Adresa: Maršala Tita 9a/I  
Telefon: (033) 251-590  
Faks: (033) 251-595  
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Web: https://www.ejn.gov.ba  
Datum i vrijeme slanja obavještenja na objavu:16.8.2019. u 9:52  
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI  
1280-1-2-95-3-106/19  
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN  
I 1. Podaci o ugovornom organu  
Naziv  
ELEKTROPRENOS - ELEKTROPRIJENOS BIH A.D.  
4402369530009  
IDB/JIB  
Kontakt osoba  
Adresa  
Nermin Jugo  
Marije Bursać 7A  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
78000 Banja Luka (sp)  
Banja Luka  
(051) 246-551  
Faks  
(051) 246-550  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
jnprotokol@elprenos.ba  
www.elprenos.ba  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kao pod I 1.  
I 4. Adresa za dodatne informacije  
Kao pod I 1.  
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost  
I 5.a. Vrsta  
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN  
I 5.b. Nivo  
Državni nivo  
I 5.c. Djelatnost  
1
/ 4  
Električna energija  
I 6. Zajednička nabavka  
Ne  
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?  
Ne  
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA  
II 1. Vrsta ugovora  
Usluge, Kompjuterske i uz njih vezane usluge  
II 2. Podjela na lotove  
Ne  
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?  
Ne  
II 4. Opis  
II 4.a. Naziv predmeta ugovora  
JN-OP-145/19 Nabavka usluge Softverske podrške za Microsoft Premier Support  
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora  
Usluga za Microsoft Premier Support na temelju kojih se „Elektroprijenosu-Elektroprenosu BiH“ nudi pomoć u vođenju IKT  
infrastrukture, usluge koje pružaju tehnički stručnjaci koji prate potrebe „Elektroprenosa-Elektroprijenosa BiH“ u pogledu  
podrške, podrška kod rješavanja problema koja obuhvata sisteme 24 sata unutar sedam (7) dana u sedmici, kao i obuke i  
seminari na osnovu kojih se IKT-u i ostali službenici „Elektroprenosa-Elektroprijenosa BiH“ upoznaju sa najnovijim  
tehnologijama i Microsoft proizvodima u razdoblju od jedne godine, na osnovu potreba ugovornog organa.  
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
72263000-6  
Usluge izvođenja programske podrške  
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci  
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?  
Ne  
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora  
Definisano u tenderskoj dokumentaciji.  
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
2
/ 4  
110000,00  
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Definisano u tenderskoj dokumentaciji.  
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
365 (tristotinešezdesetpet) dana  
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE  
III 1. Da li sе zahtijeva garancija za ponudu?  
Da.  
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.  
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?  
Da.  
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.  
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise  
Definisano u tenderskoj dokumentaciji.  
III 4. Ograničenja za učešće  
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.  
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti  
Definisano u tenderskoj dokumentaciji.  
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost  
Definisano u tenderskoj dokumentaciji.  
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost  
Definisano u tenderskoj dokumentaciji.  
III 8. Rezervisan ugovor  
Ne  
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama  
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju  
Ne  
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga  
3
/ 4  
Ne  
ODJELJAK IV: POSTUPAK  
IV 1. Vrsta postupka  
Otvoreni postupak  
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora  
Najniža cijena  
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju  
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?  
Da  
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do  
31.8.2019.  
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?  
Ne  
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?  
Ne  
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
12.9.2019. 11:00:00  
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda  
Datum i vrijeme  
Adresa i mjesto  
12.9.2019. 11:30:00  
"Elektroprenos - Elektroprijenos BiH" a.d. Banja Luka, Marije Bursać 7a, 78000  
Banja Luka, Sala za sastanke  
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE  
Tendersku dokumentaciju registrovani ponuđači mogu preuzeti isključivo sa Portala javnih nabavki, na sljedećoj adresi:  
https://www.ejn.gov.ba/Home/Index. Drugi način dostavljanja tenderske dokumentacije, nije moguć. Da bi ponuđač mogao  
preuzeti tendersku dokumentaciju mora biti registrovan na Portalu JN. Registracija ponuđača se vrši samo jednom i to je  
postupak koji traje par dana, te nakon registracije ponuđači mogu neograničeno preuzimati tenderske dokumetacije.  
Naknada za preuzimanje TD sa Portala JN se ne naplaćuje. Uvid u tendersku dokumentaciju možete izvršiti na:  
http://elprenos.ba/BOS/JavneNabavkeBS.aspx  
4
/ 4