Adresa: Maršala Tita 9a/I  
Telefon: (033) 251-590  
Faks: (033) 251-595  
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Web: https://www.ejn.gov.ba  
Datum i vrijeme slanja obavještenja na objavu: 19.5.2023. u 14:33  
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI  
07-7-1-14-3-1/23  
6
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN  
I 1. Podaci o ugovornom organu  
Naziv  
PRVA OSNOVNA ŠKOLA MAGLAJ  
4218326690007  
IDB/JIB  
Kontakt osoba/Služba za kontakt  
Adresa  
Sabina Mehinagić  
Aleja Ljiljana 46  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
74250 Maglaj (bhp sa)  
Maglaj  
(032) 465-092  
Faks  
(032) 465-091  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
pos.maglaj@gmail.com  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kao pod I 1.  
I 4. Adresa za dodatne informacije  
Kao pod I 1.  
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost  
I 5.a. Vrsta  
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN  
I 5.b. Nivo  
Kantonalni nivo,Zeničko-dobojski kanton  
I 5.c. Djelatnost  
1
/ 5  
Obrazovanje  
I 6. Zajednička nabavka  
Ne  
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?  
Ne  
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA  
II 1. Vrsta ugovora  
Robe, Kupovina  
II 2. Podjela na lotove  
Ne  
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove  
Robu može ispučiti jedan ponuđač, ista vrsta robe  
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?  
Ne  
II 4. Opis  
II 4.a. Naziv predmeta ugovora  
Nabavka peleta za grejnu sezonu 2023/2024  
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora  
Predmet ovog postupka je nabavka peleta, na osnovu potreba ugovornog organa, predviđenih u budžetu/finansijskom  
planu za 2023/2024. godinu, prema obrascu za cijenu ponude  
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Goriva na bazi drva  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
09111400-4  
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci  
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?  
Ne  
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora  
Prema specifikaciji navedenoj u TD  
2
/ 5  
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
3718,00  
2
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Objekat matične škole, općina Maglaj, Aleja ljiljana br. 46, 74250 Maglaj, po potrebi na izmještenim lokacijama škole. U  
slučaju da dođe do promjene mjesta ili adrese u toku trajanja ugovora, Ugovorni organ će blagovremeno obavjestiti  
odabranog dobavljača o promjeni, uz napomenu da promjena mjesta isporuke robe ne može utjecati na zaključeni ugovor .  
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
Isporuka robe se vrši prema potrebama ugovornog organa, započevši u roku od 8 dana od dana potpisivanja ugovora i  
prema dinamici (više isporuka) koja je utvrđena ugovorom i u skladu sa potrebama ugovornog organa. Isporuka roba u  
skladu sa zaključenim ugovorom se vrši u jasno definisanom roku po zaprimanju pismenog zahtjeva ili narudžbe ugovornog  
organa.  
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE  
III 1. Da li sе zahtijeva garancija za ponudu?  
Ne  
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?  
Ne  
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise  
Plaćanje u roku 30 dana od dana dostavljanja fakture  
III 4. Ograničenja za učešće  
U skladu sa TD  
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti  
U svrhu ispunjavanja USLOVA za dokazivanje sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti propisane članom 46.  
Zakona, ponuđači treba da budu registrovani u odgovarajućim profesionalnim ili drugim registrima zemlje u kojoj su  
registrovani ili su osnovali firmu. Kao DOKAZ kojim se potvrđuje ispunjavanje uslova iz ove tačke ponuđači trebaju dostaviti  
Rješenje o upisu u sudski registar ili (Aktuelni) izvod iz sudskog registra ili posebnu izjavu ili potvrdu nadležnog organa kojom  
se dokazuje njihovo pravo da obavljaju profesionalnu djelatnost, koja je u vezi sa predmetom nabavke. Dokazi koji se  
dostavljaju moraju biti orginali ili ovjerene kopije (organ uprave – općina, sud ili notar). Ako ponudu dostavlja fizičko lice kao  
poduzetnik, dužan je dostaviti odgovarajući akt nadležnog opštinskog organa da je registrovan i da obavlja djelatnost za koju  
je registrovan.  
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost  
U pogledu ekonomske i finansijske sposobnosti, dobavljač je dužan uzsvoju ponudu dostaviti:  
-
ovjerenu od strane ponuditelja u formi i na način kako je propisano Uputstvom za pripremu modela tenderske  
dokumentacije i ponuda („Sl. glasnik BiH“ broj: 90/14 i 20/15) , a koja se nalazi u prilogu tenderske dokumentacije.  
izjavu o ispunjenosti uslova iz člana 47. Zakona o Javnim nabavkama ("Sl. glasnik BiH“ broj: 39/14), popunjenu i  
-
ima otvoren Glavni račun za poslovanje (na potvrdi naznačiti da se radi o glavnom računu za poslovanje), da račun nije  
blokiran u posljednjih 6 (šest) mjeseci.  
običnu kopiju Potvrde banke ne stariju od tri(3) mjeseca u odnosu na datum podnošenja ponude kod koje ponuđač  
Dobavljač čija ponuda bude izabrana kao najpovoljnija, dužan je nakon prijema odluke o izboru dostaviti u roku od 5 dana  
originale ili ovjerene kopije dokumenata kojim dokazuje ekonomsku i finansijsku sposobnost. Ponuđač čija ponuda bude  
3
/ 5  
izabrana kao najpovoljnija, dužan je nakon prijema odluke o izboru (AKO NIJE DOSTAVIO UZ PONUDU) dostaviti u roku od 5  
dana originale ili ovjerene kopije dokumenata kojim dokazuje ekonomsku i finansijsku sposobnost  
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost  
Da bi učestvovao u konkretnom postupku javne nabavke, ponuđač mora posjedovati uspješno iskustvo u realizaciji najmanje  
1
(
registracije odnosno početka poslovanja; (ponuđači svoje iskustvo mogu dokazivatii sa 1 (jednim ) ugovorom veće  
vrijednosti);  
(jednog) ugovora kao u predmetnoj nabavci  
isporuka drvenog peleta) srazmjerno sa procjenjenom vrijednošću nabavke u posljednje tri godine dana ili od dana  
Navedeni dokaz podnosi se u formi spiska izvršenih ugovora uz potvrdu koju daje druga ugovorna strana o njihovoj  
realizaciji. U slučaju da se takva potvrda iz objektivnih razloga ne može dobiti od ugovorne strane koja nije ugovorni organ,  
vrijedi izjava ponuđača o uredno izvršenim ugovorima, uz predočavanje dokaza o učinjenim pokušajima da se takva potvrda  
obezbijedi.  
Potvrda o uredno izvršenim ugovorima mora sadržavati sljedeće podatke:  
-
-
-
-
-
naziv i sjedište ugovornih strana ili privrednih subjekata;  
predmet ugovora;  
vrijednost ugovora;  
vrijeme i mjesto izvršenja ugovora;  
navode o uredno izvršenim ugovorima.  
III 9. Rezervisan ugovor  
Ne  
ODJELJAK IV: POSTUPAK  
IV 1. Vrsta postupka  
Konkurentski zahtjev  
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora  
Najniža cijena  
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
30.05.2023.  
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?  
Ne  
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?  
Da  
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?  
Ne  
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
31.05.2023. 10:00  
4
/ 5  
IV 8. Rok za otvaranje ponuda  
Adresa i mjesto  
Ugovorni organ: JU „Prva osnovna škola“ Maglaj Ulica i broj: Aleja ljiljana br. 46,  
74250 Maglaj  
Datum i vrijeme  
31.05.2023. 11:00  
5
/ 5