69900,00
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova
Mjesto isporuke robe je centralno skladište Podružnice Termoelektrana "Kakanj" Kakanj
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja
Rok isporuke robe je 45 (četrdesetpet) dana od dana stupanja ugovora na snagu
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE
III 1. Da li sе zahtijeva garancija za ponudu?
Ne
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?
Da.
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise
fakturisanje u skladu sa Zakonom o PDV-u, plaćanje za isporučenu robu je najkasnije u roku od 30 (trideset) dana od dana
prijema fakture.
III 4. Ograničenja za učešće
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti
da je ponuđač registrovan za obavljanje profesionalne djelatnosti koja je vezana za predmet nabavke u skladu sa važećim
propisima zemlje u kojoj je registrovan
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost
a) Ponuđač mora biti proizvođač ili predstavnik proizvođača za opremu koju nudi pod rednim brojem 2.-6. Tehničke
specifikacije br. 05-MM/2022,
b) Ponuđač mora dostaviti uzorak materijala za radna odijela TIPB1, TIPD1, zaštitni zimski prsluk (materijal definisan u
prilogu TS 05/2019) sa originalom Izvještaja o laboratorijskoj analizi materijala (izdat od akreditiranog tijela za ocjenjivanje
usklađenosti) najkasnije na dan otvaranja ponuda. Akreditirano tijelo mora biti akreditirano za područje rada: Ispitivanje
materijala-tekstil/tkanina,
c) Ponuđač mora dostaviti uzorak za radno odijelo TIP B1 i zimski prsluk (opis definisan u Prilogu TS 05/2019) sa originalom
Izvještaja vizuelne kontrole (izdat od akreditiranog tijela za ocjenjivanje usklađenosti) najkasnije na dan otvaranja ponuda.
Akreditirano tijelo mora biti akreditirano za područje: min Tekstil, predmet: min gotovi proizvodi od tekstila.
Uzorci odijela i zimskog prsluka moraju biti označeni u skladu sa zahtjevom iz Priloga TS 05/2019 (tačka 5.1 i 5.2 zadnji stav),
d) Ponuđač mora znak Društva i natpis ''JP EP BiH'' uraditi vezom direktno na patni i džepu kako je traženo prilogom TS
0
5/2019. Našiveni znak Društva i natpis ''JP EP BiH'' neće biti prihvaćeni,
e) Ponuđač mora garantovati da će radna odijela, radni kombinezon i zimski prsluk biti izrađeni od osnovnog i pomoćnog
materijala iz kojih su napravljeni i dostavljeni uzorci, odnosno od materijala za koje je dostavljen Izvještaj o laboratorijskoj
analizi materijala a sve u skladu sa tehničkim i ostalim uslovima iz predmetnog tendera,
f) Ponuđač mora dostaviti nulti uzorak za obuću najkasnije na dan otvaranja ponuda sa jedinstvenim identifikacionim
brojem (oznakom proizvoda/nazivom proizvoda/brojem artikla) i oznakom kategorije sigurnosti obuće S3 koji je neizbrisivo
napisan ili ušiven na obući. Ponuđena obuća, u skladu sa članom 6. Naredbe o ličnoj zaštitnoj opremi mora ispunjavati
osnovne zdravstvene i sigurnosne zahtjeve. Kao dokaz o usklađenosti ponuđač mora dostaviti Certifikat o ispitivanju
tipa/Certifikat o EC vrsti pregleda i Izjavu o usklađenosti sa Direktivom 89/686/EEZ (ili Uredbom EU 2016/425) izdatu od
strane proizvođača opreme koja je predmet ponude. Certifikati i Izjave moraju biti sastavni dio ponude, u ponudi numerisani
i ovjereni od strane ponuđača.
3
/ 5