Adresa: Maršala Tita 9a/I  
Telefon: (033) 251-590  
Faks: (033) 251-595  
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Web: https://www.ejn.gov.ba  
Datum i vrijeme slanja obavještenja na objavu: 22.9.2023. u 10:21  
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI  
437-1-2-128-3-144/23  
1
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN  
I 1. Podaci o ugovornom organu  
Naziv  
PODRUŽNICA "ELEKTRODISTRIBUCIJA" SARAJEVO  
4200225150030  
IDB/JIB  
Kontakt osoba/Služba za kontakt  
Adresa  
Belma Hadžiomerović  
Zmaja od Bosne 49  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
71000 Sarajevo (bhp)  
Novo Sarajevo (Sarajevo)  
(033) 751-000  
Faks  
(033) 751-575  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
m.fehratbegovic@elektroprivreda.ba  
www.epbih.ba  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
I 4. Adresa za dodatne informacije  
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije  
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost  
I 5.a. Vrsta  
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN  
I 5.b. Nivo  
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine  
I 5.c. Djelatnost  
1
/ 9  
Električna energija  
I 6. Zajednička nabavka  
Ne  
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?  
Ne  
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA  
II 1. Vrsta ugovora  
Usluge, Zdravstvene i socijalne usluge  
II 2. Podjela na lotove  
Da  
II 2.a. Broj lotova  
2
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za  
Svi lotovi  
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?  
Ne  
II 4. Opis  
II 4.a. Naziv predmeta ugovora  
Zdravstvena usluga (sistematski pregledi)  
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora  
Zdravstvena usluga (sistematski pregledi), OP-029/23  
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
85000000-9  
85121000-3  
Usluge u području zdravstva i socijalne brige  
Usluge ljekarskih ordinacija  
Dodatni predmet(i)  
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci  
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?  
Ne  
2
/ 9  
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE  
III 1. Da li sе zahtijeva garancija za ponudu?  
Ne  
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?  
Da.  
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.  
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise  
U skladu sa uslovima iz tenderske dokumentacije  
III 4. Ograničenja za učešće  
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.  
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti  
U skladu sa uslovima iz tenderske dokumentacije  
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost  
U skladu sa uslovima iz tenderske dokumentacije  
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost  
U skladu sa uslovima iz tenderske dokumentacije  
III 9. Rezervisan ugovor  
Ne  
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama  
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju  
Ne  
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga  
Ne  
ODJELJAK IV: POSTUPAK  
IV 1. Vrsta postupka  
Otvoreni postupak  
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora  
3
/ 9  
Najniža cijena  
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
12.10.2023.  
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?  
Ne  
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?  
Da  
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?  
Ne  
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
16.10.2023. 12:30  
IV 8. Rok za otvaranje ponuda  
Adresa i mjesto  
Podružnica „Elektrodistribucija“ Sarajevo, ul.Zmaja od Bosne br. 49 (zgrada PTZ  
-
II sprat, sala br. 145) 71 000 Sarajevo  
Datum i vrijeme  
16.10.2023. 13:30  
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE  
U skladu sa Uputstvom o uslovima i načinu objavljivanja obavještenja i dostavljanja izvještaja u postupcima javnih nabavki  
na Portalu javnih nabavki ("Sl.glasnik BiH" broj 80/22), korisnici Portala iz člana 2. stav (1) tačka b) ovog uputstva  
preuzimaju tendersku dokumentaciju sa Portala javnih nabavki (https://www.ejn.gov.ba).  
Ponuđači koji ne preuzmu tendersku dokumentaciju sa portala javnih nabavki, a dostave ponudu, smatra se da nisu preuzeli  
tendersku dokumentaciju i njihova ponuda će se odbaciti kao nedopuštena.  
4
/ 9  
ANEKS A  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kontakt osoba  
Adresa  
Belma Hadžiomerović  
Zmaja od Bosne 49  
71000 Sarajevo (bhp)  
Novo Sarajevo (Sarajevo)  
(033) 751-224  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
Faks  
(033) 751-575  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
b.hadziomerovic@epbih.ba  
www.epbih.ba  
I 4. Adresa za dodatne informacije  
Kontakt osoba  
Adresa  
Belma Hadžiomerović  
Zmaja od Bosne 49  
71000 Sarajevo (bhp)  
Novo Sarajevo (Sarajevo)  
(033) 751-224  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
Faks  
(033) 751-575  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
b.hadziomerovic@epbih.ba  
www.epbih.ba  
5
/ 9  
ANEKS B  
Broj lota  
1
I Opis  
I 1. Naziv predmeta ugovora  
Sistematski ljekarski pregled radnika Područja snabdijevanja Sarajevo i Sektora za obnovljive izvore-Pogon Sarajevo  
I 2. Kratak opis predmeta ugovora  
Sistematski ljekarski pregled radnika Područja snabdijevanja Sarajevo i Sektora za obnovljive izvore-Pogon Sarajevo -LOT 1,  
OP-029/23  
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
85121000-3  
Usluge ljekarskih ordinacija  
III Ukupna količina ili obim ugovora  
Zahtjevane količine predmeta nabavke navedene su u Obrazcu za cijenu ponude, koja čini sastavni dio tenderske  
dokumentacije  
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
1
5000,00  
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
mjeseci  
6
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Izvršenje usluge će se vršiti u izvršiti u Sarajevu, isključivo u jednoj zdravstvenoj ustanovi i na jednoj mikrolokaciji, u  
prostorijama koje su opremljene savremenom medicinsko-tehničkom opremom za sve vrste navedenih pregleda, kojom se  
mogu kvalitetno uraditi navedene pretrage.  
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
Rok za preuzimanje tenderske  
dokumentacije  
12.10.2023.  
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
16.10.2023. 12:30  
IX Rok za otvaranje ponuda  
6
/ 9  
Datum i vrijeme  
16.10.2023. 13:30  
X Dodatne informacije  
U skladu sa Uputstvom o uslovima i načinu objavljivanja obavještenja i dostavljanja izvještaja u postupcima javnih nabavki  
na Portalu javnih nabavki ("Sl.glasnik BiH" broj 80/22), korisnici Portala iz člana 2. stav (1) tačka b) ovog uputstva  
preuzimaju tendersku dokumentaciju sa Portala javnih nabavki (https://www.ejn.gov.ba).  
Ponuđači koji ne preuzmu tendersku dokumentaciju sa portala javnih nabavki, a dostave ponudu, smatra se da nisu preuzeli  
tendersku dokumentaciju i njihova ponuda će se odbaciti kao nedopuštena.  
7
/ 9  
ANEKS B  
Broj lota  
2
I Opis  
I 1. Naziv predmeta ugovora  
Sistematski ljekarski pregled radnika Područja snabdijevanja Sarajevo -ginekološki pregled  
I 2. Kratak opis predmeta ugovora  
Sistematski ljekarski pregled radnika Područja snabdijevanja Sarajevo -ginekološki pregled-LOT 2, OP-029/23  
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
85121000-3  
Usluge ljekarskih ordinacija  
III Ukupna količina ili obim ugovora  
Zahtijevane količine predmeta nabavke, razvrstane po kategorijama i sa detaljnim opisima, navedene su u Obrascu za cijenu  
ponude, koji čini sastavni dio ove Tenderske dokumentacije.  
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
1
0000,00  
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
mjeseci  
6
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Izvršenje usluge će se vršiti u izvršiti u Sarajevu, isključivo u jednoj zdravstvenoj ustanovi i na jednoj mikrolokaciji, u  
prostorijama koje su opremljene savremenom medicinsko-tehničkom opremom za sve vrste navedenih pregleda, kojom se  
mogu kvalitetno uraditi navedene pretrage.  
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
Rok za preuzimanje tenderske  
dokumentacije  
12.10.2023.  
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
16.10.2023. 12:30  
IX Rok za otvaranje ponuda  
8
/ 9  
Datum i vrijeme  
16.10.2023. 13:30  
X Dodatne informacije  
U skladu sa Uputstvom o uslovima i načinu objavljivanja obavještenja i dostavljanja izvještaja u postupcima javnih nabavki  
na Portalu javnih nabavki ("Sl.glasnik BiH" broj 80/22), korisnici Portala iz člana 2. stav (1) tačka b) ovog uputstva  
preuzimaju tendersku dokumentaciju sa Portala javnih nabavki (https://www.ejn.gov.ba).  
Ponuđači koji ne preuzmu tendersku dokumentaciju sa portala javnih nabavki, a dostave ponudu, smatra se da nisu preuzeli  
tendersku dokumentaciju i njihova ponuda će se odbaciti kao nedopuštena.  
9
/ 9