Adresa: Maršala Tita 9a/I  
Telefon: (033) 251-590  
Faks: (033) 251-595  
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Web: https://www.ejn.gov.ba  
Datum i vrijeme slanja obavještenja na objavu:30.3.2017. u 9:46  
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI  
38-7-3-230-3-67/17  
2
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN  
I 1. Podaci o ugovornom organu  
Naziv  
JP BH POŠTA D.O.O. SARAJEVO  
4200682210005  
IDB/JIB  
Kontakt osoba  
Adresa  
Aleksandra Šiširak  
Obala Kulina bana 8  
71000 Sarajevo (bhp)  
Sarajevo Centar (Sarajevo)  
(033) 252-661  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
Faks  
(033) 252-813  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
amra.redzepovic@posta.ba  
www.posta.ba  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
I 4. Adresa za dodatne informacije  
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije  
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost  
I 5.a. Vrsta  
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN  
I 5.b. Nivo  
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine  
I 5.c. Djelatnost  
1
/ 6  
Poštanske usluge  
I 6. Zajednička nabavka  
Ne  
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?  
Ne  
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA  
II 1. Vrsta ugovora  
Radovi, Završni građevinski radovi, Vrata i prozori (stolarija)  
II 2. Podjela na lotove  
Ne  
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?  
Ne  
II 4. Opis  
II 4.a. Naziv predmeta ugovora  
Sanacija „stare“ Upravne zgrade u Fejićevoj ulici  
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora  
Sanacija „stare“ Upravne zgrade u Fejićevoj ulici  
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Građevinski radovi na poštanskoj kancelariji  
Glavni predmet  
45213120-0  
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci  
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?  
Ne  
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora  
navedeno u tenderskoj dokumentaciji  
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
67000,00  
2
/ 6  
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Stara" Upravna zgrada CP Mostar - Fejićeva ulica  
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
0 kalendraskih dana  
"
9
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE  
III 1. Da li sе zahtijeva garancija za ponudu?  
Ne  
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?  
Da.  
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.  
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise  
Plaćanje izvedenih radova će se izvršiti u roku od 30 dana od dana ispostavljanja fakture - ovjerene mjesečne privremene  
situacije i okončane situacije ovjerene od strane Nadzornog organa, Investitora i Izvođača radova.  
Svu pripadajuću dokumentaciju ponuđač je dužan dostaviti ugovornom organu, te ukoliko je ne dostavi u ugovorenom roku  
ugovorni organ ne odgovara za kašnjenje u plaćanju.  
III 4. Ograničenja za učešće  
navedeno u tenderskoj dokumentaciji  
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti  
U svrhu dokazivanja prava na obavljanje profesionalne djelatnosti, u skladu sa članom 46. Zakona, ponuđač mora dostaviti  
dokaz o registraciji u odgovarajućem profesionalnom ili drugom registru u zemlji u kojoj je registrovan ili da obezbijedi  
posebnu izjavu ili potvrdu nadležnog organa kojom se dokazuje njegovo pravo da obavlja profesionalnu djelatnost, koja je u  
vezi sa predmetom nabavke. Dostavljeni dokazi se priznaju na teritoriju Bosne i Hercegovine, bez obzira na kojem nivou  
vlasti su izdati.  
Dokazi koji se dostavljaju moraju biti originali ili ovjerene kopije, sa tim da datum izdavanja ne može biti stariji od tri mjeseca  
računajući od dana dostavljanja ponude.  
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost  
navedeno u tenderskoj dokumentaciji  
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost  
U svrhu dokazivanja tehničke i profesionalne sposobnosti, ponuđač je dužan dostaviti slijedeće dokaze kojima se dokazuje  
ispunjavanje uslova iz tačke 2.1. pod c) tenderske dokumentacije,:  
Originalnu ili ovjerenu kopiju referenc liste (lista radova ponuđača), sa najmanje tri Ugovora čija je vrijednost minimalno do  
procijenjene vrijednosti nabavke. u skladu sa članom 51. ZJN, stav 1,tačka a)  
Potpisanu i ovjerenu izjavu o obrazovnoj i profesionalnoj kvalifikaciji izvođača radova i/ili kvalifikaciji njegovog  
rukovodećeg osoblja, i naročito kvalifikaciji licâ koja su odgovorna za izvođenje konkretnih radova,u skladu sa članom 51.  
ZJN, stav 1, tačka b)  
III 8. Rezervisan ugovor  
Ne  
3
/ 6  
III 9. Posebni uslovi za ugovore o radovima  
III 9.a. Izvođenje radova ograničeno za određenu profesiju  
Ne  
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvođenje radova  
Ne  
ODJELJAK IV: POSTUPAK  
IV 1. Vrsta postupka  
Konkurentski zahtjev  
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora  
Najniža cijena  
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju  
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?  
Da  
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do  
13.4.2017.  
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?  
Ne  
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?  
Ne  
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
13.4.2017. 12:00:00  
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda  
Datum i vrijeme  
Adresa i mjesto  
13.4.2017. 12:30:00  
M.Tita 50A, 88108 Mostar  
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE  
Ugovorni organ je omogućio neograničen i direktan pristup tenderskoj dokumentaciji na Portalu javnih nabavki, bez  
naknade, zajedno sa objavom obavještenja o nabavci, te se ne može dostavljati na druge načine predviđene članom 55. stav  
(
a se od prvog preuzimanja tenderske dokumentacije.  
1) tačka a) - c) ZJN. Ako ponuđač preuzme tendersku dokumentaciju više puta, rok za žalbu iz člana 101.- stav (5) ZJN račun  
4
/ 6  
Ugovorni organ je dokumentaciju objavio na Portalu javnih nabavki gdje se može izvršiti uvid u TD, te se isti neće vršiti kod  
Ugovornog organa.  
Ponuda ponuđača koji tendersku dokumentaciju nije preuzeo sa portala javnih nabavki bit će odbačena kao neprihvatljiva.  
5
/ 6  
ANEKS A  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kontakt osoba  
Adresa  
Aida Šaćirović  
M.Tita 50A, 88108 Mostar  
88108 Mostar (bhp sa)  
Mostar  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
(036) 511-524  
Faks  
(036) 551-226  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
aidas@posta.ba  
www.posta.ba  
I 4. Adresa za dodatne informacije  
Kontakt osoba  
Adresa  
Svjetlana Čusto  
M.Tita 50A, 88108 Mostar  
88108 Mostar (bhp sa)  
Mostar  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
(036) 511-518  
Faks  
(036) 551-226  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
svjetlanac@posta.ba  
www.posta.ba  
6
/ 6