Adresa: Maršala Tita 9a/I  
Telefon: (033) 251-590  
Faks: (033) 251-595  
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Web: https://www.ejn.gov.ba  
Datum i vrijeme slanja obavještenja na objavu:23.11.2016. u 8:40  
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI  
43-1-3-163-3-158/16  
7
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN  
I 1. Podaci o ugovornom organu  
Naziv  
UPRAVA ZA INDIREKTNO OPOREZIVANJE BIH  
4401711930000  
IDB/JIB  
Kontakt osoba  
Adresa  
ERVINA SAMARDŽIĆ  
Bana Lazarevića bb  
78000 Banja Luka (sp)  
Banja Luka  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
(051) 335-100  
Faks  
(051) 335-338  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
ervina.catak@uino.gov.ba  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kao pod I 1.  
I 4. Adresa za dodatne informacije  
Kao pod I 1.  
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost  
I 5.a. Vrsta  
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN  
I 5.b. Nivo  
Državni nivo  
I 5.c. Djelatnost  
1
/ 4  
Izvršna vlast  
I 6. Zajednička nabavka  
Ne  
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?  
Ne  
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA  
II 1. Vrsta ugovora  
Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Izgradnja zgrada i građevinski radovi  
II 2. Podjela na lotove  
Ne  
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?  
Ne  
II 4. Opis  
II 4.a. Naziv predmeta ugovora  
Izvođenje radova na izgradnji objekta Graničnog prelaza Ivanica  
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora  
Izvođenje radova na izgradnji objekta Graničnog prelaza Ivanica  
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Građevinski radovi  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
45000000-7  
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci  
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?  
Ne  
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora  
Kao u TD  
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
1709401,71  
2
/ 4  
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Granični prelaz Ivanica, Bosna i Hercegovina, Općina Ravno  
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
Kao u TD  
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE  
III 1. Da li sе zahtijeva garancija za ponudu?  
Ne  
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?  
Da.  
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.  
III 4. Ograničenja za učešće  
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.  
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti  
Kao u TD  
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost  
Kao u TD  
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost  
Kao u TD  
III 8. Rezervisan ugovor  
Ne  
III 9. Posebni uslovi za ugovore o radovima  
III 9.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju  
Ne  
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova  
Ne  
ODJELJAK IV: POSTUPAK  
IV 1. Vrsta postupka  
3
/ 4  
Otvoreni postupak  
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora  
Najniža cijena  
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju  
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?  
Da  
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do  
9.12.2016.  
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?  
Ne  
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?  
Ne  
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
14.12.2016. 14:00:00  
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda  
Datum i vrijeme  
Adresa i mjesto  
14.12.2016. 14:15:00  
Uprava za indirektno oporezivanje BIH, Središnji ured, UL.Bana Lazarevića bb,  
Banja Luka  
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE  
Preuzimanje tenderske dokumentacije od strane ponuđača moguće je isključivo preko Portala e-nabavke.Ugovorni organ u  
navedenom slučaju ne smije dostaviti tendersku dokumentaciju ponuđaču na druge načine(putem e-maila, pošte i sl.)Uvid i  
preuzimanje TD, zahtjev za pojašnjenje i odgovor na pojašnjenje, moguće je isključivo preko Portala e-nabavke.Uslov za  
učešće u postupku javne nabavke je da ponuđač preuzme TD sa Portala e-nabavke, www.ejn.ba.  
tenderska dokumentacija se može preuzet najkasnije do 09.12.2016.godine.  
NAPOMENA:Sastavni dio Tenderske dokumentacije čini Troškovnik – Predmjer i predračun radova.  
Ugovorni organ-Uprava za indirektno oporezivanje će svim ponuđačima koji preuzmu tendersku dokumentaciju  
putem Portala E-nabavke dostaviti putem pošte na adresu koja je na portalu navedena kao adresa ponuđača: Trškovnik-  
Predmjer i predračun radova parafiran i numerisan od strane ugovornog organa/Uprave za indirektnog oporezivanja BIH  
kojeg su ponuđači obavezni popuniti i dostaviti kao sastavni dio svoje ponude.  
4
/ 4