Adresa: Maršala Tita 9a/I  
Telefon: (033) 251-590  
Faks: (033) 251-595  
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Web: https://www.ejn.gov.ba  
Datum i vrijeme slanja obavještenja na objavu: 30.7.2024. u 23:12  
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI  
42-1-2-3-3-6/24  
4
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN  
I 1. Podaci o ugovornom organu  
Naziv  
OSNOVNA ŠKOLA "9. SEPTEMBAR" MEDAKOVO, TEŠANJ  
IDB/JIB  
4218241780007  
LEJLA HUNDUR  
Medakovo bb  
Kontakt osoba/Služba za kontakt  
Adresa  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
74266 Tešanjka (bhp sa)  
Tešanj  
(032) 465-360  
Faks  
(032) 465-361  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
medos@bih.net.ba  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kao pod I 1.  
I 4. Adresa za dodatne informacije  
Kao pod I 1.  
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost  
I 5.a. Vrsta  
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN  
I 5.b. Nivo  
Kantonalni nivo,Zeničko-dobojski kanton  
I 5.c. Djelatnost  
1
/ 13  
Obrazovanje  
I 6. Zajednička nabavka  
Ne  
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?  
Ne  
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA  
II 1. Vrsta ugovora  
Usluge, Usluge prijevoza kopnom putnika i robe, uključujući usluge blindiranih vozila, i usluge dostave, osim usluga prijevoza  
pošte  
II 2. Podjela na lotove  
Da  
II 2.a. Broj lotova  
4
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za  
Svi lotovi  
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?  
Ne  
II 4. Opis  
II 4.a. Naziv predmeta ugovora  
Usluge prijevoza učenika za potrebe JU OŠ 9. SEPTEMBAR Medakovo za prvo polugodište školske 2024/25, dodatne linije do  
5
km udaljenosti  
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora  
Usluge prijevoza učenika za potrebe JU OŠ 9. SEPTEMBAR Medakovo za prvo polugodište školske 2024/25, dodatne linije do  
5
km udaljenosti  
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
60000000-8  
60100000-9  
Prevozne usluge (osim prevoza otpada)  
Usluge cestovnog prevoza  
Dodatni predmet(i)  
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci  
2
/ 13  
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?  
Ne  
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE  
III 1. Da li sе zahtijeva garancija za ponudu?  
Ne  
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?  
Ne  
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise  
Plaćanje u roku 30 dana od dana dostavljanja fakture od strane davaoca usluga  
III 4. Ograničenja za učešće  
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.  
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti  
U svrhu ispunjavanja USLOVA za dokazivanje sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti propisane članom 46.  
Zakona, ponuđači treba da budu registrovani u odgovarajućim profesionalnim ili drugim registrima zemlje u kojoj su  
registrovani ili su osnovali firmu. Kao DOKAZ kojim se potvrđuje ispunjavanje uslova iz tačke 2. ponuđači trebaju dostaviti  
Rješenje o upisu u sudski registar ili (Aktuelni) izvod iz sudskog registra ili posebnu izjavu ili potvrdu nadležnog organa kojom  
se dokazuje njihovo pravo da obavljaju profesionalnu djelatnost, koja je u vezi sa predmetom nabavke. Dokazi koji se  
dostavljaju moraju biti orginali ili ovjerene kopije (organ uprave – općina, sud ili notar). Ako ponudu dostavlja fizičko lice kao  
poduzetnik, dužan je dostaviti odgovarajući akt nadležnog opštinskog organa da je registrovan i da obavlja djelatnost za koju  
je registrovan.  
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost  
U pogledu ekonomske i finansijske sposobnosti, dobavljač je dužan uz svoju ponudu dostaviti:  
-
ovjerenu od strane ponuđača u formi i na način kako je propisano Uputstvom za pripremu modela tenderske dokumentacije  
i ponuda („Sl. glasnik BiH“ broj: 90/14 i 20/15) , a koja se nalazi u prilogu tenderske dokumentacije (prilog 8).  
izjavu o ispunjenosti uslova iz člana 47. Zakona o Javnim nabavkama ("Sl. glasnik BiH“ broj: 39/14), popunjenu i  
-
ima otvoren Glavni račun za poslovanje (na potvrdi naznačiti da se radi o glavnom računu za poslovanje), da račun nije  
blokiran u posljednjih 6 (šest) mjesecih.  
običnu kopiju Potvrde banke ne stariju od tri mjeseca u odnosu na datum podnošenja ponude) kod koje ponuđač  
Ponuđač čija ponuda bude izabrana kao najpovoljnija, dužan je nakon prijema odluke o izboru (AKO NIJE DOSTAVIO UZ  
PONUDU) dostaviti u roku od 5 dana dokument kojim dokazuje ekonomsku i finansijsku sposobnost.  
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost  
Uslovi vezano za tehničku i profesionalnu sposobnostponuđača  
Što se tiče tehničke i profesionalne sposobnosti, u skladu sa članom 48. ZJN, ponuđači trebaju ispuniti slijedeće minimalne  
uslove:  
1
javnog cestovnog prevoza ili prevoza putnika) u posljednje 3 godine ili od dana registracije, u ukupnoj vrijednosti tražene  
nabavke kako slijedi:  
) uspješno iskustvo u realizaciji najmanje 1 (jednog) ugovora o realizaciji usluga koja je predmet javne nabavke (usluge  
Ukoliko ponuđač ide sa ponudom na samo jedan lot uspješno iskustvo u realizaciji ugovora može dokazivati sa vrijednosti  
koja je srazmjerna sa procijenjenom vrijednošču tog lota bez PDV-a. Ukoliko ponuđač ide sa ponudom za više ili sve lotove,  
uspješno iskustvo u realizaciji ugovoradokazuje sa vrijednostima koje su srazmjerne sa procjenjenim zbirom vrijednosti tih  
lotova ili svih lotova.  
Ponuđač svoje uspješno iskustvo u realizaciji ugovora može dokazivati i ugovorima veće vrijednostiod traženih.  
3
/ 13  
4
ponudu dostaviti:  
a)  
.1  
U svrhu dokazivanja ispunjavanja zahtjeva u pogledu tehničke i profesionalne sposobnosti dobavljač je dužan uz  
Spisak izvršenih ugovora (potpisan i ovjeren dokument dobavljača) o izvršenoj usluzi koja je predmet ove nabavke u  
posljednje 3 godine, ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja, ako je dobavljač registrovan, odnosno počeo da  
radi prije manje od tri godine.  
b)  
Potvrdu o urednom izvršenju ugovora, a koje obavezno sadrže: naziv i sjedište ugovornih strana ili privrednih  
subjekata, predmet ugovora, vrijednost ugovora, vrijeme i mjesto izvršenja ugovora i navode o uredno izvršenim ugovorima.  
U slučaju da se takva potvrda iz objektivnih razloga ne može dobiti od ugovorne strane koja nije ugovorni organ, važi izjava  
dobavljača o uredno izvršenim ugovorima, uz predočenje dokaza o učinjenim pokušajima da se takve potvrde obezbjede;  
Ostali uslovi i zahtjevi predviđeni članom 50 ZJN i TD  
III 9. Rezervisan ugovor  
Ne  
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama  
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju  
Ne  
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga  
Da  
ODJELJAK IV: POSTUPAK  
IV 1. Vrsta postupka  
Otvoreni postupak  
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora  
Najniža cijena  
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
20.08.2024.  
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?  
Ne  
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?  
Da  
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?  
Ne  
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
21.08.2024. 08:00  
IV 8. Rok za otvaranje ponuda  
4
/ 13  
Adresa i mjesto  
Datum i vrijeme  
Ugovorni organ: JU OŠ 9 septembar Madakovo 15 Kancelarija: direktora  
21.08.2024. 09:00  
5
/ 13  
ANEKS B  
Broj lota  
1
I Opis  
I 1. Naziv predmeta ugovora  
Usluge prevoza učenika na relaciji: Trepče - Autobusko stajalište Hasanbašići  
I 2. Kratak opis predmeta ugovora  
Usluge prevoza učenika na relaciji: Trepče - Autobusko stajalište Hasanbašići  
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Prevozne usluge (osim prevoza otpada)  
Usluge cestovnog prevoza  
Glavni predmet  
60000000-8  
60100000-9  
Dodatni predmet(i)  
III Ukupna količina ili obim ugovora  
Prema specifikaciji  
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
7187,10  
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
1
Pružanje usluga prijevoza se vrši u periodu 01.09.2024.-31.12.2024. godine, odnosno do kraja polugodišta. Izabranom  
ponuđaču će biti dostavljen nastavni kalendar sa upisanim radnim i neradnim danima koji će Ministarstvo za obrazovanje,  
nauku, kulturu i sport ZDK izraditi do početka školske 2024/2025. godine  
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Dato u PRILOGU II tenderske dokumentacije  
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
Rok za preuzimanje tenderske  
dokumentacije  
20.08.2024.  
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
21.08.2024. 08:00  
IX Rok za otvaranje ponuda  
6
/ 13  
Datum i vrijeme  
21.08.2024. 09:00  
7
/ 13  
ANEKS B  
Broj lota  
2
I Opis  
I 1. Naziv predmeta ugovora  
Usluge prevoza učenika na relaciji: Novo Selo - Autobusko stajalište "Sportski poligon"  
I 2. Kratak opis predmeta ugovora  
Usluge prevoza učenika na relaciji: Novo Selo - Autobusko stajalište "Sportski poligon"  
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
60000000-8  
60100000-9  
Prevozne usluge (osim prevoza otpada)  
Usluge cestovnog prevoza  
Dodatni predmet(i)  
III Ukupna količina ili obim ugovora  
Prema specifikaciji  
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
7299,76  
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
1
Pružanje usluga prijevoza se vrši u periodu 01.09.2024.-31.12.2024. godine, odnosno do kraja polugodišta. Izabranom  
ponuđaču će biti dostavljen nastavni kalendar sa upisanim radnim i neradnim danima koji će Ministarstvo za obrazovanje,  
nauku, kulturu i sport ZDK  
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Dato u PRILOGU II tenderske dokumentacije  
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
Rok za preuzimanje tenderske  
dokumentacije  
20.08.2024.  
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
21.08.2024. 08:00  
IX Rok za otvaranje ponuda  
8
/ 13  
Datum i vrijeme  
21.08.2024. 09:00  
9
/ 13  
ANEKS B  
Broj lota  
3
I Opis  
I 1. Naziv predmeta ugovora  
Usluge prevoza učenika na relaciji: Bukva-Čifluk - Autobusko stajalište "Sportski poligon"  
I 2. Kratak opis predmeta ugovora  
Usluge prevoza učenika na relaciji: Bukva-Čifluk - Autobusko stajalište "Sportski poligon"  
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
60000000-8  
60100000-9  
Prevozne usluge (osim prevoza otpada)  
Usluge cestovnog prevoza  
Dodatni predmet(i)  
III Ukupna količina ili obim ugovora  
Prema specifikaciji  
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
7229,24  
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
1
Pružanje usluga prijevoza se vrši u periodu 01.09.2024.-31.12.2024. godine, odnosno do kraja polugodišta. Izabranom  
ponuđaču će biti dostavljen nastavni kalendar sa upisanim radnim i neradnim danima koji će Ministarstvo za obrazovanje,  
nauku, kulturu i sport ZDK izraditi do početka školske 2024/2025. godine.  
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Dato u PRILOGU II tenderske dokumentacije  
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
Rok za preuzimanje tenderske  
dokumentacije  
20.08.2024.  
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
21.08.2024. 08:00  
IX Rok za otvaranje ponuda  
10 / 13  
Datum i vrijeme  
21.08.2024. 09:00  
11 / 13  
ANEKS B  
Broj lota  
4
I Opis  
I 1. Naziv predmeta ugovora  
Usluge prevoza učenika na relaciji: Medakovo - Autobusko stajalište "Stojčinovići"  
I 2. Kratak opis predmeta ugovora  
Usluge prevoza učenika na relaciji: Medakovo - Autobusko stajalište "Stojčinovići"  
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Prevozne usluge (osim prevoza otpada)  
Usluge cestovnog prevoza  
Glavni predmet  
60000000-8  
60100000-9  
Dodatni predmet(i)  
III Ukupna količina ili obim ugovora  
Prema specifikaciji  
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
7208,60  
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
1
Pružanje usluga prijevoza se vrši u periodu 01.09.2024.-31.12.2024. godine, odnosno do kraja polugodišta. Izabranom  
ponuđaču će biti dostavljen nastavni kalendar sa upisanim radnim i neradnim danima koji će Ministarstvo za obrazovanje,  
nauku, kulturu i sport ZDK izraditi do početka školske 2024/2025. godine  
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Dato u PRILOGU II tenderske dokumentacije  
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
Rok za preuzimanje tenderske  
dokumentacije  
20.08.2024.  
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
21.08.2024. 08:00  
IX Rok za otvaranje ponuda  
12 / 13  
Datum i vrijeme  
21.08.2024. 09:00  
13 / 13