Adresa: Maršala Tita 9a/I  
Telefon: (033) 251-590  
Faks: (033) 251-595  
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Web: https://www.ejn.gov.ba  
Datum i vrijeme slanja obavještenja na objavu: 14.9.2023. u 15:49  
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI  
30-7-1-76-3-8/23  
9
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN  
I 1. Podaci o ugovornom organu  
Naziv  
INSTITUCIJA OMBUDSMENA ZA LJUDSKA PRAVA BIH  
4403087410007  
IDB/JIB  
Kontakt osoba/Služba za kontakt  
Adresa  
Gordana Bijelić  
Akademika Jovana Surutke 13  
78000 Banja Luka (sp)  
Banja Luka  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
(051) 303-992  
Faks  
(051) 303-992  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
ombudsmen@ombudsmen.gov.ba  
www.ombudsmen.gov.ba  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
I 4. Adresa za dodatne informacije  
Kao pod I 1.  
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost  
I 5.a. Vrsta  
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN  
I 5.b. Nivo  
Državni nivo  
I 5.c. Djelatnost  
1
/ 6  
Izvršna vlast  
I 6. Zajednička nabavka  
Ne  
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?  
Ne  
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA  
II 1. Vrsta ugovora  
Robe, Kupovina  
II 2. Podjela na lotove  
Ne  
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove  
nedjeljivost nabavke  
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?  
Da  
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum  
Jedan ponuđač  
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma  
1
Godina(e)  
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM  
8000,00  
1
II 4. Opis  
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma  
nabavka kancelarijskog materijala  
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma  
nabavka kancelarijskog materijala  
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
2
/ 6  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
30190000-7  
Razna kancelarijska oprema i potrepštine  
Papir za fotokopiranje  
Hemijske olovke  
Flomasteri  
30197643-5  
30192121-5  
30192123-9  
30192126-0  
30199230-1  
30197320-5  
30197321-2  
30124400-8  
30192125-3  
22800000-8  
Tehničke olovke  
Koverte  
Klamerice  
Dodatni predmet(i)  
Deklamerice  
Ulošci za klamerice  
Markeri  
Papirni ili kartonski registratori, knjigovodstvene knjige,  
uvezi, obrasci i drugi štampani kancelarijski materijal  
22852100-8  
Košuljice za spise  
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci  
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?  
Ne  
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma  
po specifikaciji iz TD  
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Banja Luka i Sarajevo  
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE  
III 1. Da li sе zahtijeva garancija za ponudu?  
Ne  
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?  
Ne  
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise  
Ugovorni organ će plaćati fakturu za isporučenu robu propisanim platnim nalogom za plaćanje u roku od 30 dana od dana  
stvaranja obaveze, putem JRT Trezor BiH  
III 4. Ograničenja za učešće  
nema  
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti  
U svrhu ispunjavanja USLOVA za dokazivanje sposobnosti za obavljanje profesionalne djelatnosti propisane članom 46.  
Zakona, ponuđači treba da budu registrovani u odgovarajućim profesionalnim ili drugim registrima zemlje u kojoj su  
registrovani ili su osnovali firmu  
3
/ 6  
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost  
U skladu sa članom 47. Zakona, ponuda će biti odbačena ako ponuđač ne ispuni minimalne USLOVE koji se tiču:  
a)  
banka ili druga finansijska institucija u skladu sa pozitivnim propisima;  
njegove ekonomsko-finansijske sposobnost u pogledu činjenica koje se mogu dokazati iz dokumenata koje izdaje  
U svrhu DOKAZA o ispunjavanju uslova utvrđenih u tački 2.3.1. TD ponuđači su dužni u ponudi dostaviti Izjavu o ispunjenosti  
uslova iz člana 47. Zakona, ovjerenu od strane ponuđača, u formi utvrđenoj Aneksom 5 TD. Uz ovu izjavu ponuđači  
dostavljaju i obične kopije dokumenata iz tačke 2.3.1. TD, i to:  
Potvrdu banke ili druge finansijske institucije izdate u skladu sa pozitivnim zakonskim propisima koja dokazuje ekonomsko-  
finansijsku sposobnost ponuđača;  
Ponuđač može, gdje je to odgovarajuće i za određeni ugovor, u ponudi naznačiti da raspolaže kapacitetima drugih  
subjekata, bez obzira na pravnu prirodu odnosa koji s njima ima. U tom slučaju, mora dokazati ugovornom organu da će na  
raspolaganju imati potrebne resurse. Pod istim uslovima grupa ponuđača može se osloniti na kapacitete učesnika grupe ili  
drugih privrednih subjekata.  
Dokumenti navedeni u tački 2.3.2. TD moraju biti zaprimljeni kod ugovornog organa u roku od 5 dana od dana prijema  
Odluke o izboru najpovoljnijeg ponuđača, u radnom vremenu ugovornog organa najkasnije do 15.00 sati, te za ugovorni  
organ nije relevantno na koji su način dostavljeni (lično, poštom itd).  
Ponuđač može (mada nije obavezan) u svojoj ponudi, uz Izjavu o ispunjenosti uslova iz člana 47. Zakona, dostaviti i  
odgovarajuća uvjerenja/potvrde nadležnih organa zahtijevana tačkom 2.3.2. pod a)-d) TD čime bi bio oslobođen obaveze  
dostavljanja istih nakon donošenja Odluke o odabiru najpovoljnijeg ponuđača.  
Dokumenti navedeni u tački 2.3.2. TD ne smiju biti stariji od 3 (tri) mjeseca računajući od dana dostavljanja ponude. Dokazi  
koji se zahtijevaju moraju biti originali ili ovjerene kopije (organ uprave – opština, sud ili notar). Za ponuđače koji imaju  
sjedište izvan BiH ne zahtijeva se posebna nadovjera dokumenata.  
III 9. Rezervisan ugovor  
Ne  
ODJELJAK IV: POSTUPAK  
IV 1. Vrsta postupka  
Konkurentski zahtjev  
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora  
Najniža cijena  
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
25.09.2023.  
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?  
Ne  
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?  
Da  
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?  
Ne  
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
4
/ 6  
Datum i vrijeme  
02.10.2023. 12:00  
IV 8. Rok za otvaranje ponuda  
Adresa i mjesto  
Institucija ombudsmena za ljudska prava Bosne i Hercegovine, Akademika  
Jovana Surutke 13, Banja Luka  
Datum i vrijeme  
02.10.2023. 12:15  
5
/ 6  
ANEKS A  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kontakt osoba  
Adresa  
Gordana Bijelić  
Akademika Jovana Surutke 13  
78000 Banja Luka (sp)  
Banja Luka  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
(051) 303-992  
Faks  
(051) 303-992  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
ombudsmen@ombudsmen.gov.ba  
www.ombudsmen.gov.ba  
6
/ 6