IV 3. Uvjeti preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabava?
Ne
IV 3.b. Može se osigurati/dostaviti zahtjev do
28.10.2016.
IV 5. Da li je objavljena prethodna informacijska obavijest?
Ne
IV 6. Rok za primanje ponuda/zahtjeva za sudjelovanje
Datum i vrijeme
3.11.2016. 10:00:00
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda
Datum i vrijeme
Adresa i mjesto
3.11.2016. 12:00:00
Ugovorno tijelo na adresi Mostar, Vukovarska 46 (u sali u prizemlju)
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
Trošak pripreme ponude i podnošenja ponude u cjelosti snosi ponuditelj.
Tenderska dokumentacija može se preuzeti najkasnije do 28.10.2016.g.(petak)
Svi zainteresirani dobavljači mogu dobiti tendersku dokumentaciju u elektronskoj zaštićenoj formi, putem pošte ili preuzeti
istu osobno, s tim da prethodno trebaju poslati od strane odgovorne osobe potpisan i ovjeren zahtjev za preuzimanje
tenderske dokumentacije na fax +387 36 382 116 ili skenirano na mail adresu s.ravlija@zzjzfbih.ba
Za preuzimanje osobno na zahtjevu treba navesti:
-
po TD (termin dolaska odrediti najmanje jedan dan nakon slanja zahtjeva)
Za preuzimanje putem pošte na zahtjevu navesti:
datum i vrijeme dolaska u Ugovorno tijelo na adresi Mostar, Vukovarska 46 te ime i prezime ovlaštene osobe koja će doći
-
adresu na koju će poštom preporučeno bit dostavljena TD
Za preuzimanje putem e-maila na zahtjevu navesti:
e-mail adresu na koju će bit dostavljena TD
-
Za preuzimanje tenderske dokumentacije ne plaća se naknada.
4
/ 7