Adresa: Maršala Tita 9a/I  
Telefon: (033) 251-590  
Faks: (033) 251-595  
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Web: https://www.ejn.gov.ba  
Datum i vrijeme slanja obavještenja na objavu:21.5.2020. u 15:18  
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI  
1157-1-2-294-3-272/20  
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN  
I 1. Podaci o ugovornom organu  
Naziv  
BRČKO DISTRIKT BIH  
4600082130006  
IDB/JIB  
Kontakt osoba/Služba za kontakt  
Adresa  
Nermina Pamukčić  
Bulevar mira 1  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
76000 Brčko (sp bl)  
Brčko Distrikt  
(049) 212-708  
Faks  
(049) 212-708  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
alma.kaloper@bdcentral.net  
www.bdcentral.net  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
I 4. Adresa za dodatne informacije  
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost  
I 5.a. Vrsta  
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN  
I 5.b. Nivo  
Entitetski nivo,Brčko Distrikt  
I 5.c. Djelatnost  
1
/ 12  
Izvršna vlast  
I 6. Zajednička nabavka  
Ne  
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?  
Ne  
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA  
II 1. Vrsta ugovora  
Usluge, Arhitektonske usluge: inženjerske usluge i integralne inženjerske usluge, usluge prostornog planiranja i uređenja  
pejzaža, slične naučne i tehničke konsultantske usluge, usluge tehničkog ispitivanja i analiza  
II 2. Podjela na lotove  
Da  
II 2.a. Broj lotova  
4
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za  
Svi lotovi  
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?  
Ne  
II 4. Opis  
II 4.a. Naziv predmeta ugovora  
“Nabavka usluga izrade investiciono - tehničke dokumentacije po lotovima od Lot 1 do Lot 4”  
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora  
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji  
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Arhitektonske, građevinske, tehničke i inspekcije usluge  
Glavni predmet  
71000000-8  
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci  
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?  
Ne  
2
/ 12  
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE  
III 1. Da li sе zahtijeva garancija za ponudu?  
Ne  
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?  
Ne  
III 4. Ograničenja za učešće  
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.  
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti  
Ponuđači moraju biti registrovani za obavljanje profesionalne djelatnosti koja je u vezi sa predmetom nabavke  
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost  
a)Uspješno iskustvo u realizaciji ugovora čija su karakter i kompleksnost slični onima koji se odnose na predloženi ugovor, u  
prethodne tri (3) godine ili od datuma registracije, odnosno početka poslovanja, ako je ponuđač registriran, odnosno počeo  
sa radom prije manje od tri (3) godine.  
Za lot 1 – 1 (jedan) ugovor za izradu Glavnog projekta vodovodnog sistema koji uključuje minimalno rezervoar i cjevovode,  
minimalne vrijednosti ugovora u iznosu od 20.000,00 KM bez PDV-a.  
Za lot 2, lot 3 i lot 4 – 1 (jedan) ili više ugovora za izradu Glavnih projekata hidrotehničkih objekata – vodovodnih i  
kanalizacionih mreža čiji je zbirni iznos jednak ili veći od procijenjene vrijednosti za ponuđeni lot.  
b)  
Obrazovne i profesionalne kvalifikacije pružaoca konkretnih usluga: ponuđač mora dokazati da ima na raspolaganju  
i to:  
Za lot 1: - diplomiranog inženjera građevinarstva (smjer hidrotehnički),  
-
-
-
-
diplomiranog inženjera građevinarstva (smjer konstruktivni),  
diplomiranog inženjera elektrotehnike,  
diplomiranog inženjera mašinstva,  
diplomiranog inženjera za protivpožarnu zaštitu.  
Za lot 2: - diplomiranog inženjera građevinarstva (smjer hidrotehnički),  
- diplomiranog inženjera za protivpožarnu zaštitu.  
Za lot 3 i lot 4: - diplomiranog inženjera građevinarstva (smjer hidrotehnički),  
III 9. Rezervisan ugovor  
Ne  
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama  
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju  
Da  
III 10.a-1. Uputa na odgovarajući zakon, drugi propis ili upravnu odredbu  
U skladu sa članom 85. Zakona o prostornom planiranju i građenju Brčko Distrikta BiH (Službeni glasnik Brčko Distrikta broj:  
2
9/08) i članom 3. Pravilnika o ispunjavanju uslova pravnih lica za izradu tehničke dokumentacije, revizije tehničke  
dokumentacije, građenja i nadzora (Službeni glasnik Brčko Distrikta broj 18/11), ponuđači da bi obavljali djelatnost izrade  
tehničke dokumentacije, moraju posjedovati odgovarajuće Riješenje o ispunjavanju uslova za obavljanje djelatnosti izrade  
tehničke dokumentacije, izdato u skladu sa gore pomenutim Zakonom i Pravilnikom.  
3
/ 12  
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga  
Ne  
ODJELJAK IV: POSTUPAK  
IV 1. Vrsta postupka  
Otvoreni postupak  
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora  
Najniža cijena  
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
1.7.2020.  
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?  
Ne  
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?  
Ne  
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?  
Ne  
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
08.07.2020. 12:00  
IV 8. Rok za otvaranje ponuda  
Adresa i mjesto  
Sala broj 59, II sprat zgrade Vlade Brčko distrikta BiH, ul. Bulevar mira br.1,  
Brčko  
Datum i vrijeme  
08.07.2020. 12:15  
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE  
Obilazak lokacije je obavezan, prije davanja ponuda za lot/lotove. Obilazak terena će se obaviti u slijedećim  
terminima:02.07.2020. i 03.07.2020. godine od 8,00 sati. Polazak ispred zgrade Vlade Brčko Distrikta BiH, na adresi Bulevar  
Mira 1, Brčko.  
Sve detaljne informacije su navedene u tački 5.3 tenderske dokumentacije.  
4
/ 12  
ANEKS A  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kontakt osoba  
Adresa  
Nermina Pamukčić  
Bulevar mira 1  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
76000 Brčko (sp bl)  
Brčko Distrikt  
(049) 216-470  
Faks  
(049) 216-470  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
nermina.pamukcic@bdcentral.net  
www.bdcentral.net  
5
/ 12  
ANEKS B  
Broj lota  
1
I Opis  
I 1. Naziv predmeta ugovora  
Izrada investiciono tehničke dokumentacije: a) Izrada Idejnog rješenja vodovodnog sistema Rašljani b) Izrada Idejnog i  
Glavnog projekta vodovodnog sistema Rašljani c) Izrada Idejnog i Glavnog projekta bunara i bunarske kućice za potrebe  
vodosnabdijevanja Rašljana  
I 2. Kratak opis predmeta ugovora  
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji  
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
71242000-6  
Izrada projekta i nacrta, procjena troškova  
III Ukupna količina ili obim ugovora  
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji  
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
25000,00  
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji  
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji  
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
Rok za preuzimanje tenderske  
dokumentacije  
01.07.2020.  
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
08.07.2020. 12:00  
IX Rok za otvaranje ponuda  
Datum i vrijeme  
08.07.2020. 12:15  
6
/ 12  
7
/ 12  
ANEKS B  
Broj lota  
2
I Opis  
I 1. Naziv predmeta ugovora  
Izrada investiciono-tehničke dokumentacije - Idejnog i Glavnog projekta distributivnog cjevovoda za potrebe  
vodosnabdijevanja prve visinske zone (I Zona) za vodovodni sistem Gornji Rahić  
I 2. Kratak opis predmeta ugovora  
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji  
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
71242000-6  
Izrada projekta i nacrta, procjena troškova  
III Ukupna količina ili obim ugovora  
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji  
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
12000,00  
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji  
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji  
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
Rok za preuzimanje tenderske  
dokumentacije  
01.07.2020.  
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
08.07.2020. 12:00  
IX Rok za otvaranje ponuda  
Datum i vrijeme  
08.07.2020. 12:15  
8
/ 12  
ANEKS B  
Broj lota  
3
I Opis  
I 1. Naziv predmeta ugovora  
Izrada investiciono-tehničke dokumentacije - Idejnog projekta kanalizacione mreže sa odgovoarajućim postrojenjem za  
prečišćavanje otpadnih voda u MZ Gredice I na potezu Pejkovići-Marići  
I 2. Kratak opis predmeta ugovora  
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji  
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
71242000-6  
Izrada projekta i nacrta, procjena troškova  
III Ukupna količina ili obim ugovora  
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji  
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
5000,00  
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji  
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji  
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
Rok za preuzimanje tenderske  
dokumentacije  
01.07.2020.  
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
08.07.2020. 12:00  
IX Rok za otvaranje ponuda  
Datum i vrijeme  
08.07.2020. 12:15  
9
/ 12  
ANEKS B  
Broj lota  
4
I Opis  
I 1. Naziv predmeta ugovora  
Hidraulička analiza mogućnosti uključenja vodotornja "Interplet" u gradski vodovodni sistem  
I 2. Kratak opis predmeta ugovora  
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji  
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
71242000-6  
Opis  
Izrada projekta i nacrta, procjena troškova  
Glavni predmet  
III Ukupna količina ili obim ugovora  
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji  
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
2500,00  
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji  
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Navedeno u tenderskoj dokumentaciji  
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
Rok za preuzimanje tenderske  
dokumentacije  
01.07.2020.  
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
08.07.2020. 12:00  
IX Rok za otvaranje ponuda  
Datum i vrijeme  
08.07.2020. 12:15  
10 / 12  
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY  
PART I: CONTRACTING AUTHORITY  
I 1. Contracting authority data  
Name  
Government of Brcko district BiH  
4600082130006  
UIN  
Contact person  
Address  
Nermina Pamukčić  
Bulevar mira 1  
Postal code  
Municipality/City  
Telephone  
Fax number  
Email address  
Website address  
76000 Brčko (sp bl)  
Brčko Distrikt  
(049) 212-708  
(049) 212-708  
alma.kaloper@bdcentral.net  
www.bdcentral.net  
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity  
I 3.a. Type of contracting authority  
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL  
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to  
Entity level,Brčko District  
I 3.c. Main activity of contracting authority  
Executive Branch  
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT  
II 1. Type of the contract  
Services, Architectural services; engineering services and integrated engineering services; urban planning and landscape  
engineering services; related scientific and technical consulting services; technical testing and analysis services  
II 1.a. Title of the object of the contract  
“Procurement of investment-technical documentation drafting service per LOTs, from LOT 1 to LOT 4“  
II 1.b. Description of the object of the contract  
Provided in tender documentation  
11 / 12  
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)  
Main vocabulary  
Description  
Code  
71000000-8  
Main object  
Architectural, construction, engineering and inspection  
services  
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract  
Provided in tender documentation  
PART III: PROCEDURE  
III 1. Type of procedure  
Open procedure  
III 2. Conditions for obtaining tender documents  
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?  
Yes  
III 2.b. Obtainable until  
1.7.2020.  
III 3. Do you intend to use the e-auction?  
No  
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate  
Date and time  
8.7.2020. 12:00:00  
As in Annex A  
Address and place  
12 / 12