Adresa: Maršala Tita 9a/I  
Telefon: (033) 251-590  
Faks: (033) 251-595  
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Web: https://www.ejn.gov.ba  
Datum i vrijeme slanja obavještenja na objavu: 25.4.2025. u 14:08  
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI  
255-1-1-198-3-213/25  
1
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN  
I 1. Podaci o ugovornom organu  
Naziv  
JZU UNIVERZITETSKI KLINIČKI CENTAR REPUBLIKE SRPSKE  
4400928890000  
IDB/JIB  
Kontakt osoba/Služba za kontakt  
Adresa  
Danijela Lukić  
Dvanaest beba bb  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
78000 Banja Luka (sp)  
Banja Luka  
(051) 342-806  
Faks  
(051) 343-391  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
javne.nabavke@kc-bl.com  
www.kc-bl.com  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kao pod I 1.  
I 4. Adresa za dodatne informacije  
Kao pod I 1.  
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost  
I 5.a. Vrsta  
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN  
I 5.b. Nivo  
Entitetski nivo,Republika Srpska  
I 5.c. Djelatnost  
1
/ 6  
Zdravstvo  
I 6. Zajednička nabavka  
Ne  
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?  
Ne  
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA  
II 1. Vrsta ugovora  
Robe, Kupovina  
II 2. Podjela na lotove  
Ne  
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove  
Imajući u vidu prirodu predmeta nabavke, podjela na lotove nije svrsishodna, usljed čega Ugovorni organ nije ni pristupio  
istoj.  
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?  
Ne  
II 4. Opis  
II 4.a. Naziv predmeta ugovora  
Tender br. 01-4304-1/25 radi nabavke ambalaže i kesa za infektivni, citostatski i komunalni otpad za potrebe Univerzitetskog  
kliničkog centra Republike Srpske  
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora  
Nabavka ambalaže i kesa za infektivni, citostatski i komunalni otpad za potrebe Univerzitetskog kliničkog centra Republike  
Srpske  
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Posude za otpad  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
44613700-7  
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci  
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?  
Ne  
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora  
2
/ 6  
Precizirano Tenderskom dokumentacijom  
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
500000,00  
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
FCO magacin Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske, Dvanaest beba bb, istovareno.  
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
Ugovor se potpisuje na period od (3) tri godine.  
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE  
III 1. Da li sе zahtijeva garancija za ponudu?  
Ne  
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?  
Ne  
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise  
Sredstva tekućeg poslovanja  
III 4. Ograničenja za učešće  
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.  
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti  
Dokaz o registraciji u odgovarajućem profesionalnom ili drugom registru u zemlji u kojoj su registrovani ili da obezbijede  
posebnu izjavu ili potvrdu nadležnog organa kojom se dokazuje njihovo pravo da obavljaju profesionalnu djelatnost, koja je  
u vezi sa predmetom nabavke.  
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost  
Precizirano Tenderskom dokumentacijom  
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost  
Precizirano Tenderskom dokumentacijom  
III 9. Rezervisan ugovor  
Ne  
ODJELJAK IV: POSTUPAK  
IV 1. Vrsta postupka  
3
/ 6  
Otvoreni postupak  
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora  
Najniža cijena  
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
12.06.2025.  
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?  
Ne  
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?  
Ne  
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?  
Ne  
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
12.06.2025. 09:00  
IV 8. Rok za otvaranje ponuda  
Adresa i mjesto otvaranja ponuda  
Služba za javne nabavke i praćenje realizacije ugovora Univerzitetskog kliničkog  
centra Republike Srpske, Ul. Dvanaest beba bb., Banja Luka, zgrada Klinike za  
ginekologiju i akušerstvo.  
Datum i vrijeme  
12.06.2025. 10:00  
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE  
Ponude se dostavljaju u posebno zapečaćenoj koverti, na kojoj mora da bude naznačeno: naziv i adresa ugovornog organa,  
naziv i adresa ponuđača, broj nabavke: 01-4304-1/25, naziv predmeta nabavke i naznaka: "NE OTVARAJ - OTVARA KOMISIJA"  
na adresu: Univerzitetski klinički centar Republike Srpske, Ul. Dvanaest beba bb. Ponude se predaju lično na protokol  
Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske ili poštom preporučeno, a primaju se do 12.06.2025. god. do 9 časova.  
Neblagovremene i nepotpune ponude se neće razmatrati. Javnom otvaranju ponuda uz prezentaciju pismenog ovlaštenja  
može da prisustvuje predstavnik ponuđača. Univerzitetski klinički centar Republike Srpske ne snosi nikakve troškove  
ponuđača u otvorenom postupku. Naručilac zadržava pravo da poništi nadmetanje ili odbije sve ponude u bilo koje vrijeme  
prije sklapanja ugovora u skladu sa članom 69. Zakona o javnim nabavkama BiH ("Službeni glasnik BiH", broj: 39/14, 59/22 i  
50/24).  
4
/ 6  
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY  
PART I: CONTRACTING AUTHORITY  
I 1. Contracting authority data  
Name  
PHI University clinical centre of the Republic of Srpska  
4400928890000  
IDB/JIB  
Contact Person  
Address  
Danijela Lukic-Vukomanovic  
Dvanaest beba bb  
Postal Code  
Municipality/City  
Telephone  
78000 Banja Luka (sp)  
Banja Luka  
(051) 342-806  
Fax Number  
Email Address  
Web Site Address  
(051) 343-391  
javne.nabavke@kc-bl.com  
www.kc-bl.com  
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity  
I 3.a. Type of contracting authority  
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL  
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to  
Entity level,Republika Srpska  
I 3.c. Main activity of contracting authority  
Health  
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT  
II 1. Type of the contract  
Goods, Purchase  
II 1.a. Title of the object of the contract  
Tender no. 01-4304-1/25 for the supply of packaging and bags for infectious, cytostatic and communal waste for the needs  
of the University Clinical Center of the Republic of Srpska.  
II 1.b. Description of the object of the contract  
procurement of packaging and bags for infectious, cytostatic and communal waste for the needs of the University Clinical  
Center of the Republic of Srpska.  
5
/ 6  
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)  
Main vocabulary  
Description  
Code  
44613700-7  
Main object  
Refuse skips  
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract  
According to tender documents  
PART III: PROCEDURE  
III 1. Type of procedure  
Open procedure  
III 2. Conditions for obtaining tender documents  
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?  
Yes  
III 2.b. Obtainable until  
12.06.2025.  
III 3. Do you intend to use the e-auction?  
No  
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate  
Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće 12.06.2025. 09:00  
Adresa i mjesto otvaranja ponuda  
PHI University Hospital Clinical Center Banja Luka, Dvanaest beba bb  
III 5. Submitting offer through e-Procurement system?  
No  
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION  
Bids shall be submitted in a specially sealed envelope, which must indicate: the name and address of the contracting  
authority, the name and address of the bidder, the procurement number: 01-4304-1/25, the name of the subject of the  
procurement and the indication: "DO NOT OPEN - OPENED BY THE COMMISSION" to the address: University Clinical Center  
of the Republic of Srpska, Ul. Dvanaest beba bb. Bids shall be submitted in person at the protocol of the University Clinical  
Center of the Republic of Srpska or by registered mail, and shall be received by 12.06.2025. year. until 9 a.m. Untimely and  
incomplete bids shall not be considered. A representative of the bidder may attend the public opening of bids upon  
presentation of a written authorization. The University Clinical Center of the Republic of Srpska shall not bear any costs of  
the bidder in the open procedure. The contracting authority reserves the right to cancel the tender or reject all bids at any  
time before the conclusion of the contract in accordance with Article 69 of the Law on Public Procurement of BiH ("Official  
Gazette of BiH", No.: 39/14, 59/22 and 50/24).  
6
/ 6