Adresa: Maršala Tita 9a/I  
Telefon: (033) 251-590  
Faks: (033) 251-595  
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Web: https://www.ejn.gov.ba  
Datum i vrijeme slanja obavještenja na objavu: 19.5.2025. u 12:14  
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI  
1255-1-2-226-3-245/25  
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN  
I 1. Podaci o ugovornom organu  
Naziv  
JZU UNIVERZITETSKI KLINIČKI CENTAR REPUBLIKE SRPSKE  
4400928890000  
IDB/JIB  
Kontakt osoba/Služba za kontakt  
Adresa  
Danijela Lukić  
Dvanaest beba bb  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
78000 Banja Luka (sp)  
Banja Luka  
(051) 342-806  
Faks  
(051) 343-391  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
javne.nabavke@kc-bl.com  
www.kc-bl.com  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kao pod I 1.  
I 4. Adresa za dodatne informacije  
Kao pod I 1.  
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost  
I 5.a. Vrsta  
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN  
I 5.b. Nivo  
Entitetski nivo,Republika Srpska  
I 5.c. Djelatnost  
1
/ 4  
Zdravstvo  
I 6. Zajednička nabavka  
Ne  
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?  
Ne  
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA  
II 1. Vrsta ugovora  
Usluge, Ostale usluge  
II 2. Podjela na lotove  
Ne  
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove  
Imajući u vidu prirodu predmeta nabavke, koja se odnosi na pružanje usluge interventnog održavanja DATA centra i  
infrastrukture informacionog sistema, podjela na lotove nije svrsishodna, usljed čega Ugovorni organ nije ni pristupio istoj.  
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?  
Ne  
II 4. Opis  
II 4.a. Naziv predmeta ugovora  
Tender br. 01-6455-1/25 radi nabavke usluge interventnog održavanja DATA centra i infrastrukture informacionog sistema  
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora  
Nabavka usluga interventnog održavanja DATA centra i infrastrukture informacionog sistema.  
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
50312300-8  
Održavanje i popravak opreme za mrežu podataka  
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci  
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?  
Ne  
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora  
Precizirano Tenderskom dokumentacijom  
2
/ 4  
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
20000,00  
3
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
FCO Objekat, Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske  
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
Ugovor započinje danom potpisa ugovornih strana i traje 12 mjeseci od dana njegovog potpisivanja.  
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE  
III 1. Da li sе zahtijeva garancija za ponudu?  
Ne  
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?  
Ne  
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise  
Sredstva tekućeg poslovanja  
III 4. Ograničenja za učešće  
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.  
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti  
Dokaz o registraciji u odgovarajućem profesionalnom ili drugom registru u zemlji u kojoj je registrovan kojom se dokazuje  
njegovo pravo da obavlja profesionalnu djelatnost koja je u vezi sa predmetom nabavke  
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost  
Precizirano Tenderskom dokumentacijom  
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost  
Precizirano Tenderskom dokumentacijom  
III 9. Rezervisan ugovor  
Ne  
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama  
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju  
Ne  
3
/ 4  
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga  
Ne  
ODJELJAK IV: POSTUPAK  
IV 1. Vrsta postupka  
Otvoreni postupak  
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora  
Najniža cijena  
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
11.06.2025.  
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?  
Ne  
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?  
Ne  
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?  
Ne  
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
11.06.2025. 09:00  
IV 8. Rok za otvaranje ponuda  
Adresa i mjesto otvaranja ponuda  
Služba za javne nabavke i praćenje realizacije ugovora Univerzitetskog kliničkog  
centra Republike Srpske, Ul. Dvanaest beba bb., Banja Luka, zgrada Klinike za  
ginekologiju i akušerstvo.  
Datum i vrijeme  
11.06.2025. 10:00  
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE  
Ponude se dostavljaju u posebno zapečaćenoj koverti, na kojoj mora da bude naznačeno: naziv i adresa ugovornog  
organa,naziv i adresa ponuđača, broj nabavke: 01-6455-1/25, naziv predmeta nabavke i naznaka: "NE OTVARAJ - OTVARA  
KOMISIJA" na adresu: Univerzitetski klinički centar Republike Srpske, Ul. Dvanaest beba bb. Ponude se predaju lično na  
protokol Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske ili poštom preporučeno, a primaju se do 11.06.2025. godine do 9  
časova. Neblagovremene i nepotpune ponude se neće razmatrati. Javnom otvaranju ponuda uz prezentaciju pismenog  
ovlaštenja može da prisustvuje predstavnik ponuđača. Univerzitetski klinički centar Republike Srpske ne snosi nikakve  
troškove ponuđača u otvorenom postupku. Narucilac zadržava pravo da poništi nadmetanje ili odbije sve ponude u bilo  
kojevrijeme prije sklapanja ugovora u skladu sa članom 69.Zakona o javnim nabavkama BiH ("Službeni glasnik BiH" broj:  
39/14, 59/22 i 50/24).  
4
/ 4