Адреса: Maršala Tita 9a/I  
Телефон: (033) 251-590  
Факс: (033) 251-595  
Е-маил: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Wеб: https://www.ejn.gov.ba  
Датум и вријеме слања обавјештења на објаву:2.3.2023. u 12:36  
ОБАВЈЕШТЕЊЕ О НАБАВЦИ  
04-1-1-39-3-70/23  
7
ОДЈЕЉАК I: УГОВОРНИ ОРГАН  
I 1. Подаци о уговорном органу  
Назив  
JZU BOLNICA "SVETI APOSTOL LUKA" DOBOJ  
4400044160008  
ИДБ/ЈИБ  
Контакт особа/Служба за контакт  
Адреса  
Марина Цвијановић  
Pop Ljubina bb  
Поштански број  
Општина/Град  
Телефон  
74000 Дoбoj (сп бл)  
Дoбoj (Добој)  
(053) 241-213  
Факс  
(053) 241-213  
Електронска пошта  
Интернет адреса  
javne.nabavke@bolnicadoboj.com  
www.bolnicadoboj.com  
I 3. Адреса за пријем понуда/захтјева за учешће  
Као под I 1.  
I 4. Адреса за додатне информације  
Као под I 1.  
I 5. Врста уговорног органа, ниво и главна дјелатност  
I 5.а. Врста  
Правно лице из члана 4. став (1) тачка б) ЗЈН  
I 5.б. Ниво  
Ентитетски ниво,Република Српска  
I 5.ц. Дјелатност  
1
/ 10  
Здрaвствo  
I 6. Заједничка набавка  
Не  
I 7. Набавка у име других уговорног органа?  
Не  
ОДЈЕЉАК II: ПРЕДМЕТ УГОВОРА  
II 1. Врста уговора  
Робе, Куповина  
II 2. Подјела на лотове  
Да  
II 2.а. Број лотова  
6
II 2.б. Понуде се могу доставити за  
Сви лотови  
II 3. Да ли се намјерава закључити оквирни споразум?  
Не  
II 4. Опис  
II 4.а. Назив предмета уговора  
PCR тестови, брзи антигенски тестови, реагенси и остали медицински потрошни материјал за молекуларну  
дијагностику за потребе ЈЗУ Болница „Свети апостол Лука“ Добој  
II 4.ц. Јединствени рјечник јавне набавке (ЈРЈН)  
Главни рјечник  
Код  
Опис  
Главни предмет  
33000000-0  
Медицинска опрема, лијекови и производи за личну  
његу  
II 5. Подаци о Споразуму о јавној набавци  
II 5.а. Да ли је уговор обухваћен Споразумом о јавној набавци (ГПА)?  
Не  
ОДЈЕЉАК III: ПРАВНЕ, ЕКОНОМСКЕ И ТЕХНИЧКЕ ИНФОРМАЦИЈЕ  
2
/ 10  
III 1. Да ли се захтијева гаранција за понуду?  
Не  
III 2. Да ли се захтјева гаранција за извршење уговора?  
Не  
III 3. Битни услови финансирања и плаћања или упућивање на одговарајуће прописе  
Уговорни орган неће прихватити понуду у којој се захтјева авансно плаћање роба наведених у овом позиву. Плаћање  
изабраном понуђачу ће се вршити у року од 60 дана од дана фактурисања предметних роба.  
III 4. Ограничења за учешће  
Обавезни услови за учешће из члана 45. Закона о јавним набавкама, а докази дефинисани детаљно у тендерској  
документацији.  
III 5. Способност за обављање професионалне дјелатности  
a. Рјешење о упису у судски регистар или (Актуелни) извод из судског регистра или посебну изјаву или потврду  
надлежног органа којом се доказује њихово право да обављају професионалну дјелатност, која је у вези са  
предметом набавке.  
b. Важећу дозволу/рјешење Агенције за лијекове и медицинска средства БиХ којом се понуђачу одобрава вршење  
промета медицинским средствима.  
III 6. Економска и финансијска способност  
а) Потврду банке о солвентности – да рачун понуђача није био блокиран у последњих 6 мјесеци, издата од стране  
банке у којој понуђач има отворен главни рачун;  
б) Биланс успјеха за финансијску 2021. годину. Биланс успјеха мора бити позитиван.  
III 7. Техничка или професионална способност  
a) Рјешење/Потврду Агенције за лијекове и медицинска средства Босне и Херцеговине да је понуђени предмет  
набавке регистрован у Босни и Херцеговини, чији рок важности није истекао.  
НАПОМЕНА: Уколико понуђач доставља Рјешење/Потврду Агенције за лијекове и медицинска средства БиХ од неког  
другог привредног субјекта да су понуђена медицинска средства која нуди регистрована у Босни и Херцеговини,  
обавезан је уз то Рјешење да достави и оригинал овјерену и потписану Изјаву од стране привредног субјекта чије је  
Рјешење доставио да му је дао сагласност за дистрибуцију понуђених производа.  
b) Понуђачи који буду учествовали за Лот 2 дужни су уз понуду доставити и Писмену Изјаву којом под пуном  
материјалном, кривичном и моралном одговорношћу изјављују да у својој понуди нуде брзе антигенске тестове који  
су признати у државама чланицама Европске Уније. Уколико буду понуђени брзи антигенски тестови које не признају  
државе чланице Европске Уније њихова понуда ће бити одбачена.  
c) Каталог и/или извод из каталога произвођача са детаљним спецификацијама предметне робе за све понуђене  
лотове. Потребно је доказати испуњење сваке минималне техничке захтјеване карактеристике и исте обиљежити.  
Каталог не мора бити увезан уз понуду, али га понуђач обиљежава називом и наводи у садржају понуде као дио  
понуде. Каталог не мора бити преведен на један од службених језика у БиХ.  
d) Понуђач који предаје понуду за Лот 2 потребно је да уз понуду достави узорке у оригиналном паковању за ставку  
која је наведена у Обрасцу за цијену понуде – Анекса 5 ове ТД. Потребно је доставити један комад узорка. Узорак  
спаковати у омотницу/пакет, запаковану тако да се не може видјети њен садржај, а на којој ће се назначити „УЗОРЦИ  
-
PCR ТЕСТОВИ, БРЗИ АНТИГЕНСКИ ТЕСТОВИ, РЕАГЕНСИ И ОСТАЛИ МЕДИЦИНСКИ ПОТРОШНИ МАТЕРИЈАЛ ЗА  
МОЛЕКУЛАРНУ ДИЈАГНОСИТИКУ ЗА ПОТРЕБЕ ЈЗУ БОЛНИЦА „СВЕТИ АПОСТОЛ ЛУКА“ ДОБОЈ – НЕ ОТВАРАЈ – ОТВАРА  
КОМИСИЈА У ПОСТУПКУ ЈАВНЕ НАБАВКЕ БРОЈ: 1479/23“. Достављени узорци су саставни дио понуде и неће бити  
враћани понуђачима.  
III 9. Резервисан уговор  
3
/ 10  
Не  
ОДЈЕЉАК IV: ПОСТУПАК  
IV 1. Врста поступка  
Отворени поступак  
IV 2. Критеријуми за додјелу уговора  
Најнижа цијена  
IV 3. Рок за преузимање тендерске документације  
22.03.2023.  
IV 4. Провођење поступка електронским путем?  
Не  
IV 5. Да ли се намјерава користити е-аукција?  
Да  
IV 6. Да ли је објављено претходно информационо обавјештење?  
Не  
IV 7. Рок за пријем понуда/захтјева за учешће  
Датум и вријеме  
22.03.2023. 11:00  
IV 8. Рок за отварање понуда  
Адреса и мјесто  
ЈЗУ Болница "Свети апостол Лука", ул. Поп Љубина бб, Добој, Управа  
Болнице  
Датум и вријеме  
22.03.2023. 12:00  
ОДЈЕЉАК V: ДОДАТНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ  
ТД се може преузимати искључиво преко Портала.  
4
/ 10  
АНЕКС Б  
Број лота  
1
I Опис  
I 1. Назив предмета уговора  
PCR тест за SARS-CoV-2  
II Јединствени рјечник јавне набавке (ЈРЈН)  
Главни рјечник  
Код  
33000000-0  
Опис  
Главни предмет  
Медицинска опрема, лијекови и производи за личну  
његу  
III Укупна количина или обим уговора  
Наведено у ТД  
III 1. Процијењена укупна вриједност уговора без ПДВ-а у КМ  
4000,00  
III 2. Трајање уговора или рок извршенја  
2 мјесеци  
1
1
V Мјесто испоруке роба или извршења услуга или извођења радова  
франко Служба за снабдијевање лијекова Уговорног органа, на адреси Поп Љубина бб, Добој  
VII Рок за преузимање тендерске документације  
Рок за преузимање тендерске  
документације  
22.03.2023.  
VIII Рок за пријем понуда/захтјева за учешће  
Датум и вријеме  
22.03.2023. 11:00  
IX Рок за отварање понуда  
Датум и вријеме  
22.03.2023. 12:00  
5
/ 10  
АНЕКС Б  
Број лота  
2
I Опис  
I 1. Назив предмета уговора  
Брзи антигенски тест за SARS-CoV-2  
II Јединствени рјечник јавне набавке (ЈРЈН)  
Главни рјечник  
Код  
33000000-0  
Опис  
Главни предмет  
Медицинска опрема, лијекови и производи за личну  
његу  
III Укупна количина или обим уговора  
Наведено у ТД  
III 1. Процијењена укупна вриједност уговора без ПДВ-а у КМ  
8000,00  
III 2. Трајање уговора или рок извршенја  
2 мјесеци  
1
1
V Мјесто испоруке роба или извршења услуга или извођења радова  
франко Служба за снабдијевање лијекова Уговорног органа, на адреси Поп Љубина бб, Добој  
VII Рок за преузимање тендерске документације  
Рок за преузимање тендерске  
документације  
22.03.2023.  
VIII Рок за пријем понуда/захтјева за учешће  
Датум и вријеме  
22.03.2023. 11:00  
IX Рок за отварање понуда  
Датум и вријеме  
22.03.2023. 12:00  
6
/ 10  
АНЕКС Б  
Број лота  
3
I Опис  
I 1. Назив предмета уговора  
Сет за узорковање и транспорт узорка из грла и назофаринкса  
II Јединствени рјечник јавне набавке (ЈРЈН)  
Главни рјечник  
Код  
Опис  
Главни предмет  
33000000-0  
Медицинска опрема, лијекови и производи за личну  
његу  
III Укупна количина или обим уговора  
Наведено у ТД  
III 1. Процијењена укупна вриједност уговора без ПДВ-а у КМ  
600,00  
III 2. Трајање уговора или рок извршенја  
2 мјесеци  
7
1
V Мјесто испоруке роба или извршења услуга или извођења радова  
франко Служба за снабдијевање лијекова Уговорног органа, на адреси Поп Љубина бб, Добој  
VII Рок за преузимање тендерске документације  
Рок за преузимање тендерске  
документације  
22.03.2023.  
VIII Рок за пријем понуда/захтјева за учешће  
Датум и вријеме  
22.03.2023. 11:00  
IX Рок за отварање понуда  
Датум и вријеме  
22.03.2023. 12:00  
7
/ 10  
АНЕКС Б  
Број лота  
4
I Опис  
I 1. Назив предмета уговора  
Потрошни материјал за апарат „NuActor“  
II Јединствени рјечник јавне набавке (ЈРЈН)  
Главни рјечник  
Код  
33000000-0  
Опис  
Главни предмет  
Медицинска опрема, лијекови и производи за личну  
његу  
III Укупна количина или обим уговора  
Наведено у ТД  
III 1. Процијењена укупна вриједност уговора без ПДВ-а у КМ  
6000,00  
III 2. Трајање уговора или рок извршенја  
2 мјесеци  
1
1
V Мјесто испоруке роба или извршења услуга или извођења радова  
франко Служба за снабдијевање лијекова Уговорног органа, на адреси Поп Љубина бб, Добој  
VII Рок за преузимање тендерске документације  
Рок за преузимање тендерске  
документације  
22.03.2023.  
VIII Рок за пријем понуда/захтјева за учешће  
Датум и вријеме  
22.03.2023. 11:00  
IX Рок за отварање понуда  
Датум и вријеме  
22.03.2023. 12:00  
8
/ 10  
АНЕКС Б  
Број лота  
5
I Опис  
I 1. Назив предмета уговора  
Потрошни материјал за апарат „SaMag - 12 IVD“  
II Јединствени рјечник јавне набавке (ЈРЈН)  
Главни рјечник  
Код  
33000000-0  
Опис  
Главни предмет  
Медицинска опрема, лијекови и производи за личну  
његу  
III Укупна количина или обим уговора  
Наведено у ТД  
III 1. Процијењена укупна вриједност уговора без ПДВ-а у КМ  
700,00  
III 2. Трајање уговора или рок извршенја  
2 мјесеци  
6
1
V Мјесто испоруке роба или извршења услуга или извођења радова  
франко Служба за снабдијевање лијекова Уговорног органа, на адреси Поп Љубина бб, Добој  
VII Рок за преузимање тендерске документације  
Рок за преузимање тендерске  
документације  
22.03.2023.  
VIII Рок за пријем понуда/захтјева за учешће  
Датум и вријеме  
22.03.2023. 11:00  
IX Рок за отварање понуда  
Датум и вријеме  
22.03.2023. 12:00  
9
/ 10  
АНЕКС Б  
Број лота  
6
I Опис  
I 1. Назив предмета уговора  
Наставци  
II Јединствени рјечник јавне набавке (ЈРЈН)  
Главни рјечник  
Код  
33000000-0  
Опис  
Главни предмет  
Медицинска опрема, лијекови и производи за личну  
његу  
III Укупна количина или обим уговора  
Наведено у ТД  
III 1. Процијењена укупна вриједност уговора без ПДВ-а у КМ  
500,00  
III 2. Трајање уговора или рок извршенја  
2 мјесеци  
4
1
V Мјесто испоруке роба или извршења услуга или извођења радова  
франко Служба за снабдијевање лијекова Уговорног органа, на адреси Поп Љубина бб, Добој  
VII Рок за преузимање тендерске документације  
Рок за преузимање тендерске  
документације  
22.03.2023.  
VIII Рок за пријем понуда/захтјева за учешће  
Датум и вријеме  
22.03.2023. 11:00  
IX Рок за отварање понуда  
Датум и вријеме  
22.03.2023. 12:00  
10 / 10