Adresa: Maršala Tita 9a/I  
Telefon: (033) 251-590  
Faks: (033) 251-595  
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Web: https://www.ejn.gov.ba  
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI  
68-1-1-5-3-19/24  
6
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN  
I 1. Podaci o ugovornom organu  
Naziv  
FEDERALNO MINISTARSTVO RASELJENIH OSOBA I IZBJEGLICA  
4200750400004  
IDB/JIB  
Kontakt osoba/Služba za kontakt  
Adresa  
Alen Fazlić  
Hamdije Čemerlića br. 2  
71000 Sarajevo (bhp)  
Novo Sarajevo (Sarajevo)  
(033) 214-865  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
Faks  
(033) 265-811  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
fmroi_statistika@bih.net.ba  
www.fmroi.gov.ba  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
I 4. Adresa za dodatne informacije  
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije  
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost  
I 5.a. Vrsta  
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN  
I 5.b. Nivo  
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine  
I 5.c. Djelatnost  
1
/ 9  
Izvršna vlast  
I 6. Zajednička nabavka  
Ne  
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?  
Ne  
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA  
II 1. Vrsta ugovora  
Robe, Kupovina  
II 2. Podjela na lotove  
Ne  
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove  
Podjela na lotove nije primjerena zbog organizacije isporuke robe.  
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?  
Da  
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum  
Više ponuđača  
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma  
2
Godina(e)  
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM  
2000000,00  
1
II 4. Opis  
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma  
Nabavka roba – građevinskog materijala za izgradnju, obnovu i rekonstrukciju stambenih objekata povratnika, koje  
Federalno ministarstvo raseljenih osoba i izbjeglica implementira na čitavom teritoriju Bosne i Hercegovine.  
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma  
Nabavka roba – građevinskog materijala za izgradnju, obnovu i rekonstrukciju stambenih objekata povratnika, koje  
Federalno ministarstvo raseljenih osoba i izbjeglica implementira na čitavom teritoriju Bosne i Hercegovine  
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
2
/ 9  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
44110000-4  
Građevinski materijali  
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci  
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?  
Ne  
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma  
Dato u tenderskoj dokumentaciji.  
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Na čitavom teritoriju Bosne i Hercegovine  
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?  
Ne  
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE  
III 1. Da li sе zahtijeva garancija za ponudu?  
Ne  
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?  
Da.  
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.  
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise  
Dato u tenderskoj dokumentaciji.  
III 4. Ograničenja za učešće  
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.  
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti  
Dato u tenderskoj dokumentaciji.  
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost  
Dato u tenderskoj dokumentaciji.  
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost  
Dato u tenderskoj dokumentaciji.  
III 9. Rezervisan ugovor  
3
/ 9  
Ne  
ODJELJAK IV: POSTUPAK  
IV 1. Vrsta postupka  
Otvoreni postupak  
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora  
Ekonomski najpovoljnija ponuda  
IV 2.a. Potkriteriji  
R.Br.  
Naziv  
Učešće  
50,00 %  
50,00 %  
1
2
Garantni rok  
Rok isporuke  
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
29.04.2024.  
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?  
Ne  
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?  
Ne  
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?  
Ne  
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
29.04.2024. 10:00  
IV 8. Rok za otvaranje ponuda  
Adresa i mjesto  
Ul. Hamdije Čemerlića br. 2., 71 000 Sarajevo, Sprat broj 7, kancelarija broj  
725/1.  
Datum i vrijeme  
29.04.2024. 11:00  
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE  
IZMJENA TENDERSKE DOKUMENTACIJE  
Nabavka roba: za nabavku roba – građevinski materijal  
obnova i izgradnja stambenih objekata povratnika  
4
/ 9  
ČLAN 1  
U tenderskoj dokumentaciji broj: 01-11-4-535-392-2/24 od 13.03.2024.godine u tački 4. USLOVI ZA KVALIFIKACIJU  
PONUĐAČA, na stranici 7. Tenderske dokumentacije pod-tačka 2). Sposobnost obavljanja profesionalne djelatnosti (član 46.  
ZJN) u drugom pasusu, riječi :  
Dokazi koji se zahtijevaju :  
Za pravna lica, Rješenje o upisu u sudski registar sa svim izmjenama i prilozima čija ovjera ne smije biti starija od 3 mjeseca ili  
Aktuelni izvod iz sudskog registra sa svim prilozima, ne stariji od 3 mjeseca od dana podnošenja ponude“, brišu se, i  
zamjenjuju riječima:  
Dokazi koji se zahtijevaju :  
Za pravna lica, Rješenje o upisu u sudski registar sa svim izmjenama i prilozima čija ovjera ne smije biti starija od 3 mjeseca  
od dana podnošenja ponude ili Aktuelni izvod iz sudskog registra sa svim prilozima, čija ovjera ne smije biti starija od 3  
mjeseca od dana podnošenja ponude.“  
ČLAN 2  
Ostali dio tenderske dokumentacije ostaje nepromjenjen.  
5
/ 9  
ANEKS A  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kontakt osoba  
Adresa  
Alen Fazlić  
Hamdije Čemerlića br. 2  
71000 Sarajevo (bhp)  
Novo Sarajevo (Sarajevo)  
(033) 294-159  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
Faks  
(033) 226-553  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
fmroi_statistika@bih.net.ba  
www.fmroi.gov.ba  
I 4. Adresa za dodatne informacije  
Kontakt osoba  
Adresa  
Alen Fazlić  
Hamdije Čemerlića br. 2  
71000 Sarajevo (bhp)  
Novo Sarajevo (Sarajevo)  
(033) 294-159  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
Faks  
(033) 226-553  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
alen.fazlic@fmroi.gov.ba  
www.fmroi.gov.ba  
6
/ 9  
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY  
PART I: CONTRACTING AUTHORITY  
I 1. Contracting authority data  
Name  
Federal Ministry of Displaced Persons and Refugees  
4200750400004  
UIN  
Contact person  
Address  
Alen Fazlic  
Hamdije Čemerlića br. 2  
71000 Sarajevo (bhp)  
Novo Sarajevo (Sarajevo)  
(033) 214-865  
Postal code  
Municipality/City  
Telephone  
Fax number  
Email address  
Website address  
(033) 265-811  
fmroi_statistika@bih.net.ba  
www.fmroi.gov.ba  
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity  
I 3.a. Type of contracting authority  
Government Institutions referred to in the Article 4 (1), subsection a) of the PPL  
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to  
Entity level,Federation of Bosnia and Herzegovina  
I 3.c. Main activity of contracting authority  
Executive Branch  
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT  
II 1. Type of the contract  
Goods, Purchase  
II 1.a. Title of the object of the contract  
Procurement of goods - building materials for the construction, renovation and reconstruction of residential buildings of  
returnees, which the Federal Ministry of Displaced Persons and Refugees implements in the entire territory of Bosnia and  
Herzegovina.  
II 1.b. Description of the object of the contract  
Procurement of goods - building materials for the construction, renovation and reconstruction of residential buildings of  
7
/ 9  
returnees, which the Federal Ministry of Displaced Persons and Refugees implements in the entire territory of Bosnia and  
Herzegovina.  
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)  
Main vocabulary  
Description  
Code  
Main object  
44110000-4  
Construction materials  
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract  
Dated in tender documentation.  
PART III: PROCEDURE  
III 1. Type of procedure  
Open procedure  
III 2. Conditions for obtaining tender documents  
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?  
Yes  
III 2.b. Obtainable until  
29.04.2024.  
III 3. Do you intend to use the e-auction?  
No  
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate  
Date and time  
29.04.2024. 10:00  
Hamdije Čemerlića street no. 2., 71 000 Sarajevo, Floor No. 7, Office No. 725/1.  
Address and place  
III 5. Submitting offer through e-Procurement system?  
No  
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION  
MODIFICATION OF TENDER DOCUMENTATION  
Procurement of goods: for the procurement of goods - building materials  
renovation and construction of residential facilities for returnees  
-
ARTICLE 1  
In the tender documentation number: 01-11-4-535-392-2/24 dated March 13, 2024, in item 4. REQUIREMENTS FOR THE  
QUALIFICATION OF BIDDERS, on page 7 of the tender documentation, sub-item 2). The ability to perform professional  
activities (Article 46 of the PPL) in the second paragraph, the words:  
"
For legal entities, the Decision on registration in the court register with all amendments and attachments, the certification  
of which must not be older than 3 months, or the current extract from the court register with all attachments, not older  
Required evidence:  
8
/ 9  
than 3 months from the date of submission of the offer", are deleted and replaced in words:  
Required evidence:  
"
For legal entities, the Decision on registration in the court register with all amendments and attachments, the certification  
of which must not be older than 3 months from the date of submission of the offer, or the current extract from the court  
register with all attachments, the certification of which must not be older than 3 months from the date of submission  
offers."  
ARTICLE 2  
The rest of the tender documentation remains unchanged.  
9
/ 9