Adresa: Maršala Tita 9a/I  
Telefon: (033) 251-590  
Faks: (033) 251-595  
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Web: https://www.ejn.gov.ba  
Datum i vrijeme slanja obavještenja na objavu:7.7.2017. u 11:21  
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI  
280-1-2-123-3-141/17  
1
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN  
I 1. Podaci o ugovornom organu  
Naziv  
ELEKTROPRENOS - ELEKTROPRIJENOS BIH A.D.  
4402369530009  
IDB/JIB  
Kontakt osoba  
Adresa  
Nermin Jugo  
Marije Bursać 7A  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
78000 Banja Luka (sp)  
Banja Luka  
(051) 246-551  
Faks  
(051) 246-550  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
jnprotokol@elprenos.ba  
www.elprenos.ba  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kao pod I 1.  
I 4. Adresa za dodatne informacije  
Kao pod I 1.  
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost  
I 5.a. Vrsta  
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN  
I 5.b. Nivo  
Državni nivo  
I 5.c. Djelatnost  
1
/ 6  
Električna energija  
I 6. Zajednička nabavka  
Ne  
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?  
Ne  
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA  
II 1. Vrsta ugovora  
Usluge, Kompjuterske i uz njih vezane usluge  
II 2. Podjela na lotove  
Ne  
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?  
Da  
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum  
Jedan ponuđač  
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma  
3
Godina(e)  
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM  
00000,00  
9
II 4. Opis  
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma  
JN-OP-20/17 Nabavka usluge print servisa (okvirni sporazum na 3 godine)  
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma  
Usluga iznajmljivanja uređaja za štampanje i isporuka potrošnog materijala i rezervnih dijelova za uređaje za štampanje u  
vlasništvu Naručioca.  
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Štampanje i s tim povezane usluge  
Oprema za fotokopiranje i štampanje  
Glavni predmet  
79800000-2  
30120000-6  
Dodatni predmet(i)  
2
/ 6  
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci  
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?  
Ne  
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma  
Definisano u tenderskoj dokumentaciji.  
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Definisano u tenderskoj dokumentaciji.  
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE  
III 1. Da li sе zahtijeva garancija za ponudu?  
Da.  
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.  
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?  
Da.  
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.  
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise  
Definisano u tenderskoj dokumentaciji.  
III 4. Ograničenja za učešće  
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.  
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti  
Definisano u tenderskoj dokumentaciji.  
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost  
Definisano u tenderskoj dokumentaciji.  
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost  
Definisano u tenderskoj dokumentaciji.  
III 8. Rezervisan ugovor  
Ne  
III 9. Posebni uslovi za ugovore o javnim uslugama  
III 9.a. Izvršenje usluga ograničeno za određenu profesiju  
3
/ 6  
Ne  
III 9.b. Pravne osobe moraju naznačiti imena i stručnu kvalifikaciju osoba odgovornih za izvršenje usluga  
Da  
ODJELJAK IV: POSTUPAK  
IV 1. Vrsta postupka  
Otvoreni postupak  
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora  
Najniža cijena  
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju  
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?  
Da  
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do  
16.8.2017.  
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?  
Ne  
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?  
Ne  
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
29.8.2017. 11:00:00  
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda  
Datum i vrijeme  
Adresa i mjesto  
29.8.2017. 11:30:00  
"Elektroprenos - Elektroprijenos BiH" a.d. Banja Luka, Marije Bursać 7a, 78000  
Banja Luka, Sala za sastanke  
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE  
Tendersku dokumentaciju registrovani ponuđači mogu preuzeti isključivo sa Portala javnih nabavki, na sljedećoj adresi:  
https://www.ejn.gov.ba/Home/Index. Drugi način dostavljanja tenderske dokumentacije, nije moguć. Da bi ponuđač mogao  
preuzeti tendersku dokumentaciju mora biti registrovan na Portalu JN.  
Registracija ponuđača se vrši samo jednom i to je postupak koji traje par dana, te nakon registracije ponuđači mogu  
neograničeno preuzimati tenderske dokumetacije. Naknada za preuzimanje TD sa Portala JN se ne naplaćuje.  
Uvid u tendersku dokumentaciju možete izvršiti na:  
http://elprenos.ba/BOS/JavneNabavkeBS.aspx  
4
/ 6  
INTERNATIONAL NOTICE - SUMMARY  
PART I: CONTRACTING AUTHORITY  
I 1. Contracting authority data  
Name  
"Elektroprenos - Elektroprijenos BiH" a.d. Banja Luka  
4402369530009  
UIN  
Contact person  
Address  
Darko Dojčinović  
Marije Bursać 7A  
Postal code  
Municipality/City  
Telephone  
Fax number  
Email address  
Website address  
78000 Banja Luka (sp)  
Banja Luka  
(051) 246-551  
(051) 246-550  
jnprotokol@elprenos.ba  
www.elprenos.ba  
I 3. Type of the contracting authority, level and main activity  
I 3.a. Type of contracting authority  
Utility sector referred to in the Article 5 of the PPL  
I 3.b. Level of government where contracting authority belong to  
Country  
I 3.c. Main activity of contracting authority  
Electricity  
PART II: OBJECT OF THE CONTRACT  
II 1. Type of the contract  
Services, Computer and related services  
II 1.a. Title of the object of the contract  
JN-OP-20/17 Purchase of computer printing services  
II 1.b. Description of the object of the contract  
Leasing new laser printer and photocopier devices, performing maintenance of leased devices as well as devices in the  
ownership of the Purchaser, installing software for obtaining volume of printing and delivery of printing paper.  
5
/ 6  
II 1.c. Common procurement vocabulary (CPV)  
Main vocabulary  
Description  
Code  
Main object  
79800000-2  
30120000-6  
Printing and related services  
Additional object(s)  
Photocopying and offset printing equipment  
II 1.d. Total quantity (number of units) or scope of the contract  
As defined in tender documentation.  
PART III: PROCEDURE  
III 1. Type of procedure  
Open procedure  
III 2. Conditions for obtaining tender documents  
III 2.a. Tender documents published on the public procurement portal?  
Yes  
III 2.b. Obtainable until  
16.8.2017.  
III 3. Do you intend to use the e-auction?  
No  
III 4. Deadline and address for receipt of tenders/requests to participate  
Date and time  
29.8.2017. 11:00:00  
Address and place  
"Elektroprenos - Elektroprijenos BiH" a.d. Banja Luka, 7a Marije Bursać St.,  
78000 Banja Luka  
PART IV: ADDITIONAL INFORMATION  
The registered bidders may only download the tender documents only from the Public Procurement Portal, using the  
following link: https://www.ejn.gov.ba/Home/Index.  
Other ways for submitting tender documents is not possible. In order to download tender documents, the bidder must be  
registered on the Public Procurement Portal. The bidder's registration is performed only once and the proccess takes few  
days. After the process is completed , the bidders may have unlimited access to download the tender documents.  
Downloading from the Public Procurement Portal is free of charge.  
Please use the following link to access the tender documents:  
http://elprenos.ba/BOS/JavneNabavkeBS.aspx  
6
/ 6