Adresa: Maršala Tita 9a/I  
Telefon: (033) 251-590  
Faks: (033) 251-595  
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Web: https://www.ejn.gov.ba  
Datum i vrijeme slanja obavještenja na objavu: 30.5.2025. u 13:47  
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI  
92-1-1-13-3-14/25  
7
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN  
I 1. Podaci o ugovornom organu  
Naziv  
OPĆINA KAKANJ  
4218305690007  
Meliha Neimarlija  
Ulica branilaca 1  
72240 Kakanj (bhp sa)  
Kakanj  
IDB/JIB  
Kontakt osoba/Služba za kontakt  
Adresa  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
(032) 771-812  
Faks  
(032) 771-812  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
opcinaka@bih.net.ba  
www.kakanj.com.ba  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kao pod I 1.  
I 4. Adresa za dodatne informacije  
Kao pod I 1.  
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost  
I 5.a. Vrsta  
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN  
I 5.b. Nivo  
Općinski nivo (FBIH),Kakanj  
I 5.c. Djelatnost  
1
/ 8  
Izvršna vlast  
I 6. Zajednička nabavka  
Ne  
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?  
Ne  
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA  
II 1. Vrsta ugovora  
Robe, Kupovina  
II 2. Podjela na lotove  
Da  
II 2.a. Broj lotova  
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za  
Svi lotovi  
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?  
Ne  
II 4. Opis  
II 4.a. Naziv predmeta ugovora  
Nabavka tehničkih sredstava za potrebe Profesionalne vatrogasne jedinice Općine Kakanj  
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora  
Nabavka tehničkih sredstava za potrebe Profesionalne vatrogasne jedinice Općine Kakanj, prema uslovima definiranim  
tenderskom dokumentacijom  
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Odjeća, obuća, prtljag i pribor  
Glavni predmet  
18000000-9  
1
8100000-0  
5111100-6  
Radna odjeća, posebna radna oprema i pribor  
Aparati za disanje u vatrogastvu  
Dodatni predmet(i)  
3
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci  
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?  
2
/ 8  
Ne  
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE  
III 1. Da li sе zahtijeva garancija za ponudu?  
Ne  
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?  
Da.  
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.  
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise  
Detaljne informacije i zahtjevi definisani tenderskom dokumentacijom  
III 4. Ograničenja za učešće  
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.  
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti  
Detaljne informacije i zahtjevi definisani tenderskom dokumentacijom  
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost  
Detaljne informacije i zahtjevi definisani tenderskom dokumentacijom  
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost  
Detaljne informacije i zahtjevi definisani tenderskom dokumentacijom  
III 9. Rezervisan ugovor  
Ne  
ODJELJAK IV: POSTUPAK  
IV 1. Vrsta postupka  
Otvoreni postupak  
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora  
Najniža cijena  
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
15.06.2025.  
3
/ 8  
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?  
Ne  
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?  
Da  
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?  
Ne  
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
19.06.2025. 11:00  
IV 8. Rok za otvaranje ponuda  
Adresa i mjesto otvaranja ponuda  
Datum i vrijeme  
Općina Kakanj, Ulica branilaca 1., 72240 Kakanj (sala za sastanke)  
19.06.2025. 12:00  
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE  
Preuzimanje tenderske dokumentacije vrši se na način da zainteresovani privredni subjekti iz člana 2. stav (1) tačka c)  
Zakona koji su registrovani u sistemu “E – nabavke”, bez naknade, preuzimaju tendersku dokumentaciju objavljenu u  
sistemu "E – nabavke".  
Zahtjev za pojašnjenje tenderske dokumentacije i odgovora s pojašnjenjem može se vršiti samo u formi i na način kako je  
definisano u sistemu „E-nabavke“.  
Tenderska dokumentacija može se preuzeti više puta za isti postupak javne nabavke. Ako korisnik sistema preuzme  
tendersku dokumentaciju za isti postupak javne nabavke više puta, rok za žalbu iz člana 101. stav (1) tačka b) Zakona računa  
se od prvog preuzimanja tenderske dokumentacije.  
Tenderska dokumentacija se može preuzeti isključivo putem sistema „E-nabavke“ na portalu (www.ejn.gov.ba.).  
Za ovaj postupak nabavke je predviđena E –aukcija. Ugovorni organ će odrediti početak i vrijeme trajanja E-aukcije u  
sistemu E-nabavke prihvatljivih ponuda. Svi ponuđači koji su podnijeli prihvatljive ponude, momentom zakazivanja e-aukcije  
biće obaviješteni istovremeno putem sistema E – nabavke o slijedećem:  
a)  
b)  
c)  
d)  
e)  
datumu i vremenu početka E –aukcije  
prethodno određenom trajanju E –aukcije  
broju postupka javne nabavke  
poziciji na rang listi u početnoj ocjeni ponuda  
da li se na ponudu primjenjuje preferencijalni tretman domaćeg.  
Nakon završene E – aukcije izabrani ponuđač dužan je dostaviti linearno umanjenje cijene za sve stavke iz Obrasca za cijenu  
ponude u istom procentu koliko iznosi konačno procentualno umanjenje ukupne cijene postignute nakon E-aukcije, u roku  
od 5 dana od dana okončanja E- aukcije.  
4
/ 8  
ANEKS B  
Broj lota  
1
I Opis  
I 1. Naziv predmeta ugovora  
Vatrogasna oprema i tehnička sredstva za potrebe profesionalne vatrogasne jedinice Općine Kakanj  
I 2. Kratak opis predmeta ugovora  
Vatrogasna oprema i tehnička sredstva za potrebe profesionalne vatrogasne jedinice Općine Kakanj, prema uslovima  
navedenim u tenderskoj dokumentaciji  
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Radna odjeća, posebna radna oprema i pribor  
Čamci za spašavanje  
Glavni predmet  
18100000-0  
34521400-9  
Dodatni predmet(i)  
III Ukupna količina ili obim ugovora  
1
6800,00  
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
6800,00  
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
1
Period na koji se zaključuje ugovor je 30 kalendarskih dana od dana obostranog potpisivanja Ugovora.  
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Sjedište Ugovornog organa, Ulica branilaca 1, Kakanj.  
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
Rok za preuzimanje tenderske  
dokumentacije  
15.06.2025.  
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
19.06.2025. 11:00  
IX Rok za otvaranje ponuda  
Datum i vrijeme  
19.06.2025. 12:00  
5
/ 8  
6
/ 8  
ANEKS B  
Broj lota  
2
I Opis  
I 1. Naziv predmeta ugovora  
Kompozitne boce za izolacione aparate - za potrebe profesionalne vatrogasne jedinice Općine Kakanj  
I 2. Kratak opis predmeta ugovora  
Kompozitne boce za izolacione aparate - za potrebe profesionalne vatrogasne jedinice Općine Kakanj  
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Radna odjeća, posebna radna oprema i pribor  
Aparati za disanje u vatrogastvu  
Maska za kisik  
Glavni predmet  
18100000-0  
3
5111100-6  
3157110-9  
Dodatni predmet(i)  
3
III Ukupna količina ili obim ugovora  
1
6500,00  
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
6500,00  
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
1
Period na koji se zaključuje ugovor je 30 kalendarskih dana od dana obostranog potpisivanja Ugovora.  
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Sjedište Ugovornog organa, Ulica branilaca 1, Kakanj.  
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
Rok za preuzimanje tenderske  
dokumentacije  
15.06.2025.  
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
19.06.2025. 11:00  
IX Rok za otvaranje ponuda  
7
/ 8  
Datum i vrijeme  
19.06.2025. 12:00  
8
/ 8