Adresa: Maršala Tita 9a/I  
Telefon: (033) 251-590  
Faks: (033) 251-595  
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Web: https://www.ejn.gov.ba  
Datum i vrijeme slanja obavještenja na objavu: 30.1.2025. u 8:16  
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI  
280-7-2-19-3-61/25  
1
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN  
I 1. Podaci o ugovornom organu  
Naziv  
ELEKTROPRENOS - ELEKTROPRIJENOS BIH A.D.  
4402369530009  
IDB/JIB  
Kontakt osoba/Služba za kontakt  
Adresa  
Enisa Ražanica  
Marije Bursać 7A  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
78000 Banja Luka (sp)  
Banja Luka  
(051) 246-551  
Faks  
(051) 246-550  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
jnprotokol@elprenos.ba  
www.elprenos.ba  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
I 4. Adresa za dodatne informacije  
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost  
I 5.a. Vrsta  
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN  
I 5.b. Nivo  
Državni nivo  
I 5.c. Djelatnost  
1
/ 11  
Električna energija  
I 6. Zajednička nabavka  
Ne  
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?  
Ne  
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA  
II 1. Vrsta ugovora  
Usluge, Ostale usluge  
II 2. Podjela na lotove  
Da  
II 2.a. Broj lotova  
3
II 2.b. Ponude se mogu dostaviti za  
Svi lotovi  
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?  
Ne  
II 4. Opis  
II 4.a. Naziv predmeta ugovora  
JN-KZ-1290/2024 kalibracija i preventivni servis instrumenata i laboratorijske opreme  
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora  
JN-KZ-1290/2024 kalibracija i preventivni servis instrumenata i laboratorijske opreme  
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Usluge popravaka i održavanja  
Usluge kalibracije  
Glavni predmet  
50000000-5  
50433000-9  
Dodatni predmet(i)  
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci  
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?  
Ne  
2
/ 11  
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE  
III 1. Da li sе zahtijeva garancija za ponudu?  
Ne  
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?  
Ne  
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise  
Detaljno definisano tenderskom dokuemntacijom  
III 4. Ograničenja za učešće  
Nema ograničenja  
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti  
Detaljno definisana tenderskom dokumentacijom  
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost  
Ne traži se  
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost  
Ne traži se  
III 9. Rezervisan ugovor  
Ne  
III 10. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama  
III 10.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju  
Ne  
III 10.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga  
Ne  
ODJELJAK IV: POSTUPAK  
IV 1. Vrsta postupka  
Konkurentski zahtjev  
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora  
3
/ 11  
Najniža cijena  
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
17.02.2025.  
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?  
Ne  
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?  
Da  
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?  
Ne  
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
20.02.2025. 11:00  
IV 8. Rok za otvaranje ponuda  
Adresa i mjesto otvaranja ponuda  
Elektroprenos BiH a.d. Banja Luka Operativno područje Sarajevo, Vilsonovo  
šetalište 15, 71000 Sarajevo  
Datum i vrijeme  
20.02.2025. 11:30  
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE  
Preuzimanje tenderske dokumentacije vrši se na način da zainteresirani gospodarski subjekti iz članka 2. stavak (1) točka c)  
Zakona koji su registrirani na Portalu JN, bez naknade, preuzimaju tendersku dokumentaciju objavljenu na Portalu JN.  
Objavom tenderske dokumentacije na Portalu JN onemogućeno je dostavljanje iste na druge načine predviđene člankom 55.  
stav (1) točka a)-c) Zakona. Također, za istu se ne zahtjeva novčana naknada za preuzimanje.  
www.ejn.gov.ba/home/Index  
Tenderska dokumentacija može se preuzeti više puta za isti postupak javne nabavke. Ako korisnik sistema preuzme  
tendersku dokumentaciju za isti postupak javne nabavke više puta, rok za žalbu iz člana 101. stav (1) točka b) Zakona računa  
se od prvog preuzimanja tenderske dokumentacije. Kompletna tenderska dokumentacija, za uvid, biti će objavljena na web  
stranici Ugovornog tijela i to: www.elprenos.ba  
4
/ 11  
ANEKS A  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kontakt osoba  
Adresa  
Služba protokola  
Vilsonovo šetalište 15  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
71000 Sarajevo (bhp)  
Novo Sarajevo (Sarajevo)  
(051) 246-551  
Faks  
(051) 246-550  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
jnprotokol@elprenos.ba  
www.elprenos.ba  
5
/ 11  
ANEKS B  
Broj lota  
1
I Opis  
I 1. Naziv predmeta ugovora  
JN-KZ-1290/2024 Lot 1: Redovni godišnji preventivni servis i kvalifikacija/validacija (PQ) Merel TOGA Systema: plinskog  
hromatografa Agilent 8890B GC System i Ekstraktora Merel GE567 TOGA, uz izdavanje protokola o kvalifikaciji u skladu sa  
protokolom proizvođača.  
I 2. Kratak opis predmeta ugovora  
Redovni godišnji preventivni servis i kvalifikacija/validacija (PQ) Merel TOGA Systema: plinskog hromatografa Agilent 8890B  
GC System i Ekstraktora Merel GE567 TOGA, uz izdavanje protokola o kvalifikaciji u skladu sa protokolom proizvođača.  
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Usluge popravaka i održavanja  
Usluge kalibracije  
Glavni predmet  
50000000-5  
50433000-9  
Dodatni predmet(i)  
III Ukupna količina ili obim ugovora  
Tačno navedena u tenderskoj dokumentaciji  
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
11700,00  
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
Tačno naveden u tenderskoj dokumentaciji  
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Tačno definisan tenderskom dokumentacijom  
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
Rok za preuzimanje tenderske  
dokumentacije  
17.02.2025.  
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
20.02.2025. 11:00  
IX Rok za otvaranje ponuda  
6
/ 11  
Datum i vrijeme  
20.02.2025. 11:30  
X Dodatne informacije  
Preuzimanje tenderske dokumentacije vrši se na način da zainteresirani gospodarski subjekti iz članka 2. stavak (1) točka c)  
Zakona koji su registrirani na Portalu JN, bez naknade, preuzimaju tendersku dokumentaciju objavljenu na Portalu JN.  
Objavom tenderske dokumentacije na Portalu JN onemogućeno je dostavljanje iste na druge načine predviđene člankom 55.  
stav (1) točka a)-c) Zakona. Također, za istu se ne zahtjeva novčana naknada za preuzimanje.  
www.ejn.gov.ba/home/Index  
Tenderska dokumentacija može se preuzeti više puta za isti postupak javne nabavke. Ako korisnik sistema preuzme  
tendersku dokumentaciju za isti postupak javne nabavke više puta, rok za žalbu iz člana 101. stav (1) točka b) Zakona računa  
se od prvog preuzimanja tenderske dokumentacije. Kompletna tenderska dokumentacija, za uvid, biti će objavljena na web  
stranici Ugovornog tijela i to: www.elprenos.ba  
7
/ 11  
ANEKS B  
Broj lota  
2
I Opis  
I 1. Naziv predmeta ugovora  
JN-KZ-1290/2024 Lot 2: Redovni godišnji preventivni servis i kvalifikacija/validacija (OQ) Spektrofotometra, Spectrum Two  
FT– IR, PerkinElmer, uz izdavanje protokola o kvalifikaciji, u skladu sa protokolom proizvođača.  
I 2. Kratak opis predmeta ugovora  
Redovni godišnji preventivni servis i kvalifikacija/validacija (OQ) Spektrofotometra, Spectrum Two FT– IR, PerkinElmer, uz  
izdavanje protokola o kvalifikaciji, u skladu sa protokolom proizvođača.  
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Usluge popravaka i održavanja  
Usluge kalibracije  
Glavni predmet  
50000000-5  
50433000-9  
Dodatni predmet(i)  
III Ukupna količina ili obim ugovora  
Tačno navedena u tenderskoj dokuemntaciji  
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
800,00  
1
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
Tačno naveden u tenderskoj dokumentaciji  
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Tačno definisan tenderskom dokuemntacijom  
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
Rok za preuzimanje tenderske  
dokumentacije  
17.02.2025.  
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
20.02.2025. 11:00  
IX Rok za otvaranje ponuda  
8
/ 11  
Datum i vrijeme  
20.02.2025. 11:30  
X Dodatne informacije  
Preuzimanje tenderske dokumentacije vrši se na način da zainteresirani gospodarski subjekti iz članka 2. stavak (1) točka c)  
Zakona koji su registrirani na Portalu JN, bez naknade, preuzimaju tendersku dokumentaciju objavljenu na Portalu JN.  
Objavom tenderske dokumentacije na Portalu JN onemogućeno je dostavljanje iste na druge načine predviđene člankom 55.  
stav (1) točka a)-c) Zakona. Također, za istu se ne zahtjeva novčana naknada za preuzimanje.  
www.ejn.gov.ba/home/Index  
Tenderska dokumentacija može se preuzeti više puta za isti postupak javne nabavke. Ako korisnik sistema preuzme  
tendersku dokumentaciju za isti postupak javne nabavke više puta, rok za žalbu iz člana 101. stav (1) točka b) Zakona računa  
se od prvog preuzimanja tenderske dokumentacije. Kompletna tenderska dokumentacija, za uvid, biti će objavljena na web  
stranici Ugovornog tijela i to: www.elprenos.ba  
9
/ 11  
ANEKS B  
Broj lota  
3
I Opis  
I 1. Naziv predmeta ugovora  
JN-KZ-1290/2024 Lot 3: Redovni godišnji preventivni servis i kvalifikacija/validacija (OQ) tečnog hromatografa HPLC,  
AgilentTechnologies 1260 Infinity II, uz izdavanje protokola o kvalifikaciji u skladu sa protokolom proizvođača.  
I 2. Kratak opis predmeta ugovora  
Redovni godišnji preventivni servis i kvalifikacija/validacija (OQ) tečnog hromatografa HPLC, AgilentTechnologies 1260  
Infinity II, uz izdavanje protokola o kvalifikaciji u skladu sa protokolom proizvođača.  
II Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Usluge popravaka i održavanja  
Usluge kalibracije  
Glavni predmet  
50000000-5  
50433000-9  
Dodatni predmet(i)  
III Ukupna količina ili obim ugovora  
Tačno naveden u tenderskoj dokumentaciji  
III 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
300,00  
4
III 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
Tačno naveden u tenderskoj dokumentaciji  
V Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Tačno definisan tenderskom dokumentacijom  
VII Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
Rok za preuzimanje tenderske  
dokumentacije  
17.02.2025.  
VIII Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
20.02.2025. 11:00  
IX Rok za otvaranje ponuda  
10 / 11  
Datum i vrijeme  
20.02.2025. 11:30  
X Dodatne informacije  
Preuzimanje tenderske dokumentacije vrši se na način da zainteresirani gospodarski subjekti iz članka 2. stavak (1) točka c)  
Zakona koji su registrirani na Portalu JN, bez naknade, preuzimaju tendersku dokumentaciju objavljenu na Portalu JN.  
Objavom tenderske dokumentacije na Portalu JN onemogućeno je dostavljanje iste na druge načine predviđene člankom 55.  
stav (1) točka a)-c) Zakona. Također, za istu se ne zahtjeva novčana naknada za preuzimanje.  
www.ejn.gov.ba/home/Index  
Tenderska dokumentacija može se preuzeti više puta za isti postupak javne nabavke. Ako korisnik sistema preuzme  
tendersku dokumentaciju za isti postupak javne nabavke više puta, rok za žalbu iz člana 101. stav (1) točka b) Zakona računa  
se od prvog preuzimanja tenderske dokumentacije. Kompletna tenderska dokumentacija, za uvid, biti će objavljena na web  
stranici Ugovornog tijela i to: www.elprenos.ba  
11 / 11