Adresa: Maršala Tita 9a/I  
Telefon: (033) 251-590  
Faks: (033) 251-595  
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Web: https://www.ejn.gov.ba  
Datum i vrijeme slanja obavještenja na objavu: 7.5.2024. u 11:01  
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI  
343-7-2-58-3-38/24  
1
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN  
I 1. Podaci o ugovornom organu  
Naziv  
RADIO-TELEVIZIJA FEDERACIJE BOSNE I HERCEGOVINE  
4200090470004  
IDB/JIB  
Kontakt osoba/Služba za kontakt  
Adresa  
Adi Rahić  
Bulevar Meše Selimovića 12  
71000 Sarajevo (bhp)  
Sarajevo Novi Grad (Sarajevo)  
(033) 464-663  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
Faks  
(033) 464-663  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
adi.rahic@rtvfbih.ba  
www.rtvfbih.ba  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kao pod I 1.  
I 4. Adresa za dodatne informacije  
Kao pod I 1.  
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost  
I 5.a. Vrsta  
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN  
I 5.b. Nivo  
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine  
I 5.c. Djelatnost  
1
/ 5  
Ostalo  
I 6. Zajednička nabavka  
Ne  
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?  
Ne  
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA  
II 1. Vrsta ugovora  
Usluge, Usluge održavanja i popravki  
II 2. Podjela na lotove  
Ne  
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove  
Ugovorni organ, sa obzirom na predmet nabavke Usluge održavanja WEB portala, smatra da nije potrebna podjela na  
lotove.  
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?  
Ne  
II 4. Opis  
II 4.a. Naziv predmeta ugovora  
Usluge održavanja WEB portala  
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora  
Nabavka Usluge održavanja WEB portala za potrebe RTV FBiH.  
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Usluge sistemske podrške  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
72253200-5  
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci  
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?  
Ne  
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora  
Prema odredbama tenderske dokumentacije  
2
/ 5  
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
5000,00  
3
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Bulevar Meše Selimovića 12, 71000 Sarajevo  
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
1
godina  
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE  
III 1. Da li sе zahtijeva garancija za ponudu?  
Ne  
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?  
Ne  
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti  
8.2.  
SPOSOBNOST OBAVLJANJA PROFESIONALNE DJELATNOSTI  
8
.2.1. Što se tiče sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti ponuđači moraju biti registrovani za obavljanje  
djelatnosti koja je predmet javne nabavke.  
.2.2. U svrhu dokazivanja profesionalne sposobnosti ponuđači trebaju uz ponudu dostaviti dokaz o registraciji u  
8
odgovarajućem profesionalnom ili drugom registru u zemlji u kojoj su registrovani ili da obezbjede posebnu izjavu ili potvrdu  
nadležnog organa kojom se dokazuje njihovo pravo da obavljaju profesionalnu djelatnost, koja je u vezi sa predmetom  
nabavke. Dostavljeni dokazi se priznaju, bez obzira na kojem nivou vlasti su izdati. Dokazi koji se dostavljaju moraju biti  
original ili ovjerene kopije.  
8
.2.3. Ponuđač je dužan dostaviti sljedeće dokaze:  
a) Rješenje o registraciji ili Aktuelni izvod iz sudskog registra ili izjava/potvrda nadležnog organa iz koje se vidi da je ponuđač  
registrovan za obavljanje djelatnosti koja je predmet ove nabavke (ne stariji od 3 mjeseca),  
b) uvjerenja o poreznoj registraciji (ID broj),  
c) uvjerenje o registraciji obveznika poreza na dodanu vrijednost (PDV broj), ukoliko je ponuđač u sistemu PDV-a, a ukoliko  
ponuđač nije u sistemu PDV onda ovjerena izjava ponuđača da nije u sistemu PDV-a.  
8
djelatnosti koja je predmet nabavke ili za dio predmeta nabavke.  
.2.4. Ukoliko ponudu dostavlja grupa ponuđača, svi članovi grupe zajedno moraju biti registrovani za obavljanje  
8
TD ili se ne dostave na način kako je naprijed traženo, ponuđač će biti isključen iz daljeg učešća zbog neispunjavanja  
navedenih uslova za kvalifikaciju.  
.2.5. U slučaju da se u ponudi ne dostave navedeni dokazi sposobnosti obavljanja profesionalne djelatnosti iz ove tačke  
8
original ili ovjerene kopije.  
.2.6. Dostavljeni dokazi se priznaju, bez obzira na kojem nivou vlasti su izdati. Dokazi koji se dostavljaju moraju biti  
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost  
8.3.  
EKONOMSKA I FINANSIJSKA SPOSOBNOST  
8
glasnik BiH“ broj: 39/14 i broj: 59/22), ponuda će biti odbačena ako ponuđač ne ispuni slijedeće minimalne uslove:  
a) Da je glavni transakcijski bankarski račun ponuđača aktivan.  
.3.1. Što se tiče ekonomske i finansijske sposobnosti, u skladu sa članom 47. Zakona o javnim nabavkama BiH („Službeni  
3
/ 5  
8
ponuđača, koja se dostavlja u formi utvrđenoj Aneksom 6 tenderske dokumentacije i dostavljene obične kopije sljedećih  
dokumenata:  
.3.2. Ocjena ekonomskog i finansijskog stanja ponuđača će se izvršiti na osnovu dostavljene izjave ovjerene od strane  
a)  
Kao dokaz dostaviti odgovarajući dokument/ dokaz koji izdaje banka ponuđača u kojoj je otvoren glavni račun ili  
druga finansijska institucija (npr.Centralna banka BiH), u skladu s pozitivnim propisima, a kojim se dokazuje ispunjenje  
uslova da je transakcijski bankarski račun ponuđača aktivan. Izjava ne smije biti starija od 3 (tri) mjeseca računajući od dana  
koji je naznačen kao rok za dostavu ponuda.  
8
.3.3. Ponuđač čija ponuda bude izabrana kao najpovoljnija, dužan je nakon prijema odluke o izboru dostaviti, u roku ne  
dužem od 5 dana, originale ili ovjerene kopije dokumenata kojim dokazuje ekonomsku i finansijsku sposobnost. Dokazi  
moraju biti fizički dostavljeni na protokol ugovornog organa najkasnije peti dan po prijemu odluke o izboru, u radnom  
vremenu ugovornog organa ( do 16:00 sati), te za ugovorni organ nije relevantno na koji su način poslati.  
NAPOMENA:  
Ponuđač može uz Izjavu, tj. uz svoju ponudu, odmah dostaviti i originale ili ovjerene kopije traženih dokaza koji su navedeni  
u izjavi. Ovim se ponuđač oslobađa obaveze naknadnog dostavljanja originala ili ovjerenih kopija dokaza ako bude izabran.  
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost  
8.4.  
TEHNIČKA I PROFESIONALNA SPOSOBNOST  
8
.4.1  
Što se tiče tehničke i profesionalne sposobnosti, ponuđači trebaju ispuniti slijedeće minimalne uslove:  
Raniji angažmani na sličnim projektima iste kompleksnosti  
Posjedovanje diploma visokoškolskih ustanova članova tima za posao koji obavljaju, kao i ponaosob zaduženja  
članova tima uz stečene diplome  
8
.4.2  
Ocjena tehničke i profesionalne sposobnosti ponuđača će se izvršiti na osnovu jednog ili više dokaza:  
Izjava poslodavca da su članovi tima ranije angažovani na sličnim projektima (Izjava mora biti potpisana i ovjerena  
od strane ovlaštenog lica ponuđača na memorandumu ponuđača).  
• Ovjerene kopije od strane nadležnog organa o stečenim diplomama visokoškolskih ustanova članova tima.  
U slučaju da su angažovani dodatni saradnici, a da isti nisu uposlenici ponuđača, potrebno je dostaviti i ovjerene kopije od  
nadležnog organa diploma za posao koji obavljaju, kao i ovjerene kopije od strane nadležnog organa izjava naručioca za  
uspješno iskustvo u realizaciji najmanje 1 (jednog) ili više ugovora na sličnim projektima. (Ukoliko za svaku od navedenih  
stavki izvršioc angažuje po jednog developera, odnosno jednog developera za čitav projekat, potrebno je dostaviti ovjerene  
kopije od strane nadležnog organa diploma koji dokazuju kompetentnost developera, te primjere ranije urađenih projekata  
slične kompleksnosti.  
III 9. Rezervisan ugovor  
Ne  
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama  
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju  
Ne  
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga  
Ne  
ODJELJAK IV: POSTUPAK  
IV 1. Vrsta postupka  
Konkurentski zahtjev  
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora  
Najniža cijena  
4
/ 5  
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
7.05.2024.  
1
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?  
Ne  
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?  
Da  
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?  
Ne  
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
29.05.2024. 10:00  
IV 8. Rok za otvaranje ponuda  
Adresa i mjesto  
Datum i vrijeme  
Bulevar Meše Selimovića br.12, 71000 Sarajevo  
29.05.2024. 10:10  
5
/ 5