.  
4400928890000  
IDB/JIB  
Contact Person  
Address  
Gordana Šušnica  
Dvanaest beba bb  
Postal Code  
Municipality/City  
Telephone  
78000 Banja Luka (sp)  
Banja Luka  
(051) 342-806  
Fax Number  
Email Address  
Web Site Address  
(051) 343-391  
javne.nabavke@kc-bl.com  
www.kc-bl.com  
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity  
I 3.a. Type of contracting authority  
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL  
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to  
Entity level,Republika Srpska  
I 3.c. Main activity of contracting authority  
Health  
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT  
II 1. Type of the contract  
Goods, Purchase  
II 1.a. Title of the object of the contract  
Tender no: 01-2015-1/25 for the procurement of the active network equipment at University clinical centre of the Republic  
of Srpska.  
II 1.b. Description of the object of the contract  
The procurement of the active network equipment at University clinical centre of the Republic of Srpska.  
5
/ 6  
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)  
Main vocabulary  
Description  
Code  
32420000-3  
Main object  
Network equipment  
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract  
According to tender documents.  
PART III: PROCEDURE  
III 1. Type of procedure  
Open procedure  
III 2. Conditions for obtaining tender documents  
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?  
Yes  
III 2.b. Obtainable until  
15.04.2025.  
III 3. Do you intend to use the e-auction?  
Yes  
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate  
Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće 15.04.2025. 09:00  
Adresa i mjesto otvaranja ponuda  
PHI University Clinical Centre of the Republic of Srpska, Banja Luka, Dvanaest  
beba bb.  
III 5. Submitting offer through e-Procurement system?  
No  
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION  
Bids must be submitted in a sealed envelope, which should be indicated: name and address of the contracting authority, the  
name and address of the bidder, procurement number, the name of the object of procurement and indications "NE  
OTVARAJ - OTVARA KOMISIJA" to the following address: UNIVERZITETSKI KLINIČKI CENTAR REPUBLIKE SRPSKE, Dvanaest  
beba bb, Banja Luka.  
Bids should be presented in person to the protocol of University clinical centre of the Republic of Srpska or by  
recommended mail until 15.04.2025. up to 9 hrs. Incomplete or late bids shall not be considered.  
During opening of bids, one representative of each bidder may be present upon presenting of written authorization.  
University clinical centre of the Republic of Srpska is not responsible for any incurred expenses of Bidder in open  
international procedure. Contracting Authority holds the right to cancel tender or to reject all tenders in any time before  
signing of contract in accordance with Article 69 of the Law on Public Procurement of Bosnia and Herzegovina (Official  
Gazette of B&H, no. 39/14, 59/22 and 50/24).  
6
/ 6