Adresa: Maršala Tita 9a/I  
Telefon: (033) 251-590  
Faks: (033) 251-595  
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Web: https://www.ejn.gov.ba  
Datum i vrijeme slanja obavještenja na objavu:15.11.2019. u 15:25  
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI  
238-1-1-792-3-167/19  
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN  
I 1. Podaci o ugovornom organu  
Naziv  
JP BH POŠTA D.O.O. SARAJEVO  
4200682210005  
IDB/JIB  
Kontakt osoba  
Adresa  
Odjeljenje za javne nabavke - Amina Malkić  
Obala Kulina bana 8  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
71000 Sarajevo (bhp)  
Sarajevo Centar (Sarajevo)  
(033) 252-661  
Faks  
(033) 252-813  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
kabinet@posta.ba  
www.posta.ba  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kao pod I 1.  
I 4. Adresa za dodatne informacije  
Kao pod I 1.  
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost  
I 5.a. Vrsta  
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN  
I 5.b. Nivo  
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine  
I 5.c. Djelatnost  
1
/ 4  
Poštanske usluge  
I 6. Zajednička nabavka  
Ne  
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?  
Ne  
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA  
II 1. Vrsta ugovora  
Robe, Kupovina  
II 2. Podjela na lotove  
Ne  
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?  
Da  
II 3.a. Broj ponuđača sa kojima će se zaključiti okvirni sporazum  
Jedan ponuđač  
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma  
2
Godina(e)  
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM  
0000,00  
7
II 4. Opis  
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma  
Ugovor o nabavci letaka za potrebe Službe Hibridna pošta  
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma  
Predmet ovog Ugovora je štampa i isporuka letaka za potrebe službe Hibridna pošta, «JP BH POŠTA» d.o.o, Sarajevo  
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
22140000-3  
Leci  
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci  
2
/ 4  
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?  
Ne  
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma  
6.500,00  
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Mjesto isporuke robe: DDP skladište Ugovornog organa, ul. Put života bb, 71000 Sarajevo.  
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE  
III 1. Da li sе zahtijeva garancija za ponudu?  
Ne  
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?  
Da.  
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.  
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise  
Plaćanje će Kupac Prodavcu izvršiti nakon okončane isporuke naručene robe u roku od 15 (petnaest) dana od dana izvršene  
isporuke robe po izdatoj narudžbi, a na osnovu dostave slijedeće orginalne dokumentacije na Protokol "JP BH POŠTA" d.o.o.  
Sarajevo, ul. Obala Kulina bana br.8:  
-
-
-
originalan računa/faktura;  
obostrano potpisana otpremnica;  
zapisnika o kvalitativnoj i kvantitativnoj primopredaji robe, sastavljen i potpisan od strane ovlaštenih predstavnika  
kupca i prodavca, bez primjedbi;  
Svu pripadajuću dokumentaciju Prodavac je dužan dostaviti Kupcu, te ukoliko je ne dostavi u ugovorenom roku, Kupac ne  
odgovara za kašnjenje u plaćanju  
III 4. Ograničenja za učešće  
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.  
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti  
U svrhu dokazivanja profesionalne sposobnosti ponuđači trebaju uz ponudu dostaviti dokaz o registraciji u odgovarajućem  
profesionalnom ili drugom registru u zemlji u kojoj su registrovani ili da obezbjede posebnu izjavu ili potvrdu nadležnog  
organa kojom se dokazuje njihovo pravo da obavljaju profesionalnu djelatnost, koja je u vezi sa predmetom nabavke.  
Dostavljeni dokazi se priznaju, bez obzira na kojem nivou vlasti su izdati. Dokazi koji se dostavljaju moraju biti originali ili  
ovjerene kopije (datum ovjere ne stariji od 3 mjeseca).  
III 6. Ekonomska i finansijska sposobnost  
Ne traži se posebno  
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost  
3
/ 4  
a)Uspješno iskustvo u realizaciji najmanje jednog Ugovora u posljednje tri godine čiji se karakter i kompleksnost  
odnose na predloženi Ugovor.  
b)Mogućnost pristupa ili osiguran pristup adekvatnim tehničkim objektima, opremi i repromaterijalima koji će biti na  
raspolaganju za izvršenje Ugovora.  
c) Mogućnost izrade zahtjevanih uzoraka  
III 8. Rezervisan ugovor  
Ne  
ODJELJAK IV: POSTUPAK  
IV 1. Vrsta postupka  
Otvoreni postupak  
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora  
Najniža cijena  
IV 3. Uslovi preuzimanja/dostave zahtjeva za tendersku dokumentaciju  
IV 3.a. Tenderska dokumentacija je objavljena na portalu javnih nabavki?  
Da  
IV 3.b. Može se obezbijediti/dostaviti zahtjev do  
2.12.2019.  
IV 4. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?  
Da  
IV 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?  
Ne  
IV 6. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
12.12.2019. 10:00:00  
IV 7. Rok, adresa i mjesto otvaranja ponuda  
Datum i vrijeme  
Adresa i mjesto  
12.12.2019. 10:15:00  
Obala Kulina bana 8  
4
/ 4