Adresa: Maršala Tita 9a/I  
Telefon: (033) 251-590  
Faks: (033) 251-595  
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Web: https://www.ejn.gov.ba  
Datum i vrijeme slanja obavještenja na objavu:22.6.2022. u 7:52  
OBAVJEŠTENJE O NABAVCI  
424-1-1-108-3-194/22  
1
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN  
I 1. Podaci o ugovornom organu  
Naziv  
TERMOELEKTRANA "KAKANJ" KAKANJ  
4200225150064  
Amila Veispahić  
Kakanj  
IDB/JIB  
Kontakt osoba/Služba za kontakt  
Adresa  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
72240 Kakanj (bhp sa)  
Kakanj  
(032) 771-153  
Faks  
(032) 771-025  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
n.sikira@epbih.ba  
www.epbih.ba  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kao u Aneksu A – Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
I 4. Adresa za dodatne informacije  
Kao u Aneksu A – Adresa za dodatne informacije  
I 5. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost  
I 5.a. Vrsta  
Sektorski ugovorni organ iz člana 5. ZJN  
I 5.b. Nivo  
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine  
I 5.c. Djelatnost  
1
/ 5  
Električna energija  
I 6. Zajednička nabavka  
Ne  
I 7. Nabavka u ime drugih ugovornog organa?  
Ne  
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA  
II 1. Vrsta ugovora  
Robe, Kupovina  
II 2. Podjela na lotove  
Ne  
II 3. Da li se namjerava zaključiti okvirni sporazum?  
Ne  
II 4. Opis  
II 4.a. Naziv predmeta ugovora  
Nabavka lične zaštitne opreme i sredstava za zaštitu – zaštitni šljem, odijela, prsluk, kombinezon, čizme i cipele za potrebe  
Podružnice Termoelektrana "Kakanj"Kakanj  
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora  
Nabavka lične zaštitne opreme i sredstava za zaštitu – zaštitni šljem, odijela, prsluk, kombinezon, čizme i cipele za potrebe  
Podružnice Termoelektrana "Kakanj"Kakanj, a sve u skladu s tehničkom specifikacijom koja je sastavni dio tenderske  
dokumentacije  
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Zaštitna oprema  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
18143000-3  
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci  
II 5.a. Da li je ugovor obuhvaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?  
Ne  
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora  
u skladu sa zahtjevima iz tenderske dokumentacije  
II 6.a. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
2
/ 5  
69900,00  
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Mjesto isporuke robe je centralno skladište Podružnice Termoelektrana "Kakanj" Kakanj  
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
Rok isporuke robe je 45 (četrdesetpet) dana od dana stupanja ugovora na snagu  
ODJELJAK III: PRAVNE, EKONOMSKE I TEHNIČKE INFORMACIJE  
III 1. Da li sе zahtijeva garancija za ponudu?  
Ne  
III 2. Da li se zahtijeva garancija za izvršenje ugovora?  
Da.  
Detaljne informacije i zahtjevi dati u tenderskoj dokumentaciji.  
III 3. Bitni uslovi finansiranja i plaćanja ili upućivanje na odgovarajuće propise  
fakturisanje u skladu sa Zakonom o PDV-u, plaćanje za isporučenu robu je najkasnije u roku od 30 (trideset) dana od dana  
prijema fakture.  
III 4. Ograničenja za učešće  
Obavezni uslovi za učešće iz člana 45. Zakona o javnim nabavkama, a dokazi definisani detaljno u tenderskoj dokumentaciji.  
III 5. Sposobnost za obavljanje profesionalne djelatnosti  
da je ponuđač registrovan za obavljanje profesionalne djelatnosti koja je vezana za predmet nabavke u skladu sa važećim  
propisima zemlje u kojoj je registrovan  
III 7. Tehnička ili profesionalna sposobnost  
a) Ponuđač mora biti proizvođač ili predstavnik proizvođača za opremu koju nudi pod rednim brojem 2.-6. Tehničke  
specifikacije br. 05-MM/2022,  
b) Ponuđač mora dostaviti uzorak materijala za radna odijela TIPB1, TIPD1, zaštitni zimski prsluk (materijal definisan u  
prilogu TS 05/2019) sa originalom Izvještaja o laboratorijskoj analizi materijala (izdat od akreditiranog tijela za ocjenjivanje  
usklađenosti) najkasnije na dan otvaranja ponuda. Akreditirano tijelo mora biti akreditirano za područje rada: Ispitivanje  
materijala-tekstil/tkanina,  
c) Ponuđač mora dostaviti uzorak za radno odijelo TIP B1 i zimski prsluk (opis definisan u Prilogu TS 05/2019) sa originalom  
Izvještaja vizuelne kontrole (izdat od akreditiranog tijela za ocjenjivanje usklađenosti) najkasnije na dan otvaranja ponuda.  
Akreditirano tijelo mora biti akreditirano za područje: min Tekstil, predmet: min gotovi proizvodi od tekstila.  
Uzorci odijela i zimskog prsluka moraju biti označeni u skladu sa zahtjevom iz Priloga TS 05/2019 (tačka 5.1 i 5.2 zadnji stav),  
d) Ponuđač mora znak Društva i natpis ''JP EP BiH'' uraditi vezom direktno na patni i džepu kako je traženo prilogom TS  
0
5/2019. Našiveni znak Društva i natpis ''JP EP BiH'' neće biti prihvaćeni,  
e) Ponuđač mora garantovati da će radna odijela, radni kombinezon i zimski prsluk biti izrađeni od osnovnog i pomoćnog  
materijala iz kojih su napravljeni i dostavljeni uzorci, odnosno od materijala za koje je dostavljen Izvještaj o laboratorijskoj  
analizi materijala a sve u skladu sa tehničkim i ostalim uslovima iz predmetnog tendera,  
f) Ponuđač mora dostaviti nulti uzorak za obuću najkasnije na dan otvaranja ponuda sa jedinstvenim identifikacionim  
brojem (oznakom proizvoda/nazivom proizvoda/brojem artikla) i oznakom kategorije sigurnosti obuće S3 koji je neizbrisivo  
napisan ili ušiven na obući. Ponuđena obuća, u skladu sa članom 6. Naredbe o ličnoj zaštitnoj opremi mora ispunjavati  
osnovne zdravstvene i sigurnosne zahtjeve. Kao dokaz o usklađenosti ponuđač mora dostaviti Certifikat o ispitivanju  
tipa/Certifikat o EC vrsti pregleda i Izjavu o usklađenosti sa Direktivom 89/686/EEZ (ili Uredbom EU 2016/425) izdatu od  
strane proizvođača opreme koja je predmet ponude. Certifikati i Izjave moraju biti sastavni dio ponude, u ponudi numerisani  
i ovjereni od strane ponuđača.  
3
/ 5  
g) Za tražene zaštitne gumene čizme dostaviti nulti uzorak najkasnije na dan otvaranja ponuda.  
h) Za traženi zaštitni šljem dostaviti nulti uzorak najkasnije na dan otvaranja ponuda. Šljem mora ispunjavati osnovne  
sigurnosne zahtjeve.  
III 9. Rezervisan ugovor  
Ne  
ODJELJAK IV: POSTUPAK  
IV 1. Vrsta postupka  
Otvoreni postupak  
IV 2. Kriterij za dodjelu ugovora  
Najniža cijena  
IV 3. Rok za preuzimanje tenderske dokumentacije  
15.7.2022.  
IV 4. Provođenje postupka elektronskim putem?  
Ne  
IV 5. Da li se namjerava koristiti e-aukcija?  
Da  
IV 6. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?  
Ne  
IV 7. Rok za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Datum i vrijeme  
18.07.2022. 10:30  
IV 8. Rok za otvaranje ponuda  
Adresa i mjesto  
Sala Sektora za ekonomske poslove Podružnice Termoelektrana "Kakanj", soba  
br. 26  
Datum i vrijeme  
18.07.2022. 11:00  
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE  
Tenderska dokumentacija se preuzima sa portala javnih nabavki na kojem je objavljena. Zainteresirani ponuđači mogu tražiti  
pojašnjenje tenderske dokumentacije u skladu sa Uputstvom i načinu objavljivanja obavještenja i dostavljanja izvještaja u  
postupcima javnih nabavki u informacionom sistemu E-nabavke. Provoditi će se E-aukcija u skladu sa Pravilnikom o uslovima  
i korištenju E-aukcije (Sl. glasnik BiH br. 66 od 06.09.2016. godine).  
4
/ 5  
ANEKS A  
I 3. Adresa za prijem ponuda/zahtjeva za učešće  
Kontakt osoba  
Adresa  
Edina Sikirić  
Kakanj  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
72240 Kakanj (bhp sa)  
Kakanj  
(032) 771-155  
(032) 771-025  
potokol@epbih.ba  
www.epbih.ba  
Faks  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
I 4. Adresa za dodatne informacije  
Kontakt osoba  
Adresa  
Amila Veispahić  
Kakanj  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
72240 Kakanj (bhp sa)  
Kakanj  
(032) 771-153  
(032) 771-025  
am.veispahic@epbih.ba  
www.epbih.ba  
Faks  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
5
/ 5