Adresa: Maršala Tita 9a/I  
Telefon: (033) 251-590  
Faks: (033) 251-595  
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Web: https://www.ejn.gov.ba  
Datum i vrijeme slanja obavještenja na objavu:23.12.2019. u 14:14  
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI  
690-1-1-23-3-15/19  
5
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN  
I 1. Podaci o ugovornom organu  
Naziv  
J.U. DOM ZDRAVLJA STARI GRAD MOSTAR  
4227855240008  
IDB/JIB  
Kontakt osoba  
Adresa  
Dževad Bašić  
Osmana Đikića 6  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
88108 Mostar (bhp sa)  
Mostar  
(036) 281-290  
Faks  
(036) 281-282  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
ekonomskofinansijska.sluzba@dzsgmostar.ba  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kao pod I 1.  
I 4. Adresa za dodatne informacije  
Kao pod I 1.  
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost  
I 5.a. Vrsta  
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN  
I 5.b. Nivo  
Kantonalni nivo,Hercegovačko-neretvanski kanton  
I 5.c. Djelatnost  
1
/ 4  
Zdravstvo  
I 6. Zajednička nabavka  
Ne  
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?  
Ne  
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA  
II 1. Vrsta ugovora  
Robe, Kupovina  
II 2. Podjela na lotove  
Ne  
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?  
Ne  
II 4. Opis  
II 4.a. Naziv predmeta ugovora  
stomatološke stolice  
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora  
Stomatološke stolice  
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Zubarske stolice  
Kod  
33192410-9  
Opis  
Glavni predmet  
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci  
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?  
Ne  
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora  
prema specifikaciji  
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
70000,00  
2
/ 4  
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Mostar: Ambulanta Zalik, Ambulanta 4. osnovna škola, Ambulanta Osnovna škola "Mustafa Ejubović - Šejh Jujo"  
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?  
Ne  
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
30 dana od dana zaključivanja ugovora  
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE  
III 1. Da li sе zahtijeva garancija za ponudu?  
Ne  
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?  
Ne  
III 4. Ograničenja za učešće  
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.  
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti  
Aktuelni izvod iz sudskog registra ili izjava/potvrda nadležnog organa da je ponuđač registriran za obavljanje djelatnosti koja  
je predmet nabavke  
Porezni/identifikacijski broj ponuđača  
PDV broj za obveznika ili izjava da ponuđač nije PDV obveznik  
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost  
Izjava o garanciji za stomatološku stolicu minimalno 24 mjeseca,  
Izjava o garanciji za nasadne instrumente minimalno 12 mjeseci,  
Izjava ponuđača da će serviser doći na intervenciju u garantnom i post garantnom roku za najduže 1 sat od pismene prijave  
ovlaštene osobe kupca,  
Potvrda proizvođača da ponuđač ima certificiranog servisera za ponuđeni uređaj u BiH, prevedena kod sudskog tumača,  
Potvrda proizvođača da je proizvođač ovlašteni diler za teritoriju BiH,  
Potvrda (Rješenje) o odobrenju djelatnosti prometa predmetom nabavke na veliko izdato od Agencije za lijekove i  
medicinska sredstva BiH,  
Dokaz ponuđača da je predmet nabavke registriran za prometovanje u BiH kod Agencije za lijekove i medicinska sredstva  
BiH,  
Dokaz: prospekt ili brošura sa označenim stavkama/karakteristikama traženim u tehničkoj specifikaciji uređaja  
Uputa za upotrebu prevedeno na službeni jezik BiH  
Ovjerena kopija CE certifikata, ISO 13485, ISO 90012 koji glase na ime ponuđača, odnosno proizvođača robe koja je predmet  
javne nabavke. Certifikati moraju sadržavati datum certifikacije, registarski broj certifikata, period za koji važi i ime ovlaštene  
akreditacijske ustanove koja ga je izdala.  
Prihvata se i drugi dokaz o ekvivalentnim mjerama osiguranja kvaliteta od ponuđača koji nemaju pristup takvim  
certifikatima.  
III 8. Rezervisan ugovor  
Ne  
3
/ 4  
ODJELJAK IV: POSTUPAK  
IV 1. Vrsta postupka  
Otvoreni postupak  
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora  
Ekonomski najpovoljnija ponuda  
IV 2.a. Potkriteriji  
R.Br.  
Naziv  
Učešće  
10,00 %  
90,00 %  
1
2
Dostupnost rezervnih dijelova od momenta montaže  
Cijena  
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju  
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?  
Da  
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do  
14.1.2020.  
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?  
Ne  
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?  
Ne  
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
14.1.2020. 11:00:00  
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda  
Datum i vrijeme  
Adresa i mjesto  
14.1.2020. 11:30:00  
J.U. Dom zdravlja Stari Grad Mostar, Osmana Đikića 6  
4
/ 4