Adresa: Maršala Tita 9a/I  
Telefon: (033) 251-590  
Faks: (033) 251-595  
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Web: https://www.ejn.gov.ba  
Datum i vrijeme slanja obavještenja na objavu:6.5.2021. u 11:19  
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI  
132-1-2-52-3-44/21  
1
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN  
I 1. Podaci o ugovornom organu  
Naziv  
AGENCIJA ZA VODNO PODRUČJE RIJEKE SAVE  
4201295900008  
IDB/JIB  
Kontakt osoba/Služba za kontakt  
Adresa  
Haris Hadrović  
Hamdije Ćemerlića 39 a  
71000 Sarajevo (bhp)  
Novo Sarajevo (Sarajevo)  
(033) 726-400  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
Faks  
(033) 726-423  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
info@voda.ba  
www.voda.ba  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kao pod I 1.  
I 4. Adresa za dodatne informacije  
Kao pod I 1.  
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost  
I 5.a. Vrsta  
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN  
I 5.b. Nivo  
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine  
I 5.c. Djelatnost  
1
/ 10  
Ostalo  
I 6. Zajednička nabavka  
Ne  
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?  
Ne  
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA  
II 1. Vrsta ugovora  
Usluge, Ostale usluge  
II 2. Podjela na lotove  
Da  
II 2.a. Broj lotova  
3
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za  
Svi lotovi  
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?  
Ne  
II 4. Opis  
II 4.a. Naziv predmeta ugovora  
Validacija i servis postojećih instrumenata proizvođača Agilent (AAS/GFA, GC/MS, GC/ECD), hemijskog tečnog analizatora  
San ++ proizvođača Skalar i postojećih instrumenata 9.proizvođača Shimadzu (AA-6300; GC-2010 x 2; LC-20AT, IC, UV/VIS,  
TOC/TN) u Laboratoriji za vode 3 LOT-a  
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora  
Jedan od bitnih zahtjeva Standarda BAS EN ISO/IEC 17025:2018, koji se odnosi na tehnički dio je da sva oprema koja se  
koristi za mjerenje i koja ima uticaj na validnost rezultata mora da bude u stanju da postigne tačnost mjerenja te se u tu  
svrhu mora raditi kalibracija opreme da bi se mogla, između ostalog, provesti metrološka sljedivost rezultata o kojima se  
izvještava. Nakon izvršene validacije instrumenata moraju se izdati certifikati i izvještaji o validaciji, kalibraciji, odnosno  
izvještaji o završenim navedenim provjerama, sa markicom proizvođača.  
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Usluge popravaka i održavanja  
Glavni predmet  
50000000-5  
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci  
2
/ 10  
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?  
Ne  
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE  
III 1. Da li sе zahtijeva garancija za ponudu?  
Ne  
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?  
Da.  
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.  
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise  
Kao u tenderskoj dokumentaciji.  
III 4. Ograničenja za učešće  
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.  
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti  
Kao u tenderskoj dokumentaciji.  
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost  
Kao u tenderskoj dokumentaciji.  
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost  
Kao u tenderskoj dokumentaciji.  
III 9. Rezervisan ugovor  
Ne  
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama  
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju  
Ne  
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga  
Da  
ODJELJAK IV: POSTUPAK  
IV 1. Vrsta postupka  
3
/ 10  
Otvoreni postupak  
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora  
Najniža cijena  
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
22.5.2021.  
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?  
Ne  
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?  
Da  
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?  
Ne  
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
01.06.2021. 10:30  
IV 8. Rok za otvaranje ponuda  
Adresa i mjesto  
"Agencija za vodno područje rijeke Save“ Sarajevo, ul. Hamdije Čemerlića 39a,  
71000 Sarajevo, 8. sprat, sala za sastanke.  
Datum i vrijeme  
01.06.2021. 11:00  
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE  
S obzirom da je tenderska dokumentacija objavljena na portalu „e-Nabavke“: www.ejn.gov.ba ista se može preuzeti samo sa  
navedenog portala.  
Zahtjev za pojašnjenje i druge informacije, mogu da se dobiju isključivo putem portala „e-Nabavke“ na adresi  
www.ejn.gov.ba. U suprotnom razmjena informacija nije valjana.  
4
/ 10  
ANEKS B  
Broj lota  
1
I Opis  
I 1. Naziv predmeta ugovora  
LOT 1 - Validacija i servis instrumenata Agilent (AAS/GFA, GC/MS, GC/ECD)  
I 2. Kratak opis predmeta ugovora  
Jedan od bitnih zahtjeva Standarda BAS EN ISO/IEC 17025:2018, koji se odnosi na tehnički dio je da sva oprema koja se  
koristi za mjerenje i koja ima uticaj na validnost rezultata mora da bude u stanju da postigne tačnost mjerenja te se u tu  
svrhu mora raditi kalibracija opreme da bi se mogla, između ostalog, provesti metrološka sljedivost rezultata o kojima se  
izvještava. Nakon izvršene validacije instrumenata moraju se izdati certifikati i izvještaji o validaciji, kalibraciji, odnosno  
izvještaji o završenim navedenim provjerama, sa markicom proizvođača.  
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Usluge popravaka i održavanja  
Glavni predmet  
50000000-5  
III Ukupna količina ili obim ugovora  
Kao u tenderskoj dokumentaciji.  
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
4200,00  
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
6 mjeseci od dana potpisivanja ugovora  
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
1
3
Sektor Laboratorija za vode „Agencije za vodno područje rijeke Save“ Sarajevo, ulica Butile bb, 71000 Sarajevo.  
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
Rok za preuzimanje tenderske  
dokumentacije  
22.05.2021.  
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
01.06.2021. 10:30  
IX Rok za otvaranje ponuda  
5
/ 10  
Datum i vrijeme  
01.06.2021. 11:00  
6
/ 10  
ANEKS B  
Broj lota  
2
I Opis  
I 1. Naziv predmeta ugovora  
LOT 2 - Validacija i servis hemijskog tečnog analizatora San ++ proizvođača Skalar  
I 2. Kratak opis predmeta ugovora  
Jedan od bitnih zahtjeva Standarda BAS EN ISO/IEC 17025:2018, koji se odnosi na tehnički dio je da sva oprema koja se  
koristi za mjerenje i koja ima uticaj na validnost rezultata mora da bude u stanju da postigne tačnost mjerenja te se u tu  
svrhu mora raditi kalibracija opreme da bi se mogla, između ostalog, provesti metrološka sljedivost rezultata o kojima se  
izvještava. Nakon izvršene validacije instrumenata moraju se izdati certifikati i izvještaji o validaciji, kalibraciji, odnosno  
izvještaji o završenim navedenim provjerama, sa markicom proizvođača.  
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Usluge popravaka i održavanja  
Glavni predmet  
50000000-5  
III Ukupna količina ili obim ugovora  
Kao u tenderskoj dokumentaciji.  
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
0200,00  
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
6 mjeseci od dana potpisivanja ugovora  
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
1
3
Sektor Laboratorija za vode „Agencije za vodno područje rijeke Save“ Sarajevo, ulica Butile bb, 71000 Sarajevo.  
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
Rok za preuzimanje tenderske  
dokumentacije  
22.05.2021.  
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
01.06.2021. 10:30  
IX Rok za otvaranje ponuda  
7
/ 10  
Datum i vrijeme  
01.06.2021. 11:00  
8
/ 10  
ANEKS B  
Broj lota  
3
I Opis  
I 1. Naziv predmeta ugovora  
LOT 3 - Validacija i servis instrumenata proizvođača Shimadzu (AA-6300; GC-2010 x 2; LC-20AT, IC, UV/VIS,TOC/TN)  
I 2. Kratak opis predmeta ugovora  
Jedan od bitnih zahtjeva Standarda BAS EN ISO/IEC 17025:2018, koji se odnosi na tehnički dio je da sva oprema koja se  
koristi za mjerenje i koja ima uticaj na validnost rezultata mora da bude u stanju da postigne tačnost mjerenja te se u tu  
svrhu mora raditi kalibracija opreme da bi se mogla, između ostalog, provesti metrološka sljedivost rezultata o kojima se  
izvještava. Nakon izvršene validacije instrumenata moraju se izdati certifikati i izvještaji o validaciji, kalibraciji, odnosno  
izvještaji o završenim navedenim provjerama, sa markicom proizvođača.  
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Usluge popravaka i održavanja  
Glavni predmet  
50000000-5  
III Ukupna količina ili obim ugovora  
Kao u tenderskoj dokumentaciji.  
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
1200,00  
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
6 mjeseci od dana potpisivanja ugovora  
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
2
3
Sektor Laboratorija za vode „Agencije za vodno područje rijeke Save“ Sarajevo, ulica Butile bb, 71000 Sarajevo.  
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
Rok za preuzimanje tenderske  
dokumentacije  
22.05.2021.  
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
01.06.2021. 10:30  
IX Rok za otvaranje ponuda  
9
/ 10  
Datum i vrijeme  
01.06.2021. 11:00  
10 / 10