Адреса: Maršala Tita 9a/I  
Телефон: (033) 251-590  
Факс: (033) 251-595  
Е-маил: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Wеб: https://www.ejn.gov.ba  
Датум и вријеме слања обавјештења на објаву: 10.6.2025. u 14:00  
ОБАВЈЕШТЕЊЕ О НАБАВЦИ  
1255-1-2-274-3-302/25  
ОДЈЕЉАК I: УГОВОРНИ ОРГАН  
I 1. Подаци о уговорном органу  
Назив  
JZU UNIVERZITETSKI KLINIČKI CENTAR REPUBLIKE SRPSKE  
4400928890000  
ИДБ/ЈИБ  
Контакт особа/Служба за контакт  
Адреса  
Marko Panić  
Dvanaest beba bb  
Поштански број  
Опћина/Град  
Телефон  
78000 Бaњa Лукa (сп)  
Бaњa Лукa (Бања Лука)  
(051) 342-806  
Факс  
(051) 343-391  
Електронска пошта  
Интернет адреса  
javne.nabavke@kc-bl.com  
www.kc-bl.com  
I 3. Адреса за пријем понуда/захтјева за учешће  
Као под I 1.  
I 4. Адреса за додатне информације  
Као под I 1.  
I 5. Врста уговорног органа, ниво и главна дјелатност  
I 5.а. Врста  
Правно лице из члана 4. став (1) тачка б) ЗЈН  
I 5.б. Ниво  
Ентитетски ниво,Република Српска  
I 5.ц. Дјелатност  
1
/ 4  
Здрaвствo  
I 6. Заједничка набавка  
Не  
I 7. Набавка у име других уговорног органа?  
Не  
ОДЈЕЉАК II: ПРЕДМЕТ УГОВОРА  
II 1. Врста уговора  
Услуге, Остале услуге  
II 2. Подјела на лотове  
Не  
II 2.д. Образложење недјељења поступка на лотове  
Imajući u vidu prirodu predmeta nabavke podjela na lotove nije svrsishodna, usljed čega Ugovorni organ nije ni pristupio  
istoj.  
II 3. Да ли се намјерава закључити оквирни споразум?  
Не  
II 4. Опис  
II 4.а. Назив предмета уговора  
Tender broj: 01-7317-1/25 radi nabavke usluga davanja na korištenje i mjesečnog očitavanja ličnih i prsten dozimetara za  
potrebe UKC-a RS  
II 4.б. Кратак опис предмета уговора  
Nabavka usluga davanja na korištenje i mjesečnog očitavanja ličnih i prsten dozimetara za potrebe UKC-a RS  
II 4.ц. Јединствени рјечник јавне набавке (ЈРЈН)  
Главни рјечник  
Код  
Опис  
Главни предмет  
71300000-1  
Техничке услуге  
II 5. Подаци о Споразуму о јавној набавци  
II 5.а. Да ли је уговор обухваћен Споразумом о јавној набавци (ГПА)?  
Не  
II 6. Укупна количина или обим уговора  
Precizirano tenderskom dokumentacijom  
2
/ 4  
II 6.а. Процијењена укупна вриједност уговора без ПДВ-а у КМ  
60000,00  
2
II 7. Мјесто испоруке роба или извршења услуга или извођења радова  
Objekat, Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske  
II 9. Трајање уговора или рок извршења  
Ugovor započinje danom potpisivanja ugovornih strana i zaključuje na period od 24 mjeseca.  
ОДЈЕЉАК III: ПРАВНЕ, ЕКОНОМСКЕ И ТЕХНИЧКЕ ИНФОРМАЦИЈЕ  
III 1. Да ли се захтијева гаранција за понуду?  
Не  
III 2. Да ли се захтјева гаранција за извршење уговора?  
Не  
III 3. Битни услови финансирања и плаћања или упућивање на одговарајуће прописе  
Sredstva tekućeg poslovanja  
III 4. Ограничења за учешће  
Обавезни услови за учешће из члана 45. Закона о јавним набавкама, а докази дефинисани детаљно у тендерској  
документацији.  
III 5. Способност за обављање професионалне дјелатности  
Dokaz o registraciji u odgovarajućem profesionalnom ili drugom registru u zemlji u kojoj je registrovan kojom se dokazuje  
njegovo pravo da obavlja profesionalnu djelatnost koja je u vezi sa predmetom nabavke.  
III 7. Техничка или професионална способност  
Precizirano Tenderskom dokumentacijom  
III 9. Резервисан уговор  
Не  
III 10. Посебни услови за уговоре о јавним услугама  
III 10.а. Извршење услуга ограничено за одређену професију  
Не  
III 10.б. Правне особе морају назначити имена и стручну квалификацију особа одговорних за извршење услуга  
Не  
3
/ 4  
ОДЈЕЉАК IV: ПОСТУПАК  
IV 1. Врста поступка  
Отворени поступак  
IV 2. Критеријуми за додјелу уговора  
Најнижа цијена  
IV 3. Рок за преузимање тендерске документације  
30.06.2025.  
IV 4. Провођење поступка електронским путем?  
Не  
IV 5. Да ли се намјерава користити е-аукција?  
Да  
IV 6. Да ли је објављено претходно информационо обавјештење?  
Не  
IV 7. Рок за пријем понуда/захтјева за учешће  
Датум и вријеме  
30.06.2025. 09:00  
IV 8. Рок за отварање понуда  
Адреса и мјесто отварања понуда  
Službe za javne nabavke i praćenje realizacije ugovora (zgrada Klinike za  
ginekologiju i akušerstvo, kancelarija 19), Univerzitetski klinički centar  
Republike Srpske, Ulica Dvanaest beba bb  
Датум и вријеме  
30.06.2025. 10:30  
ОДЈЕЉАК V: ДОДАТНЕ ИНФОРМАЦИЈЕ  
Ponude se dostavljaju u posebno zapečaćenoj koverti, na kojoj mora da bude naznačeno: naziv i adresa ugovornog organa,  
naziv i adresa ponuđača, broj nabavke: 01-7317-1/25 naziv predmeta nabavke i naznaka:"NE OTVARAJ - OTVARA KOMISIJA"  
na adresu: Univerzitetski klinički centar Republike Srpske, ul. Dvanaest beba bb., Banja Luka.  
Ponude se predaju lično na protokol Univerzitetskog kliničkog centra Republike Srpske ili poštom preporučeno, a primaju se  
do 30.06.2025. godine do 09:00 časova. Neblagovremene i nepotpune ponude se neće razmatrati.  
Javnom otvaranju ponuda uz prezentaciju pismenog ovlaštenja može da prisustvuje predstavnik ponuđača. Univerzitetski  
klinički centar Republike Srpske ne snosi nikakve troškove ponuđača u otvorenom postupku.  
Naručilac zadržava pravo da poništi nadmetanje ili odbije sve ponude u bilo koje vrijeme prije sklapanja ugovora u skladu sa  
članom 69. Zakona o javnim nabavkama BiH ("Službeni glasnik BiH" broj:39/14, 59/22 i 50/24).  
4
/ 4