Adresa: Maršala Tita 9a/I  
Telefon: (033) 251-590  
Faks: (033) 251-595  
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Web: https://www.ejn.gov.ba  
Datum i vrijeme slanja obavijesti na objavu: 2.6.2025. u 11:09  
OBAVIJEST O NABAVI  
28-1-2-21-3-8/25  
6
ODJELJAK I: UGOVORNO TIJELO  
I 1. Podaci o ugovornom tijelu  
Naziv  
AGENCIJA ZA VODNO PODRUČJE JADRANSKOG MORA  
4227123060007  
IDB/JIB  
Kontakt osoba/Služba za kontakt  
Adresa  
Sanja Marić  
Dr. Ante Starčevića bb  
88000 Mostar (hp mo)  
Mostar  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
(036) 397-881  
Faks  
(036) 397-883  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
mmartinovic@jadran.ba  
www.jadran.ba  
I 3. Adresa za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje  
Kao pod I 1.  
I 4. Adresa za dodatne informacije  
Kao pod I 1.  
I 5. Vrsta ugovornog tijela, razina i glavna djelatnost  
I 5.a. Vrsta  
Pravna osoba iz članka 4. stavak (1) točka b) ZJN  
I 5.b. Razina  
Entitetska razina,Federacija Bosne i Hercegovine  
I 5.c. Djelatnost  
1
/ 8  
Zaštita okoline  
I 6. Zajednička nabava  
Ne  
I 7. Nabava u ime drugih ugovornih tijela?  
Ne  
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA  
II 1. Vrsta ugovora  
Usluge, Istraživačke i razvojne usluge  
II 2. Podjela na lotove  
Ne  
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove  
Zbog cjeline istraživanja, obrade podataka i iste metodologije.  
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?  
Ne  
II 4. Opis  
II 4.a. Naziv predmeta ugovora  
Izrada nacrta Plana upravljanja vodama za vodno područje Jadranskog mora u Federaciji BiH 2028.-2033.  
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora  
Predmet ovog postupka javne nabavke je nabavka usluga – izrada nacrta Plana upravljanja vodama za vodno područje  
Jadranskog mora u Federaciji Bosne i Hercegovine za planski period 2028–2033. godine.  
Usluge obuhvaćaju:  
2
Ažuriranje Plana upravljanja vodama za vodno područje Jadranskog mora u Federaciji Bosne i Hercegovine (2022.-  
027.) i izrada nacrta Plana upravljanja vodama za vodno područje Jadranskog mora u Federaciji BiH za period 2028. - 2033.  
(
novine FBiH 70/06), te poštujući vremenski raspored pripreme Plana upravljanja 2028.-2033. definiran Radnim planom za  
pripremu i usvajanje Plana upravljanja 2028.-2033., a sve prema projektnom zadatku (Aneks 12).  
u daljem tekstu Plan upravljanja 2028.-2033.) i pratećih dokumenata, u svemu prema Zakonu o vodama Federacije BiH (Sl.  
Sudjelovanje u procesu konsultiranja javnosti za Plan upravljanja 2028.-2033., tj. priprema i održavanje minimum 5  
prezentacija, priprema odgovora na dostavljena pitanja i komentare, te priprema Izvještaja o sudjelovanju javnosti.  
Nakon obavljenih javnih rasprava, sve komentare i izmjene, za koje se u suglasnosti sa Ugovornim organom utvrdi  
da su svrsishodni, ugraditi u prijedlog Plana upravljanja 2028.-2033.  
Priprema financijske procjene implementacije programa mjera za sve predložene mjere i za sve institucije koje  
sudjeluju u njihovoj implementaciji, te popunjavanje Izjave o fiskalnoj procjeni (Obrazac IFP) Plana upravljanja 2028.-2033.,  
a sve u skladu sa važećim zakonskim i podzakonskim propisima za ovu aktivnost.  
sudjelovanje u javnim raspravama u postupku strateške procjene, te usklađivanje nacrta Plana upravljanja 2028.-2033. sa  
mišljenjem relevantnih institucija sa interesima zaštite, očuvanja i unaprjeđivanja okoliša.  
Praćenje, sa Ugovornim organom, izrade Strateške procjene utjecaja na okoliš nacrta Plana upravljanja 2028.-2033.,  
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabave (JRJN)  
2
/ 8  
Glavni rječnik  
Istraživačke usluge  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
73110000-6  
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavi  
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavi (GPA)?  
Ne  
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora  
Kao u tenderskoj dokumentaciji  
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
500000,00  
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Kao u tenderskoj dokumentaciji  
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?  
Ne  
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
U skladu sa dinamikom pružanja usluga iz iz Aneksa 12 (Projektni zadatak) TD. Period pružanja usluga tj. usluge treba pružiti  
od datuma zaključenja ugovora do: 31.12.2027. godine.  
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE  
III 1. Da li sе zahtijeva jamstvo za ponudu?  
Da.  
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji  
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?  
Da.  
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji  
III 3. Bitni uvjeti finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise  
Kao u TD  
III 4. Ograničenja za sudjelovanje  
Obvezni uvjeti za sudjelovanje iz članka 45. Zakona o javnim nabavama, a dokazi definiranii detaljno u tenderskoj  
dokumentaciji.  
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti  
Kao u TD  
3
/ 8  
III 6. Ekonomska i financijska sposobnost  
Kao u TD  
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost  
Kao u TD  
III 9. Rezervirani ugovor  
Ne  
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama  
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju  
Ne  
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga  
Da  
ODJELJAK IV: POSTUPAK  
IV 1. Vrsta postupka  
Otvoreni postupak  
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora  
Ekonomski najpovoljnija ponuda  
IV 2.a. Potkriteriji  
R.Br.  
Naziv  
Učešće  
70,00 %  
30,00 %  
1
2
Kvaliteta  
Cijena  
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
1.07.2025.  
1
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?  
Ne  
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?  
Ne  
IV 6. Da li je objavljena prethodna informacijska obavijest?  
4
/ 8  
Ne  
IV 7. Rok za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje  
Datum i vrijeme  
22.07.2025. 10:45  
IV 8. Rok za otvaranje ponuda  
Adresa i mjesto otvaranja ponuda  
Datum i vrijeme  
Dr. Ante Starčevića bb, 88000 Mostar  
22.07.2025. 11:00  
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE  
Putem portala javnih nabavki.  
5
/ 8  
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY  
PART I: CONTRACTING AUTHORITY  
I 1. Contracting authority data  
Name  
Agency for watershed of Adriatic sea  
4227123060007  
IDB/JIB  
Contact Person  
Address  
Sanja Marić  
Dr. Ante Starčevića bb  
88000 Mostar (hp mo)  
Mostar  
Postal Code  
Municipality/City  
Telephone  
(036) 397-881  
Fax Number  
Email Address  
Web Site Address  
(036) 397-883  
mmartinovic@jadran.ba  
www.jadran.ba  
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity  
I 3.a. Type of contracting authority  
The Legal entity referred to in the Article 4 (1), subsection b) of the PPL  
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to  
Entity level,Federation of Bosnia and Herzegovina  
I 3.c. Main activity of contracting authority  
Environment  
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT  
II 1. Type of the contract  
Services, Research and development services  
II 1.a. Title of the object of the contract  
Development of the draft Water Management Plan for the Watershed of the Adriatic Sea in the Federation of BiH  
2028.–2033.  
II 1.b. Description of the object of the contract  
These services include the development of a draft Water Management Plan for the Watershed of the Adriatic Sea in the  
Federation of Bosnia and Herzegovina for the planning period 2028.–2033. The services include: •  
Updating the  
6
/ 8  
Water Management Plan for the Watershed of the Adriatic Sea in the Federation of Bosnia and Herzegovina (2022.–2027.)  
and developing the draft Water Management Plan for the Watershed of the Adriatic Sea in the Federation of BiH for the  
period 2028–2033 (hereinafter: Water Management Plan 2028.–2033.), including accompanying documents, in full  
accordance with the Law on Waters of the Federation of BiH (Official Gazette of FBiH 70/06), and in compliance with the  
timeline for the preparation of the Water Management Plan 2028.–2033. as defined in the Work Plan for the preparation  
and adoption of the Water Management Plan 2028.–2033. and everything according to the Terms of Reference (Annex 12) •  
Participation in the public consultation process for the Water Management Plan 2028.–2033., including the  
preparation and delivery of at least 5 presentations, preparation of responses to submitted questions and comments, and  
preparation of a Report on Public Participation. •  
Following the public consultations, incorporating all comments and  
amendments deemed relevant and appropriate (as agreed with the Contracting Authority) into the proposal of the Water  
Management Plan 2028.–2033. Preparing a financial assessment of the implementation of the programme of measures  
for all proposed measures and for all institutions involved in their implementation, including the completion of the Fiscal  
Assessment Statement (Form IFP) for the Water Management Plan 2028.–2033., in accordance with applicable legal and  
sub-legal regulations governing this activity. •  
Tracking, together with the Contracting Authority, the preparation of  
the Strategic Environmental Assessment (SEA) of the draft Water Management Plan 2028.–2033., participating in public  
consultations within the SEA process, and harmonizing the draft Water Management Plan 2028.–2033. with the opinions of  
relevant institutions concerned with environmental protection, conservation, and improvement.  
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)  
Main vocabulary  
Description  
Code  
Main object  
73110000-6  
Research services  
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract  
As in the tender documentation  
PART III: PROCEDURE  
III 1. Type of procedure  
Open procedure  
III 2. Conditions for obtaining tender documents  
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?  
Yes  
III 2.b. Obtainable until  
11.07.2025.  
III 3. Do you intend to use the e-auction?  
No  
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate  
Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće 22.07.2025. 10:45  
Adresa i mjesto otvaranja ponuda  
Dr. Ante Starčevića bb, 88000 Mostar  
III 5. Submitting offer through e-Procurement system?  
No  
7
/ 8  
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION  
Trough public procurement portal  
8
/ 8