Адреса: Maršala Tita 9a/I  
Телефон: (033) 251-590  
Факс: (033) 251-595  
Е-маил: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Wеб: https://www.ejn.gov.ba  
Датум и вријеме слања обавјештења на објаву:10.12.2020. u 9:35  
ОБАВЈЕШТЕЊЕ О НАБАВЦИ  
1404-1-2-195-3-88/20  
ОДЈЕЉАК I: УГОВОРНИ ОРГАН  
I 1. Подаци о уговорном органу  
Назив  
ZP "ELEKTRO DOBOJ" A.D. DOBOJ  
ИДБ/ЈИБ  
4400014500009  
Контакт особа/Служба за контакт  
Адреса  
Д.Ристић, Н.Ђурановић, С.Лазић, Г.Савановић, С.Зарић и С.Јовановић  
Nikole Pašića 77  
Поштански број  
Општина/Град  
Телефон  
74000 Дoбoj (сп бл)  
Дoбoj (Добој)  
(053) 209-700  
Факс  
(053) 241-344  
Електронска пошта  
Интернет адреса  
info@elektrodoboj.net  
www.elektrodoboj.net  
I 3. Адреса за пријем понуда/захтјева за учешће  
Као под I 1.  
I 4. Адреса за додатне информације  
Као под I 1.  
I 5. Врста уговорног органа, ниво и главна дјелатност  
I 5.а. Врста  
Секторски уговорни орган из члана 5. ЗЈН  
I 5.б. Ниво  
Ентитетски ниво,Република Српска  
I 5.ц. Дјелатност  
1
/ 4  
Eлeктричнa eнeргиja  
I 6. Заједничка набавка  
Не  
I 7. Набавка у име других уговорног органа?  
Не  
ОДЈЕЉАК II: ПРЕДМЕТ УГОВОРА  
II 1. Врста уговора  
Услуге, Услуге издаваштва и штампања на бази тарифе или уговора  
II 2. Подјела на лотове  
Не  
II 3. Да ли се намјерава закључити оквирни споразум?  
Да  
II 3.а. Број понуђача са којима ће се закључити оквирни споразум  
Један понуђач  
II 3.б. Трајање оквирног споразума  
1
2 Мјесец(и)  
II 3.ц. Процијењена укупна вриједност оквирног споразума без ПДВ-а у КМ  
9900,00  
9
II 4. Опис  
II 4.а. Назив предмета оквирног споразума  
Набавка услуге штампања и ковертирања рачуна и изнајмљивања система за штампање  
II 4.б. Кратак опис предмета оквирног споразума  
Услуга штампања и ковертирања рачуна и изнајмљивања система за штампање - детаљно у ТД.  
II 4.ц. Јединствени рјечник јавне набавке (ЈРЈН)  
Главни рјечник  
Код  
Опис  
Главни предмет  
79800000-2  
Штампања и с тим повезане услуге  
II 5. Подаци о Споразуму о јавној набавци  
2
/ 4  
II 5.а. Да ли је уговор обухваћен Споразумом о јавној набавци (ГПА)?  
Не  
II 6. Укупна количина или обим оквирног споразума  
Детаљно у ТД.  
II 7. Мјесто испоруке роба или извршења услуга или извођења радова  
Услуга штампања и ковертирања пружа се код добављача, а инсталирање изнајмљених система за штампу је у  
просторијама наручиоца у Добоју, Теслићу, Модричи, Дервенти, Шамцу и Броду - све детаљно у ТД.  
ОДЈЕЉАК III: ПРАВНЕ, ЕКОНОМСКЕ И ТЕХНИЧКЕ ИНФОРМАЦИЈЕ  
III 1. Да ли се захтијева гаранција за понуду?  
Не  
III 2. Да ли се захтјева гаранција за извршење уговора?  
Да.  
Детаљне информације и захтјеви дати у тендерској документацији.  
III 4. Ограничења за учешће  
Обавезни услови за учешће из члана 45. Закона о јавним набавкама, а докази дефинисани детаљно у тендерској  
документацији.  
III 5. Способност за обављање професионалне дјелатности  
Регистрација у професионалним или регистрима надлежног органа земље ради доказивања права обављања  
дјелатности.  
III 6. Економска и финансијска способност  
У погледу члана 47. Закона, понуда ће бити одбачена ако добављач не испуни следеће минималне критерије:  
а) пословни приход у 2019. години не смије бити мањи од 90.000,00 КМ.  
б) испуњава своје финансијске обавезе према пословним партнерима и повјериоцима.  
Детаљно у ТД.  
III 7. Техничка или професионална способност  
Све детаљно наведено у тендерској документацији која се преузима бесплатно са портала јавних набавки у БиХ.  
III 9. Резервисан уговор  
Не  
III 10. Посебни услови за уговоре о јавним услугама  
III 10.а. Извршење услуга ограничено за одређену професију  
Не  
3
/ 4  
III 10.б. Правне особе морају назначити имена и стручну квалификацију особа одговорних за извршење услуга  
Не  
ОДЈЕЉАК IV: ПОСТУПАК  
IV 1. Врста поступка  
Отворени поступак  
IV 2. Критеријуми за додјелу уговора  
Најнижа цијена  
IV 3. Рок за преузимање тендерске документације  
10.1.2021.  
IV 4. Провођење поступка електронским путем?  
Не  
IV 5. Да ли се намјерава користити е-аукција?  
Да  
IV 6. Да ли је објављено претходно информационо обавјештење?  
Не  
IV 7. Рок за пријем понуда/захтјева за учешће  
Датум и вријеме  
22.1.2021. 11:00  
IV 8. Рок за отварање понуда  
Адреса и мјесто  
Датум и вријеме  
Управна зграда Уговорног органа, ул. Николе Пашића 77, 74000 Добој  
22.1.2021. 12:00  
ОДЈЕЉАК V: ДОДАТНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ  
Тендерска документација се преузима искључиво са званичног портала за јавне набавке у БиХ, у електронској форми  
и без плаћања накнаде.  
4
/ 4