Adresa: Maršala Tita 9a/I  
Telefon: (033) 251-590  
Faks: (033) 251-595  
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Web: https://www.ejn.gov.ba  
Datum i vrijeme slanja obavještenja na objavu: 21.4.2025. u 13:37  
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI  
353-1-2-52-3-67/25  
1
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN  
I 1. Podaci o ugovornom organu  
Naziv  
OPĆINA VOGOŠĆA  
4200321460007  
Mirza Čutura  
IDB/JIB  
Kontakt osoba/Služba za kontakt  
Adresa  
Jošanička broj 80  
71320 Vogošća (bhp sa)  
Vogošća  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
(033) 586-416  
Faks  
(033) 586-416  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
javne.nabavke@vogosca.ba  
www.vogosca.ba  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kao pod I 1.  
I 4. Adresa za dodatne informacije  
Kao pod I 1.  
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost  
I 5.a. Vrsta  
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN  
I 5.b. Nivo  
Općinski nivo (FBIH),Vogošća  
I 5.c. Djelatnost  
1
/ 4  
Izvršna vlast  
I 6. Zajednička nabavka  
Ne  
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?  
Ne  
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA  
II 1. Vrsta ugovora  
Usluge, Arhitektonske usluge: inženjerske usluge i integralne inženjerske usluge, usluge prostornog planiranja i uređenja  
pejzaža, slične naučne i tehničke konsultantske usluge, usluge tehničkog ispitivanja i analiza  
II 2. Podjela na lotove  
Ne  
II 2.d. Obrazloženje nedjeljenja postupka na lotove  
Ne postoje objektivni kriteriji na osnovu kojih se predmet nabavke može podijeliti na logične odvojene cjeline, tj. eventualno  
na lotove  
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?  
Da  
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum  
Jedan ponuđač  
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma  
3
Godina(e)  
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM  
4275,00  
1
II 4. Opis  
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma  
Pružanje usluge izrade projekata postavljanja saobraćajnih znakova, opreme i signalizacije na lokalnim cestama na području  
općine Vogošća-saobraćajni projekti  
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma  
Predmet nabavke je pružanje usluge izrade projekata postavljanja saobraćajnih znakova, opreme i signalizacije na lokalnim  
cestama na području općine Vogošća-saobraćajni projekti, prema Specifikaciji usluga i u skladu sa definisanim obuhvatima.  
Izrada projekata će se vršiti na osnovu ukazane potrebe za saobraćajnim projektima na terenu, prema zahtjevima  
2
/ 4  
dostavljenih od strane mjesnih zajednica i građana, kao i zbog izmijenjenih saobraćajnih uslova u okviru predmetnog  
obuhvata.  
Pojedinačnim ugovorima će se odrediti da li će se vršiti izrada novih, odnosno novelacija i dopuna postojećih saobraćajnih  
projekata.  
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
71242000-6  
Izrada projekta i nacrta, procjena troškova  
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci  
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?  
Ne  
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma  
Kao u Aneksu 2 TD  
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Poslovne prostorije Izvršioca usluge  
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE  
III 1. Da li sе zahtijeva garancija za ponudu?  
Ne  
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?  
Da.  
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.  
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise  
Budžet Općine Vogošća za 2025. godinu, ekonomski kod 615118-projektovanje, revizija i nadzor  
III 4. Ograničenja za učešće  
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.  
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti  
Kao u TD  
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost  
Kao u TD  
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost  
Kao u TD  
3
/ 4  
III 9. Rezervisan ugovor  
Ne  
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama  
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju  
Ne  
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga  
Ne  
ODJELJAK IV: POSTUPAK  
IV 1. Vrsta postupka  
Otvoreni postupak  
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora  
Najniža cijena  
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
12.05.2025.  
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?  
Ne  
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?  
Ne  
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?  
Ne  
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
12.05.2025. 10:00  
IV 8. Rok za otvaranje ponuda  
Adresa i mjesto otvaranja ponuda  
Datum i vrijeme  
Općina Vogošća, ul Jošanička br. 80 Mala sala III sprat  
12.05.2025. 10:30  
4
/ 4