Adresa: Maršala Tita 9a/I  
Telefon: (033) 251-590  
Faks: (033) 251-595  
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Web: https://www.ejn.gov.ba  
Datum i vrijeme slanja obavještenja na objavu: 27.5.2025. u 10:43  
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI  
354-7-1-16-3-2/25  
4
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN  
I 1. Podaci o ugovornom organu  
Naziv  
J U OSNOVNA ŠKOLA "TINJA" U TINJI  
4209183220005  
Enis Dedić  
IDB/JIB  
Kontakt osoba/Služba za kontakt  
Adresa  
TINJA BB 75357  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
75357 Tinja (bhp sa)  
Srebrenik  
(035) 651-619  
Faks  
(035) 651-619  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
os.tinja@montk.gov.ba  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kao pod I 1.  
I 4. Adresa za dodatne informacije  
Kao pod I 1.  
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost  
I 5.a. Vrsta  
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN  
I 5.b. Nivo  
Kantonalni nivo,Tuzlanski kanton  
I 5.c. Djelatnost  
1
/ 4  
Obrazovanje  
I 6. Zajednička nabavka  
Ne  
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?  
Ne  
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA  
II 1. Vrsta ugovora  
Robe, Kupovina  
II 2. Podjela na lotove  
Ne  
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove  
NE  
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?  
Ne  
II 4. Opis  
II 4.a. Naziv predmeta ugovora  
NABAVKAB UČIONIUČKOG NAMJEŠTAJA  
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora  
Školska klupa dvosjed  
Konstrukcija klupe je od čeličnih cijevi ovalnog oblika minimalnih dimenzija 38*20 mm praškasto bojenih u sivoj boji (RAL  
9
006). Debljina čelične stjenke treba biti minimalno 1,5 mm. Radna ploča klupe je od iverice, dvostruko obložene HPL-om u  
boji po izboru naručioca ukupne debljine minimalno23,5 mm. Rubovi ploča su zaobljeni od bukovih masivnih letvica završno  
lakiranih bezbojnim lakom. Klupa je opremljena podpločom od iverala minimalne debljine 18 mm i kukicama za odlaganje  
torbi i pribora. Završetci konstrukcije su sa plastičnim čepovima koji imaju zaštitnu i estetsku funkciju u sivoj boji. Dimenzije  
klupe su 130x50x76 cm (d/š/v).Proizvođač klupa mora imati integriran sistem upravljanja ISO 9001:2015, a klupe moraju biti  
testirane i certificirane prema standardimaBAS EN 1729-2+A1, BAS EN 1729-1, BAS EN 14322, BAS EN 16893-1, BAS EN  
16893 -2, ISO 5970, ISO 7174- 1 i ISO 7173. Uz ponudu obavezno dostaviti važeće navedene certifikate.  
Stolica školska  
Konstrukcija stolice je od čeličnih cijevi ovalnog oblika minimalnih dimenzija 38*20 mm praškasto bojenih u sivoj boji (RAL  
9
006). Debljina čelične stjenke treba biti minimalno 1,5 mm. Sjedalo i naslon stolice su izrađeni od bukovog 7-slojnog  
otpreska minimalne ukupne debljine 8 mm, završno lakirani bezbojnim lakom. Završetci konstrukcije su sa plastičnim  
čepovima koji imaju zaštitnu i estetsku funkciju u sivoj boji. Dimenzije stolice su 37,5x35,5x46 cm (š/d/v). Proizvođač stolica  
mora imati integriran sistem upravljanja ISO 9001:2015, a stolice moraju biti testirane i certificirane prema standardimaBAS  
EN 1729-2+A1, BAS EN 1729-1, BAS EN 14322, BAS EN 16893-1, BAS EN 16893 -2, ISO 5970, ISO 7174- 1 i ISO 7173. Uz  
ponudu obavezno dostaviti važeće navedene certifikate.  
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
2
/ 4  
Glavni rječnik  
Školski namještaj  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
39160000-1  
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci  
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?  
Ne  
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora  
1
6.665,00 KM  
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
6665,00  
1
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
JU.OŠ. TINJA, TINJA  
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
30 DANA  
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE  
III 1. Da li sе zahtijeva garancija za ponudu?  
Ne  
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?  
Ne  
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise  
DEFINISANO TENDERSKOM DOKUMENTACIJOM  
III 4. Ograničenja za učešće  
DEFINISANO TENDERSKOM DOKUMENTACIJOM  
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti  
DEFINISANO TENDERSKOM DOKUMENTACIJOM  
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost  
DEFINISANO TENDERSKOM DOKUMENTACIJOM  
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost  
3
/ 4  
DEFINISANO TENDERSKOM DOKUMENTACIJOM  
III 9. Rezervisan ugovor  
Ne  
ODJELJAK IV: POSTUPAK  
IV 1. Vrsta postupka  
Konkurentski zahtjev  
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora  
Najniža cijena  
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
11.06.2025.  
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?  
Ne  
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?  
Da  
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?  
Ne  
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
11.06.2025. 12:00  
IV 8. Rok za otvaranje ponuda  
Adresa i mjesto otvaranja ponuda  
Datum i vrijeme  
JU.OŠ. TINJA, TINJA  
11.06.2025. 13:00  
4
/ 4