Adresa: Maršala Tita 9a/I  
Telefon: (033) 251-590  
Faks: (033) 251-595  
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Web: https://www.ejn.gov.ba  
Datum i vrijeme slanja obavještenja na objavu:2.8.2021. u 15:44  
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI  
415-1-2-64-3-84/21  
1
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN  
I 1. Podaci o ugovornom organu  
Naziv  
POREZNA UPRAVA FEDERACIJE BIH  
4200575050089  
IDB/JIB  
Kontakt osoba/Služba za kontakt  
Adresa  
Elvira Fako  
Husrefa Redžića 4  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
71000 Sarajevo (bhp)  
Sarajevo Centar (Sarajevo)  
(033) 289-800  
Faks  
(033) 289-939  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
javnenabavke@fpu.gov.ba  
www.pufbih.ba  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kao pod I 1.  
I 4. Adresa za dodatne informacije  
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije  
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost  
I 5.a. Vrsta  
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN  
I 5.b. Nivo  
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine  
I 5.c. Djelatnost  
1
/ 9  
Izvršna vlast  
I 6. Zajednička nabavka  
Ne  
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?  
Ne  
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA  
II 1. Vrsta ugovora  
Usluge, Ostale usluge  
II 2. Podjela na lotove  
Ne  
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?  
Da  
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum  
Jedan ponuđač  
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma  
3
Godina(e)  
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM  
50000,00  
7
II 4. Opis  
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma  
Najam multifunkcijskih uređaja za potrebe Porezne uprave Federacije BiH  
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma  
Najam multifunkcijskih uređaja (stavljanje uređaja na raspolaganje za vrijeme trajanja ugovornog odnosa) za izradu crno-  
bijelih kopija i crno-bijelih ispisa formata A-4 i A-3 po sistemu „po izrađenoj kopiji/ispisu”, te umnožavanje i reprodukcija  
pisanog materijala za potrebe Porezne uprave Federacije BiH i svih organizacionih jedinica Porezne uprave Federacije BiH  
kao i potpuno održavanje iznajmljene opreme sa svim pripadajućim potrošnim materijalom (navedeno ne uključuje jedino  
papir)  
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
2
/ 9  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
79500000-9  
Pomoćne kancelarijske usluge  
Usluge fotokopiranja  
79521000-2  
30122000-0  
30120000-6  
30121100-4  
Kancelarijske mašine za štampanje  
Oprema za fotokopiranje i štampanje  
Mašine za fotokopiranje  
Dodatni predmet(i)  
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci  
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?  
Ne  
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma  
Prema tenderskoj dokumentaciji  
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Prema tenderskoj dokumentaciji  
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE  
III 1. Da li sе zahtijeva garancija za ponudu?  
Da.  
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.  
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?  
Da.  
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.  
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise  
Plaćanje putem trezora Federalnog ministarstva finansija  
III 4. Ograničenja za učešće  
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.  
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti  
Prema tenderskoj dokumentaciji  
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost  
Prema tenderskoj dokumentaciji  
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost  
Prema tenderskoj dokumentaciji  
3
/ 9  
III 9. Rezervisan ugovor  
Ne  
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama  
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju  
Ne  
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga  
Ne  
ODJELJAK IV: POSTUPAK  
IV 1. Vrsta postupka  
Otvoreni postupak  
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora  
Najniža cijena  
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
5.9.2021.  
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?  
Ne  
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?  
Da  
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?  
Ne  
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
20.09.2021. 08:30  
IV 8. Rok za otvaranje ponuda  
Adresa i mjesto  
Porezna uprava Federacije BiH – Središnji ured Sarajevo, ul. Husrefa Redžića  
broj 4, 71000 Sarajevo  
Datum i vrijeme  
20.09.2021. 09:00  
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE  
4
/ 9  
Komunikacija i svaka druga razmjena informacija između Ugovornog organa i privrednih subjekata obavljat će se isključivo u  
pisanom obliku. Informacije u vezi sa postupkom javne nabavke, kao što su dodatne informacije vezane za tendersku  
dokumentaciju, zahtjevi za pojašnjenje, pitanja te druge informacije, mogu se dobiti isključivo od osobe ovlaštene ispred  
Ugovornog organa i zadužene u sistemu „E-nabavke“ i preko sistema „E-nabavke“ - Odjeljak I Ugovorni organ - I  
1. Obavještenja o nabavci. U suprotnom razmjena informacija nije validna.  
5
/ 9  
ANEKS A  
I 4. Adresa za dodatne informacije  
Kontakt osoba  
Adresa  
Elvira Fako  
Husrefa Redžića 4  
71000 Sarajevo (bhp)  
Sarajevo Centar (Sarajevo)  
(033) 289-800  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
Faks  
(033) 289-939  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
javnenabavke@fpu.gov.ba  
www.pufbih.ba  
6
/ 9  
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY  
PART I: CONTRACTING AUTHORITY  
I 1. Contracting authority data  
Name  
Porezna uprava Federacije BiH - Tax Administration of the Federation of BiH  
UIN  
4200575050089  
Contact person  
Address  
Elvira Fako  
Husrefa Redžića 4  
71000 Sarajevo (bhp)  
Sarajevo Centar (Sarajevo)  
(033) 289-800  
Postal code  
Municipality/City  
Telephone  
Fax number  
Email address  
Website address  
(033) 289-939  
javnenabavke@fpu.gov.ba  
www.pufbih.ba  
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity  
I 3.a. Type of contracting authority  
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL  
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to  
Entity level,Federation of Bosnia and Herzegovina  
I 3.c. Main activity of contracting authority  
Executive Branch  
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT  
II 1. Type of the contract  
Services, Other services  
II 1.a. Title of the object of the contract  
Lease of multifunctional equipment for the production of black-and-white copies and black-and-white A-4 and A-3 printouts  
under the “per produced copy/printout” system and duplication and reproduction of written materials for the Federation of  
BiH Tax Administration, as well as full maintenance of leased equipment with all related disposable material (paper not  
included)  
II 1.b. Description of the object of the contract  
7
/ 9  
Lease of multifunctional equipment for the production of black-and-white copies and black-and-white A-4 and A-3 printouts  
under the “per produced copy/printout” system and duplication and reproduction of written materials for the Federation of  
BiH Tax Administration, as well as full maintenance of leased equipment with all related disposable material (paper not  
included)  
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)  
Main vocabulary  
Description  
Code  
Main object  
79500000-9  
Office-support services  
Photocopying services  
79521000-2  
30122000-0  
30120000-6  
30121100-4  
Office-type offset printing machinery  
Photocopying and offset printing equipment  
Photocopiers  
Additional object(s)  
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract  
According to tender documentation  
PART III: PROCEDURE  
III 1. Type of procedure  
Open procedure  
III 2. Conditions for obtaining tender documents  
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?  
Yes  
III 2.b. Obtainable until  
5.9.2021.  
III 3. Do you intend to use the e-auction?  
Yes  
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate  
Date and time  
20.9.2021. 08:30:00  
Address and place  
Porezna uprava Federacije BiH – Središnji ured Sarajevo, ul. Husrefa Redžića  
broj 4, 71000 Sarajevo  
III 5. Submitting offer through e-Procurement system?  
No  
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION  
Communication and any other information exchange between the Contracting Authority and economic operators will be  
carried out solely in writing. Information related to the public procurement procedure, such as additional information  
related to the tender documentation, requests for explanation, questions and other information can be obtained exclusively  
8
/ 9  
from the person authorized by the Contracting Authority and designated in the „E-procurement“ system and through the  
E-procurement“ system – Section I Contracting Authority - I 1. Procurement notifications. Otherwise, information exchange  
will not be valid.  
9
/ 9