Adresa: Maršala Tita 9a/I  
Telefon: (033) 251-590  
Faks: (033) 251-595  
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Web: https://www.ejn.gov.ba  
Datum i vrijeme slanja obavještenja na objavu:29.3.2017. u 12:28  
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI  
67-1-1-11-3-16/17  
8
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN  
I 1. Podaci o ugovornom organu  
Naziv  
JAVNA ZDRAVSTVENA USTANOVA UNIVERZITETSKI KLINIČKI CENTAR TUZLA  
IDB/JIB  
4209390440007  
Trkulja Miroslav  
Trnovac bb  
Kontakt osoba  
Adresa  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
75000 Tuzla (bhp sa)  
Tuzla  
(035) 303-300  
(035) 250-474  
info@ukctuzla.ba  
www.ukctuzla.ba  
Faks  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
I 4. Adresa za dodatne informacije  
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost  
I 5.a. Vrsta  
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN  
I 5.b. Nivo  
Kantonalni nivo,Tuzlanski kanton  
I 5.c. Djelatnost  
1
/ 11  
Zdravstvo  
I 6. Zajednička nabavka  
Ne  
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?  
Ne  
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA  
II 1. Vrsta ugovora  
Robe, Kupovina  
II 2. Podjela na lotove  
Da  
II 2.a. Broj lotova  
4
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za  
Više lotova  
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?  
Ne  
II 4. Opis  
II 4.a. Naziv predmeta ugovora  
Nabavka roba-medicinska oprema  
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
33000000-0  
33100000-1  
Medicinska oprema, lijekovi i proizvodi za ličnu njegu  
Medicinska oprema  
Dodatni predmet(i)  
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci  
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?  
Ne  
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE  
2
/ 11  
III 1. Da li sе zahtijeva garancija za ponudu?  
Da.  
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.  
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?  
Da.  
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.  
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise  
Prema tenderskoj dokumentaciji  
III 4. Ograničenja za učešće  
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.  
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti  
Prema tenderskoj dokumentaciji  
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost  
Prema tenderskoj dokumentaciji  
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost  
Prema tenderskoj dokumentaciji  
III 8. Rezervisan ugovor  
Ne  
ODJELJAK IV: POSTUPAK  
IV 1. Vrsta postupka  
Otvoreni postupak  
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora  
Najniža cijena  
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju  
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?  
Da  
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do  
29.3.2017.  
3
/ 11  
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?  
Ne  
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?  
Ne  
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
30.3.2017. 11:30:00  
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda  
Datum i vrijeme  
Adresa i mjesto  
30.3.2017. 12:00:00  
Javna Zdravstvena ustanova Univerzitetski klinički centar Tuzla, Trnovac bb, Sala  
za sastanke  
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE  
Shodno odredbama člana 110. Zakona o javnim nabavkama (Sl.glasnik BiH broj :39/14) JZU UKC TUZLA -Ugovorni organ zbog  
izjavljene žalbe ponuđača na tendersku dokumentaciju za Lot-1 odgađa postupak javne nabavke medicinske opreme a po  
obavještenju o nabavci sa portala javnih nabavki broj 867-1-1-11-3-16/17 i izmjeni obavještenja broj: 867-1-1-11-8-33/17  
do donošenje konačne odluke Ureda za razmatranje žalbi. shodno naprijed navedenom javno otvaranje ponuda za LOt-1  
koje je bilo zakazano za 30.03.2017. godine u 12:00 sati se odgađa i ponuđači ne trebaju dostavljati svoje ponude. O novim  
rokovima podnošenja ponuda i javnog otvaranja biti ćete naknadno obaviješteni.  
4
/ 11  
ANEKS A  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kontakt osoba  
Adresa  
Trkulja Miroslav  
Trnovac bb  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
75000 Tuzla (bhp sa)  
Tuzla  
(035) 303-655  
(035) 272-301  
info@ukctuzla.ba  
www.ukctuzla.ba  
Faks  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
5
/ 11  
ANEKS B  
Broj lota  
1
I Opis  
I 1. Naziv predmeta ugovora  
Oprema za anesteziju i reanimaciju - intezivno liječenje  
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Medicinska oprema  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
33100000-1  
III Ukupna količina ili obim ugovora  
Prema tenderskoj dokumentaciji  
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
450000,00  
2
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
Do isporuke i instalacije  
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
JZU UKC TUZLA  
VI Dodatne informacije  
Javno otvaranje ponuda za LOT1 se prolongira iz razloga što je izjavljena žalba na tehničku specifikaciju za stavke 1.3., 1.8., i  
1.14., koje su sadržane u LOT-u 1.  
U postupku razmatranja žalbe Ugovorni organ je istu usvojio kao djelimično osnovanu te je izvršio određene izmjene  
tehničke specifikacije. Slijedom toga javno otvaranje ponuda za LOT 1 se pomijera za dan 30.03.2017 godine u 12:00 sati.  
rok za preuzimanje izmijenjene dokumentacije se produžava do 29.03.2017. godine a krajnji rok za prijem ponuda za lot 1 je  
30.03.2017. godine d o 11:30 sati.  
Što se tiče dokumentacije i ispravnosti uvjerenja za LOT 1 (Roka njihove važnosti) prihvatiće se dokumentacija i uvjerenja  
koja su validna i na dan 22.03.2017. godine kao i "mlađa" odnosno do trenutka dostavljanja ponuda po ispravci obavještenja  
o nabavci  
za LOT- 2, LOT-3, LOT-4 nije bilo nikakvih izmjena i rok predaje ponude ostaje isti tj 22.03.2017 do 11:30 i rok javnog  
otvaranja ostaje isti tj. 22.03.2017. godine u 12:00 sati  
6
/ 11  
ANEKS B  
Broj lota  
2
I Opis  
I 1. Naziv predmeta ugovora  
Oprema za dijagnostiku  
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Medicinska oprema  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
33100000-1  
III Ukupna količina ili obim ugovora  
Prema tenderskoj dokumentaciji  
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
019000,00  
3
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
Do isporuke i instalacije  
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
JZU UKC TUZLA  
7
/ 11  
ANEKS B  
Broj lota  
3
I Opis  
I 1. Naziv predmeta ugovora  
Oprema za hirurške grane  
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Medicinska oprema  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
33100000-1  
III Ukupna količina ili obim ugovora  
Prema tenderskoj dokumentaciji  
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
81000,00  
9
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
Do isporuke i instalacije  
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
JZU UKC TUZLA  
8
/ 11  
ANEKS B  
Broj lota  
4
I Opis  
I 1. Naziv predmeta ugovora  
Oprema za neonatalna odjeljenja  
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Medicinska oprema  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
33100000-1  
III Ukupna količina ili obim ugovora  
Prema tenderskoj dokumentaciji  
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
50000,00  
5
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
Do isporuke i instalacije  
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
JZU UKC TUZLA  
9
/ 11  
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY  
PART I: CONTRACTING AUTHORITY  
I 1. Contracting authority data  
Name  
Public Health Institution University Clinical Center Tuzla  
UIN  
4209390440007  
Trkulja Miroslav  
Trnovac bb  
Contact person  
Address  
Postal code  
Municipality/City  
Telephone  
Fax number  
Email address  
Website address  
75000 Tuzla (bhp sa)  
Tuzla  
(035) 303-300  
(035) 250-474  
info@ukctuzla.ba  
www.ukctuzla.ba  
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity  
I 3.a. Type of contracting authority  
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL  
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to  
Canton level,Tuzla Canton  
I 3.c. Main activity of contracting authority  
Health  
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT  
II 1. Type of the contract  
Goods, Purchase  
II 1.a. Title of the object of the contract  
MEDICAL EQUIPMENT  
II 1.b. Description of the object of the contract  
EQUIPMENT, Purchase  
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)  
10 / 11  
Main vocabulary  
Description  
Code  
Main object  
33000000-0  
Medical equipments, pharmaceuticals and personal care  
products  
Additional object(s)  
33100000-1  
Medical equipments  
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract  
ACCORDING TO TENDER DOCUMENTATION  
PART III: PROCEDURE  
III 1. Type of procedure  
Open procedure  
III 2. Conditions for obtaining tender documents  
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?  
Yes  
III 2.b. Obtainable until  
29.3.2017.  
III 3. Do you intend to use the e-auction?  
No  
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate  
Date and time  
30.3.2017. 11:30:00  
Address and place  
Public Health Institution University Clinical Center Tuzla, Trnovac b.b. 75000  
Tuzla, Bosnia and Herzegovina  
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION  
Pursuant to the provisions of Article 110 of the Law on Public Procurement (Official Gazette of BiH No. 39/14) Clinical Center  
Tuzla -Ugovorni authority because of complaints filed bidder on the tender documents for Lot-1 delays the process of  
procurement of medical equipment and the procurement notice from the portal public procurement number 867-1-1-11-3-  
1
public opening of bids for Lot-1, which was scheduled for 30.03.2017. at 12:00 hours will be postponed and providers do not  
need to submit their offers. A new deadline of bid submission and public opening will be announced later.  
6 / 17 and amending the notice number: 867-1-1-11-8-33 / 17 to make a final decision of the PRB. according to the above  
11 / 11