Adresa: Maršala Tita 9a/I  
Telefon: (033) 251-590  
Faks: (033) 251-595  
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Web: https://www.ejn.gov.ba  
Datum i vrijeme slanja obavještenja na objavu:10.12.2021. u 13:59  
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI  
618-1-1-154-3-168/21  
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN  
I 1. Podaci o ugovornom organu  
Naziv  
SLUŽBA ZA ZAJEDNIČKE POSLOVE INSTITUCIJA BOSNE I HERCEGOVINE  
IDB/JIB  
4200703820003  
Kontakt osoba/Služba za kontakt  
Adresa  
Admir Hrapo  
Trg Bosne i Hercegovine 1  
71000 Sarajevo (bhp)  
Sarajevo Centar (Sarajevo)  
(033) 284-524  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
Faks  
(033) 217-966  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
info@szzp.gov.ba  
www.szzp.gov.ba  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kao pod I 1.  
I 4. Adresa za dodatne informacije  
Kao pod I 1.  
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost  
I 5.a. Vrsta  
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN  
I 5.b. Nivo  
Državni nivo  
I 5.c. Djelatnost  
1
/ 4  
Izvršna vlast  
I 6. Zajednička nabavka  
Ne  
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?  
Ne  
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA  
II 1. Vrsta ugovora  
Robe, Kupovina  
II 2. Podjela na lotove  
Ne  
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?  
Da  
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum  
Jedan ponuđač  
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma  
2
4 Mjesec(i)  
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM  
07894,00  
2
II 4. Opis  
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma  
NABAVKA RASVJETNIH TIJELA  
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma  
Predmet ovog postupka je nabavka rasvjetnih tijela u skladu sa tehničkim karakteristikama i ostalim traženim  
uslovima/zahtjevima naznačenim u tenderskoj dokumentaciji  
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
31500000-1  
Rasvjetna oprema i električne svjetiljke  
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci  
2
/ 4  
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?  
Ne  
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma  
243.235,98 KM sa PDV-om  
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Skladište Službe za zajedničke poslove institucija Bosne i Hercegovine,  
Zgrada Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine, Trg Bosne i Hercegovine 1, Sarajevo  
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE  
III 1. Da li sе zahtijeva garancija za ponudu?  
Da.  
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.  
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?  
Da.  
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.  
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise  
Ne  
III 4. Ograničenja za učešće  
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.  
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti  
Ponuđači trebaju u ponudi dostaviti dokaz o registraciji u odgovarajućim profesionalnim ili drugim registrima zemlje u kojoj  
su registrirani ili da osiguraju posebnu izjavu ili potvrdu nadležnog organa kojom se dokazuje njihovo pravo da obavljaju  
profesionalnu djelatnost, koja je u vezi s predmetom nabavke. Dokaz se dostavlja kao ovjerena kopija originala, s tim da  
datum izdavanja originala ne može biti stariji od 3 (tri) mjeseca računajući od dana dostavljanja ponude.  
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost  
Ne  
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost  
Za svaki ponuđeni artikal, ponuđači su dužni uz ponudu dostaviti tehničku dokumentaciju (tehnički list ili kataloški list ili  
atest i sl.) proizvoda koji sadrži neophodne tehničke podatke o proizvodu iz koje se mogu utvrditi da isti ispunjava  
definisane tehničke karakteristike proizvoda.  
III 9. Rezervisan ugovor  
Ne  
3
/ 4  
ODJELJAK IV: POSTUPAK  
IV 1. Vrsta postupka  
Otvoreni postupak  
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora  
Najniža cijena  
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
30.12.2021.  
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?  
Ne  
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?  
Da  
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?  
Ne  
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
12.01.2022. 12:00  
IV 8. Rok za otvaranje ponuda  
Adresa i mjesto  
Služba za zajedničke poslove institucija Bosne i Hercegovine, Zgrada  
Parlamentarne skupštine Bosne i Hercegovine, Trg Bosne i Hercegovine 1,  
Sarajevo  
Datum i vrijeme  
12.01.2022. 12:30  
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE  
Članom 9. stav (4) Uputstva o dopunama uputstva o uslovima i načinu objavljivanja obavještenja i dostavljanja izvještaja u  
postupcima javnih nabavki u informacionom sistemu „e-nabavke“ («Službeni glasnik BiH» broj 90/14) je navedeno „Ako  
ugovorni organ objavi tendersku dokumentaciju u sistemu „E-nabavke“, tenderska dokumentacija se ne može dostavljati na  
druge načine predviđene članom 55. stav (1) tač. a)-c) Zakona“.  
Na osnovu mišljenja Agencije za javne nabavke Bosne i Hercegovine (br. 04-02-1-U-1990-2/16 od 13.04.2016. godine),  
ponuda ponuđača koji nije preuzeo tendersku dokumentaciju na Portalu javnih nabavki, ne može biti predmetom ocjene u  
procesu evaluacije ponuda.  
4
/ 4