Адреса: Maršala Tita 9a/I  
Телефон: (033) 251-590  
Факс: (033) 251-595  
Е-маил: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Wеб: https://www.ejn.gov.ba  
Датум и вријеме слања обавјештења на објаву: 17.6.2025. u 13:53  
ОБАВЈЕШТЕЊЕ О НАБАВЦИ  
704-1-1-342-3-157/25  
ОДЈЕЉАК I: УГОВОРНИ ОРГАН  
I 1. Подаци о уговорном органу  
Назив  
JZU BOLNICA "SVETI APOSTOL LUKA" DOBOJ  
4400044160008  
ИДБ/ЈИБ  
Контакт особа/Служба за контакт  
Адреса  
Драган Радић  
Николе Тесле бб  
Поштански број  
Опћина/Град  
Телефон  
74000 Дoбoj (сп бл)  
Дoбoj (Добој)  
(053) 241-213  
Факс  
(053) 241-213  
Електронска пошта  
Интернет адреса  
javne.nabavke@bolnicadoboj.com  
www.bolnicadoboj.com  
I 3. Адреса за пријем понуда/захтјева за учешће  
Као под I 1.  
I 4. Адреса за додатне информације  
Као под I 1.  
I 5. Врста уговорног органа, ниво и главна дјелатност  
I 5.а. Врста  
Правно лице из члана 4. став (1) тачка б) ЗЈН  
I 5.б. Ниво  
Ентитетски ниво,Република Српска  
I 5.ц. Дјелатност  
1
/ 11  
Здрaвствo  
I 6. Заједничка набавка  
Не  
I 7. Набавка у име других уговорног органа?  
Не  
ОДЈЕЉАК II: ПРЕДМЕТ УГОВОРА  
II 1. Врста уговора  
Робе, Куповина  
II 2. Подјела на лотове  
Да  
II 2.а. Број лотова  
7
II 2.б. Понуде се могу доставити за  
Сви лотови  
II 3. Да ли се намјерава закључити оквирни споразум?  
Не  
II 4. Опис  
II 4.а. Назив предмета уговора  
Офталмолошке отопине и медицински потрошни материјал за потребе Службе за офталмологију у ЈЗУ Болница  
„Свети апостол Лука“ Добој  
II 4.ц. Јединствени рјечник јавне набавке (ЈРЈН)  
Главни рјечник  
Код  
33000000-0  
Опис  
Главни предмет  
Медицинска опрема, лијекови и производи за личну  
његу  
II 5. Подаци о Споразуму о јавној набавци  
II 5.а. Да ли је уговор обухваћен Споразумом о јавној набавци (ГПА)?  
Не  
ОДЈЕЉАК III: ПРАВНЕ, ЕКОНОМСКЕ И ТЕХНИЧКЕ ИНФОРМАЦИЈЕ  
2
/ 11  
III 1. Да ли се захтијева гаранција за понуду?  
Не  
III 2. Да ли се захтјева гаранција за извршење уговора?  
Не  
III 3. Битни услови финансирања и плаћања или упућивање на одговарајуће прописе  
Уговорни орган неће прихватити понуду у којој се захтјева авансно плаћање роба наведених у овом позиву. Плаћање  
изабраном понуђачу ће се вршити у року од 60 дана од дана фактурисања предметних роба.  
Рок плаћања у складу са Законом о роковима измирења новчаних обавеза у пословним трансакцијама („Службени  
гласник Републике Српске“, број 31/18) не може бити дужи од 60 дана.  
III 4. Ограничења за учешће  
Обавезни услови за учешће из члана 45. Закона о јавним набавкама, а докази дефинисани детаљно у тендерској  
документацији.  
III 5. Способност за обављање професионалне дјелатности  
a) Рјешење о упису у судски регистар или (Актуелни) извод из судског регистра или посебну изјаву или потврду  
надлежног органа којом се доказује њихово право да обављају професионалну дјелатност, која је у вези са  
предметом набавке.  
b) Важећа дозвола Агенције за лијекове и медицинска средства БиХ којом се понуђачу одобрава вршење промета  
медицинским средствима.  
III 6. Економска и финансијска способност  
a) Биланс успјеха за финансијску 2024. годину. Биланс успјеха мора бити позитиван.  
III 7. Техничка или професионална способност  
a) Каталог и/или извод из каталога произвођача са детаљним спецификацијама предметне робе. Потребно је  
доказати испуњење сваке минималне техничке захтјеване карактеристике и исте обиљежити. Каталог не мора бити  
увезан уз понуду, али га понуђач обиљежава називом и наводи у садржају понуде као дио понуде. Каталог не мора  
бити преведен на један од службених језика у БиХ.  
b) Рјешења/Потврде у којима ће бити јасно назначен број Лот-а на који се односи, издати од стране Агенције за  
лијекове и медицинска средства Босне и Херцеговине да је понуђени предмет набавке регистрован у Босни и  
Херцеговини, чији рок важности није истекао.  
НАПОМЕНА I: Уколико понуђач доставља Рјешење/Потврду Агенције за лијекове и медицинска средства БиХ од  
неког другог привредног субјекта да је понуђени предмет набавке регистрован у Босни и Херцеговини, обавезан је уз  
то Рјешење да достави и оригинал овјерену и потписану Изјаву од стране привредног субјекта чије је Рјешење  
доставио, да му је дао сагласност за дистрибуцију понуђених производа.  
НАПОМЕНА II: Уколико за неки Лот нико од заинтересованих понуђача није доставио Рјешење/Потврду Агенције за  
лијекове и медицинска средства Босне и Херцеговине да је понуђени предмет набавке регистрован у Босни и  
Херцеговини, Уговорни орган ће прихватити и понуду за коју није достављен доказ из тачке 5.4.2. под a). Предност  
приликом одабира најповољнијег понуђача имају понуде чији је предмет набавке регистрован у Босни и  
Херцеговини.  
III 9. Резервисан уговор  
Не  
ОДЈЕЉАК IV: ПОСТУПАК  
3
/ 11  
IV 1. Врста поступка  
Отворени поступак  
IV 2. Критеријуми за додјелу уговора  
Најнижа цијена  
IV 3. Рок за преузимање тендерске документације  
08.07.2025.  
IV 4. Провођење поступка електронским путем?  
Не  
IV 5. Да ли се намјерава користити е-аукција?  
Да  
IV 6. Да ли је објављено претходно информационо обавјештење?  
Не  
IV 7. Рок за пријем понуда/захтјева за учешће  
Датум и вријеме  
08.07.2025. 11:00  
IV 8. Рок за отварање понуда  
Адреса и мјесто отварања понуда  
ЈЗУ Болница "Свети апостол Лука", ул. Николе Тесле бб, Добој, Управа  
Болнице  
Датум и вријеме  
08.07.2025. 12:00  
ОДЈЕЉАК V: ДОДАТНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ  
Тендерска документација се преузима искључиво преко Портала јавних набавки БиХ  
4
/ 11  
АНЕКС Б  
Број лота  
1
I Опис  
I 1. Назив предмета уговора  
Офталмолошка отопина trypan blue ophthalmic sol. 0,6 мг/мл, 1 мл. vial ампуле  
II Јединствени рјечник јавне набавке (ЈРЈН)  
Главни рјечник  
Код  
Опис  
Главни предмет  
33000000-0  
Медицинска опрема, лијекови и производи за личну  
његу  
III Укупна количина или обим уговора  
8
00 комада  
III 1. Процијењена укупна вриједност уговора без ПДВ-а у КМ  
2000,00  
III 2. Трајање уговора или рок извршенја  
2 (дванаест) мјесеци рачунајући од датума његовог ступања на снагу. Ако Продавац испоручи Купцу уговорену  
1
1
количину робе прије истека рока важења Уговора, исти престаје да важи са датумом задње испоруке.  
V Мјесто испоруке роба или извршења услуга или извођења радова  
франко истоварено складиште Службе за снабдијевање лијекова Уговорног органа  
VII Рок за преузимање тендерске документације  
Рок за преузимање тендерске  
документације  
08.07.2025.  
VIII Рок за пријем понуда/захтјева за учешће  
Датум и вријеме  
08.07.2025. 11:00  
IX Рок за отварање понуда  
Датум и вријеме  
08.07.2025. 12:00  
5
/ 11  
АНЕКС Б  
Број лота  
2
I Опис  
I 1. Назив предмета уговора  
Офталмолошка отопина (sodium hyaluronate ophtalmic sol.1,4% 14 мг/мл.)  
II Јединствени рјечник јавне набавке (ЈРЈН)  
Главни рјечник  
Код  
Опис  
Главни предмет  
33000000-0  
Медицинска опрема, лијекови и производи за личну  
његу  
III Укупна количина или обим уговора  
1
.000 комада  
III 1. Процијењена укупна вриједност уговора без ПДВ-а у КМ  
4500,00  
III 2. Трајање уговора или рок извршенја  
2 (дванаест) мјесеци рачунајући од датума његовог ступања на снагу. Ако Продавац испоручи Купцу уговорену  
3
1
количину робе прије истека рока важења Уговора, исти престаје да важи са датумом задње испоруке.  
V Мјесто испоруке роба или извршења услуга или извођења радова  
франко истоварено складиште Службе за снабдијевање лијекова Уговорног органа  
VII Рок за преузимање тендерске документације  
Рок за преузимање тендерске  
документације  
08.07.2025.  
VIII Рок за пријем понуда/захтјева за учешће  
Датум и вријеме  
08.07.2025. 11:00  
IX Рок за отварање понуда  
Датум и вријеме  
08.07.2025. 12:00  
6
/ 11  
АНЕКС Б  
Број лота  
3
I Опис  
I 1. Назив предмета уговора  
Вискоеластични раствор за интраокуларну примјену natrium–hyaluronat 20 мг/1 мл.  
II Јединствени рјечник јавне набавке (ЈРЈН)  
Главни рјечник  
Код  
33000000-0  
Опис  
Главни предмет  
Медицинска опрема, лијекови и производи за личну  
његу  
III Укупна количина или обим уговора  
1
.000 комада  
III 1. Процијењена укупна вриједност уговора без ПДВ-а у КМ  
7800,00  
III 2. Трајање уговора или рок извршенја  
2 (дванаест) мјесеци рачунајући од датума његовог ступања на снагу. Ако Продавац испоручи Купцу уговорену  
3
1
количину робе прије истека рока важења Уговора, исти престаје да важи са датумом задње испоруке.  
V Мјесто испоруке роба или извршења услуга или извођења радова  
франко истоварено складиште Службе за снабдијевање лијекова Уговорног органа  
VII Рок за преузимање тендерске документације  
Рок за преузимање тендерске  
документације  
08.07.2025.  
VIII Рок за пријем понуда/захтјева за учешће  
Датум и вријеме  
08.07.2025. 11:00  
IX Рок за отварање понуда  
Датум и вријеме  
08.07.2025. 12:00  
7
/ 11  
АНЕКС Б  
Број лота  
4
I Опис  
I 1. Назив предмета уговора  
Офталмолошка отопина hydroxypropyl methylcellulosa ophtalmic sol, 2%  
II Јединствени рјечник јавне набавке (ЈРЈН)  
Главни рјечник  
Код  
Опис  
Главни предмет  
33000000-0  
Медицинска опрема, лијекови и производи за личну  
његу  
III Укупна количина или обим уговора  
5
00 комада  
III 1. Процијењена укупна вриједност уговора без ПДВ-а у КМ  
000,00  
III 2. Трајање уговора или рок извршенја  
2 (дванаест) мјесеци рачунајући од датума његовог ступања на снагу. Ако Продавац испоручи Купцу уговорену  
8
1
количину робе прије истека рока важења Уговора, исти престаје да важи са датумом задње испоруке.  
V Мјесто испоруке роба или извршења услуга или извођења радова  
франко истоварено складиште Службе за снабдијевање лијекова Уговорног органа  
VII Рок за преузимање тендерске документације  
Рок за преузимање тендерске  
документације  
08.07.2025.  
VIII Рок за пријем понуда/захтјева за учешће  
Датум и вријеме  
08.07.2025. 11:00  
IX Рок за отварање понуда  
Датум и вријеме  
08.07.2025. 12:00  
8
/ 11  
АНЕКС Б  
Број лота  
5
I Опис  
I 1. Назив предмета уговора  
Микровитреални ножић, промјера 20 Г  
II Јединствени рјечник јавне набавке (ЈРЈН)  
Главни рјечник  
Код  
33000000-0  
Опис  
Главни предмет  
Медицинска опрема, лијекови и производи за личну  
његу  
III Укупна количина или обим уговора  
1
.500 комада  
III 1. Процијењена укупна вриједност уговора без ПДВ-а у КМ  
1000,00  
III 2. Трајање уговора или рок извршенја  
2 (дванаест) мјесеци рачунајући од датума његовог ступања на снагу. Ако Продавац испоручи Купцу уговорену  
2
1
количину робе прије истека рока важења Уговора, исти престаје да важи са датумом задње испоруке.  
V Мјесто испоруке роба или извршења услуга или извођења радова  
франко истоварено складиште Службе за снабдијевање лијекова Уговорног органа  
VII Рок за преузимање тендерске документације  
Рок за преузимање тендерске  
документације  
08.07.2025.  
VIII Рок за пријем понуда/захтјева за учешће  
Датум и вријеме  
08.07.2025. 11:00  
IX Рок за отварање понуда  
Датум и вријеме  
08.07.2025. 12:00  
9
/ 11  
АНЕКС Б  
Број лота  
6
I Опис  
I 1. Назив предмета уговора  
Корнеални ножић за инцизију промјера 2,75 мм.  
II Јединствени рјечник јавне набавке (ЈРЈН)  
Главни рјечник  
Код  
Опис  
Главни предмет  
33000000-0  
Медицинска опрема, лијекови и производи за личну  
његу  
III Укупна количина или обим уговора  
1
.500 комада  
III 1. Процијењена укупна вриједност уговора без ПДВ-а у КМ  
4500,00  
III 2. Трајање уговора или рок извршенја  
2 (дванаест) мјесеци рачунајући од датума његовог ступања на снагу. Ако Продавац испоручи Купцу уговорену  
3
1
количину робе прије истека рока важења Уговора, исти престаје да важи са датумом задње испоруке.  
V Мјесто испоруке роба или извршења услуга или извођења радова  
франко истоварено складиште Службе за снабдијевање лијекова Уговорног органа  
VII Рок за преузимање тендерске документације  
Рок за преузимање тендерске  
документације  
08.07.2025.  
VIII Рок за пријем понуда/захтјева за учешће  
Датум и вријеме  
08.07.2025. 11:00  
IX Рок за отварање понуда  
Датум и вријеме  
08.07.2025. 12:00  
10 / 11  
АНЕКС Б  
Број лота  
7
I Опис  
I 1. Назив предмета уговора  
Стерилна прекривка за офталмолошке операције  
II Јединствени рјечник јавне набавке (ЈРЈН)  
Главни рјечник  
Код  
Опис  
Главни предмет  
33000000-0  
Медицинска опрема, лијекови и производи за личну  
његу  
III Укупна количина или обим уговора  
1
.600 комада  
III 1. Процијењена укупна вриједност уговора без ПДВ-а у КМ  
0400,00  
III 2. Трајање уговора или рок извршенја  
2 (дванаест) мјесеци рачунајући од датума његовог ступања на снагу. Ако Продавац испоручи Купцу уговорену  
1
1
количину робе прије истека рока важења Уговора, исти престаје да важи са датумом задње испоруке.  
V Мјесто испоруке роба или извршења услуга или извођења радова  
франко истоварено складиште Службе за снабдијевање лијекова Уговорног органа  
VII Рок за преузимање тендерске документације  
Рок за преузимање тендерске  
документације  
08.07.2025.  
VIII Рок за пријем понуда/захтјева за учешће  
Датум и вријеме  
08.07.2025. 11:00  
IX Рок за отварање понуда  
Датум и вријеме  
08.07.2025. 12:00  
11 / 11