Adresa: Maršala Tita 9a/I  
Telefon: (033) 251-590  
Faks: (033) 251-595  
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Web: https://www.ejn.gov.ba  
Datum i vrijeme slanja obavještenja na objavu: 2.6.2025. u 13:38  
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI  
52-1-1-13-3-9/25  
9
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN  
I 1. Podaci o ugovornom organu  
Naziv  
RUDNIK MRKOG UGLJA "ZENICA" D.O.O.-ZENICA  
4218116700000  
IDB/JIB  
Kontakt osoba/Služba za kontakt  
Adresa  
Sedin Kaknjo  
Stjepana Radića 2  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
72000 Zenica (bhp sa)  
Zenica  
(032) 242-861  
Faks  
(032) 248-816  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
jnabavke.rmuze@hotmail.com  
www.rmuzenica.ba  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kao pod I 1.  
I 4. Adresa za dodatne informacije  
Kao pod I 1.  
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost  
I 5.a. Vrsta  
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN  
I 5.b. Nivo  
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine  
I 5.c. Djelatnost  
1
/ 10  
Traženje i vađenje uglja i drugih čvrstih goriva  
I 6. Zajednička nabavka  
Ne  
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?  
Ne  
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA  
II 1. Vrsta ugovora  
Robe, Kupovina  
II 2. Podjela na lotove  
Da  
II 2.a. Broj lotova  
3
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za  
Više lotova  
II 2.c. Obrazloženje dostave ponuda  
Radi se o cjelini predmeta javne nabavke.  
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?  
Ne  
II 4. Opis  
II 4.a. Naziv predmeta ugovora  
HTZ oprema  
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora  
HTz oprema  
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
18000000-9  
18143000-3  
Odjeća, obuća, prtljag i pribor  
Zaštitna oprema  
Dodatni predmet(i)  
2
/ 10  
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci  
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?  
Ne  
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE  
III 1. Da li sе zahtijeva garancija za ponudu?  
Ne  
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?  
Da.  
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.  
III 4. Ograničenja za učešće  
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.  
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti  
Dokaz o registraciji - Kopija aktuelnog poslovnih Izvoda iz sudskog registra o registraciji subjekata.  
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost  
Uslovi i dokumenti kojima se dokazuje ispunjavanje uslova kako je to navedeno u tenderskoj dokumentaciji  
III 9. Rezervisan ugovor  
Ne  
ODJELJAK IV: POSTUPAK  
IV 1. Vrsta postupka  
Otvoreni postupak  
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora  
Najniža cijena  
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
22.06.2025.  
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?  
Ne  
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?  
3
/ 10  
Da  
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?  
Ne  
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
23.06.2025. 11:00  
IV 8. Rok za otvaranje ponuda  
Adresa i mjesto otvaranja ponuda  
U prostorijama RMU "Zenica" d.o.o. Zenica, Stjepana Radića br. 2 Zenica  
(potkrovlje direkcije)  
Datum i vrijeme  
23.06.2025. 11:30  
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE  
Ugovorni organ će razmjenu informacija sa ponuđačima vršiti isključivo putem sistema “E- nabavke”.  
Ugovorni organ objavljuje tendersku dokumentaciju, istovremeno sa objavom obavještenja o nabavci, u sistemu „E-  
nabavke”, u skladu sa članom 55. Zakona i članom 1. Stav (3) tačka b) Uputstva o uslovima i načinu objavljivanja  
obavještenja i dostavljanja izvještaja u postupcima javnih nabavki u informacionom sistemu „E-nabavke” (Službeni glasnik  
BiH”, broj 90/14, 53/15),  
Preuzimanje tenderske dokumentacije vrši se na način da zainteresovani privredni subjekti iz člana 2. Stav (1) tačka c)  
zakona koji su registrovani u sistemu “E-nabavke” bez naknade, preuzimaju tendersku dokumentaciju objavljenu u sistemu  
E-nabavke”.  
Objavom tenderske dokumentacije u sistemu “E- nabavke” onemogućeno je dostavljanje iste na druge načine predviđene  
članom 55. Stav (1) tačka a)-c) zakona. Takođe, za istu se ne zahtjeva novčana naknada za preuzimanje. Tenderska  
dokumentacija može se preuzeti više puta za isti postupak javne nabavke. Ako korisnik sistema "E-nabavke" preuzme  
tendersku dokumentaciju za isti postupak javne nabavke više puta, rok za žalbu iz člana 101. stav (1) tačka b) Zakona računa  
se od prvog preuzimanja tenderske dokumentacije.  
4
/ 10  
ANEKS B  
Broj lota  
1
I Opis  
I 1. Naziv predmeta ugovora  
HTZ oprema - radno odijelo  
I 2. Kratak opis predmeta ugovora  
Radno odijelo  
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
18000000-9  
18143000-3  
Odjeća, obuća, prtljag i pribor  
Zaštitna oprema  
Dodatni predmet(i)  
III Ukupna količina ili obim ugovora  
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.  
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
5
1000,00  
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
2 mjeseci  
1
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Skladište RMU „Zenica“d.o.o.-Zenica u Zenici  
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
Rok za preuzimanje tenderske  
dokumentacije  
22.06.2025.  
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
23.06.2025. 11:00  
IX Rok za otvaranje ponuda  
Datum i vrijeme  
23.06.2025. 11:30  
5
/ 10  
X Dodatne informacije  
Ugovorni organ će razmjenu informacija sa ponuđačima vršiti isključivo putem sistema “E- nabavke”.  
Ugovorni organ objavljuje tendersku dokumentaciju, istovremeno sa objavom obavještenja o nabavci, u sistemu „E-  
nabavke”, u skladu sa članom 55. Zakona i članom 1. Stav (3) tačka b) Uputstva o uslovima i načinu objavljivanja  
obavještenja i dostavljanja izvještaja u postupcima javnih nabavki u informacionom sistemu „E-nabavke” (Službeni glasnik  
BiH”, broj 90/14, 53/15),  
Preuzimanje tenderske dokumentacije vrši se na način da zainteresovani privredni subjekti iz člana 2. Stav (1) tačka c)  
zakona koji su registrovani u sistemu “E-nabavke” bez naknade, preuzimaju tendersku dokumentaciju objavljenu u sistemu  
E-nabavke”.  
Objavom tenderske dokumentacije u sistemu “E- nabavke” onemogućeno je dostavljanje iste na druge načine predviđene  
članom 55. Stav (1) tačka a)-c) zakona. Takođe, za istu se ne zahtjeva novčana naknada za preuzimanje. Tenderska  
dokumentacija može se preuzeti više puta za isti postupak javne nabavke. Ako korisnik sistema "E-nabavke" preuzme  
tendersku dokumentaciju za isti postupak javne nabavke više puta, rok za žalbu iz člana 101. stav (1) tačka b) Zakona računa  
se od prvog preuzimanja tenderske dokumentacije.  
6
/ 10  
ANEKS B  
Broj lota  
2
I Opis  
I 1. Naziv predmeta ugovora  
HTZ oprema - gumene rudarske čizme  
I 2. Kratak opis predmeta ugovora  
Gumene rudarske čizme  
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
18000000-9  
18143000-3  
Odjeća, obuća, prtljag i pribor  
Zaštitna oprema  
Dodatni predmet(i)  
III Ukupna količina ili obim ugovora  
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.  
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
3
4000,00  
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
2 mjeseci  
1
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Skladište RMU „Zenica“d.o.o.-Zenica u Zenici  
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
Rok za preuzimanje tenderske  
dokumentacije  
22.06.2025.  
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
23.06.2025. 11:00  
IX Rok za otvaranje ponuda  
Datum i vrijeme  
23.06.2025. 11:30  
7
/ 10  
X Dodatne informacije  
Ugovorni organ će razmjenu informacija sa ponuđačima vršiti isključivo putem sistema “E- nabavke”.  
Ugovorni organ objavljuje tendersku dokumentaciju, istovremeno sa objavom obavještenja o nabavci, u sistemu „E-  
nabavke”, u skladu sa članom 55. Zakona i članom 1. Stav (3) tačka b) Uputstva o uslovima i načinu objavljivanja  
obavještenja i dostavljanja izvještaja u postupcima javnih nabavki u informacionom sistemu „E-nabavke” (Službeni glasnik  
BiH”, broj 90/14, 53/15),  
Preuzimanje tenderske dokumentacije vrši se na način da zainteresovani privredni subjekti iz člana 2. Stav (1) tačka c)  
zakona koji su registrovani u sistemu “E-nabavke” bez naknade, preuzimaju tendersku dokumentaciju objavljenu u sistemu  
E-nabavke”.  
Objavom tenderske dokumentacije u sistemu “E- nabavke” onemogućeno je dostavljanje iste na druge načine predviđene  
članom 55. Stav (1) tačka a)-c) zakona. Takođe, za istu se ne zahtjeva novčana naknada za preuzimanje. Tenderska  
dokumentacija može se preuzeti više puta za isti postupak javne nabavke. Ako korisnik sistema "E-nabavke" preuzme  
tendersku dokumentaciju za isti postupak javne nabavke više puta, rok za žalbu iz člana 101. stav (1) tačka b) Zakona računa  
se od prvog preuzimanja tenderske dokumentacije.  
8
/ 10  
ANEKS B  
Broj lota  
3
I Opis  
I 1. Naziv predmeta ugovora  
HTZ oprema - zaštitne rukavice - kratke  
I 2. Kratak opis predmeta ugovora  
Zaštitne rukavice kratke  
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
18000000-9  
18143000-3  
Odjeća, obuća, prtljag i pribor  
Zaštitna oprema  
Dodatni predmet(i)  
III Ukupna količina ili obim ugovora  
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.  
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
1
7000,00  
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
2 mjeseci  
1
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Skladište RMU „Zenica“d.o.o.-Zenica u Zenici  
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
Rok za preuzimanje tenderske  
dokumentacije  
22.06.2025.  
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
23.06.2025. 11:00  
IX Rok za otvaranje ponuda  
Datum i vrijeme  
23.06.2025. 11:30  
9
/ 10  
X Dodatne informacije  
Ugovorni organ će razmjenu informacija sa ponuđačima vršiti isključivo putem sistema “E- nabavke”.  
Ugovorni organ objavljuje tendersku dokumentaciju, istovremeno sa objavom obavještenja o nabavci, u sistemu „E-  
nabavke”, u skladu sa članom 55. Zakona i članom 1. Stav (3) tačka b) Uputstva o uslovima i načinu objavljivanja  
obavještenja i dostavljanja izvještaja u postupcima javnih nabavki u informacionom sistemu „E-nabavke” (Službeni glasnik  
BiH”, broj 90/14, 53/15),  
Preuzimanje tenderske dokumentacije vrši se na način da zainteresovani privredni subjekti iz člana 2. Stav (1) tačka c)  
zakona koji su registrovani u sistemu “E-nabavke” bez naknade, preuzimaju tendersku dokumentaciju objavljenu u sistemu  
E-nabavke”.  
Objavom tenderske dokumentacije u sistemu “E- nabavke” onemogućeno je dostavljanje iste na druge načine predviđene  
članom 55. Stav (1) tačka a)-c) zakona. Takođe, za istu se ne zahtjeva novčana naknada za preuzimanje. Tenderska  
dokumentacija može se preuzeti više puta za isti postupak javne nabavke. Ako korisnik sistema "E-nabavke" preuzme  
tendersku dokumentaciju za isti postupak javne nabavke više puta, rok za žalbu iz člana 101. stav (1) tačka b) Zakona računa  
se od prvog preuzimanja tenderske dokumentacije.  
10 / 10