Adresa: Maršala Tita 9a/I  
Telefon: (033) 251-590  
Faks: (033) 251-595  
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Web: https://www.ejn.gov.ba  
Datum i vrijeme slanja obavještenja na objavu: 18.4.2024. u 14:07  
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI  
370-1-1-274-3-181/24  
1
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN  
I 1. Podaci o ugovornom organu  
Naziv  
CENTRALNA BANKA BOSNE I HERCEGOVINE  
4200693920055  
IDB/JIB  
Kontakt osoba/Služba za kontakt  
Adresa  
MIRNESA MAŠIĆ  
Maršala Tita 25  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
71000 Sarajevo (bhp)  
Sarajevo Centar (Sarajevo)  
(033) 278-355  
Faks  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
sanela.mahmutovic@cbbh.ba  
www.cbbh.ba  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kao pod I 1.  
I 4. Adresa za dodatne informacije  
Kao pod I 1.  
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost  
I 5.a. Vrsta  
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN  
I 5.b. Nivo  
Državni nivo  
I 5.c. Djelatnost  
1
/ 4  
Ostalo  
I 6. Zajednička nabavka  
Ne  
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?  
Ne  
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA  
II 1. Vrsta ugovora  
Robe, Kupovina  
II 2. Podjela na lotove  
Ne  
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove  
Nije primjenjivo  
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?  
Ne  
II 4. Opis  
II 4.a. Naziv predmeta ugovora  
Oprema za sistem videonadzora i BMS integracija sistema tehničke zaštite  
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora  
Predmet ovog postupka nabavke je nabavka robe – oprema za sistem videonadzora i BMS integracija sistema tehničke  
zaštite, u skladu sa traženim uslovima/zahtjevima naznačenim u tenderskoj dokumentaciji  
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Sigurnosna oprema  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
35121000-8  
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci  
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?  
Ne  
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora  
navedeno u obrascu za cijenu ponude i tehničkoj specifikaciji  
2
/ 4  
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
95000,00  
1
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Mostar  
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
120 dana od dana uvođenja u posao  
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE  
III 1. Da li sе zahtijeva garancija za ponudu?  
Ne  
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?  
Da.  
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.  
III 4. Ograničenja za učešće  
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.  
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti  
Ponuđač je dužan u svrhu dokazivanja sposobnosti obavljanja profesionalne djelatnosti (čl 46. ZJN) dokazati da je  
registrovan za obavljanje djelatnosti u vezi sa predmetom nabavke. U tom smislu kao dokaz će se u obzir uzeti odgovarajuće  
Rješenje o upisu u sudski registar ili aktuelni izvod iz sudskog registra ili drugi ekvivalentan dokument, kojim se potvrđuje da  
je ponuđač registrovan za obavljanje profesionalne djelatnosti. Dokazi koji se dostavljaju moraju biti originali ili ovjerene  
kopije sa datumom ovjere ne starijim od 3 mjeseca računajući od dana predaje ponude.  
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost  
a)  
računajući od dana dostave ponude s tim da ukupna vrijednost realiziranih ugovora mora iznositi najmanje 190.000,00 KM.  
b) Da ponuđač ima na raspolaganju minimalno jednog diplomiranog ing. elekrotehnike sa položenim stručnim ispitom  
Uspješno iskustvo u realizaciji najmanje 1 ugovora koji su u vezi sa predmetom nabavke u posljednje tri godine,  
i diplomiranog ing. računarstva ili informatike, od kojih jedan treba biti certificiran za rad na predmetnim sistemima  
III 9. Rezervisan ugovor  
Ne  
ODJELJAK IV: POSTUPAK  
IV 1. Vrsta postupka  
Otvoreni postupak  
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora  
3
/ 4  
Najniža cijena  
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
08.05.2024.  
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?  
Ne  
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?  
Da  
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?  
Ne  
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
08.05.2024. 10:00  
IV 8. Rok za otvaranje ponuda  
Adresa i mjesto  
Datum i vrijeme  
Maršala Tita 25, Sarajevo  
08.05.2024. 11:00  
4
/ 4