Adresa: Maršala Tita 9a/I  
Telefon: (033) 251-590  
Faks: (033) 251-595  
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Web: https://www.ejn.gov.ba  
Datum i vrijeme slanja obavještenja na objavu:17.2.2021. u 8:57  
OBAVJEŠTENJE O DODJELI UGOVORA  
76-1-1-69-5-14/21  
6
Broj obavještenja o nabavci  
676-1-1-69-3-36/20  
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN  
I 1. Podaci o ugovornom organu  
Naziv  
ŠUMARSTVO "PRENJ" DIONIČKO DRUŠTVO KONJIC  
4227243630001  
IDB/JIB  
Kontakt osoba  
Adresa  
Dženan Nožić  
Sarajevska 31  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
88400 Konjic (bhp sa)  
Konjic  
(036) 726-209  
Faks  
(036) 727-127  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
prenj@bih.net.ba  
I 2. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost  
I 2.a. Vrsta  
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN  
I 2.b. Nivo  
Općinski nivo (FBIH),Konjic  
I 2.c. Djelatnost  
Ostalo  
I 3. Zajednička nabavka  
Ne  
1
/ 8  
I 4. Nabavka u ime drugih ugovornih organa?  
Ne  
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA  
II 1. Vrsta ugovora  
Robe, Kupovina  
II 2. Podjela na lotove  
Da  
II 2.a. Dodjeljuje se ugovor za  
Više lotova  
II 2.a-1. Redni brojevi lotova za koje se dodjeljuje ugovor  
1, 2  
II 3. Da li je zaključen okvirni sporazum?  
Ne  
II 4. Opis  
II 4.a. Naziv predmeta ugovora  
Nabavka roba-HTZ (zaštitna oprema)  
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora  
HTZ (zaštitna oprema)  
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
18000000-9  
Odjeća, obuća, prtljag i pribor  
Zaštitna oprema  
18143000-3  
Dodatni predmet(i)  
18100000-0  
Radna odjeća, posebna radna oprema i pribor  
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci  
II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?  
Ne  
II 8. Da li je dozvoljena alternativna ponuda?  
Ne  
2
/ 8  
ODJELJAK III: POSTUPAK  
III 1. Vrsta postupka  
Otvoreni postupak  
III 2. Kriterij za dodjelu ugovora  
Ekonomski najpovoljnija ponuda  
III 4. Da li je korištena e-aukcija?  
Ne  
III 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?  
Ne  
3
/ 8  
ANEKS D  
Broj lota za koji se dodjeljuje ugovor  
1
I Opis  
I 1. Naziv predmeta ugovora  
Nabavka roba - Zaštitna oprema za radnike  
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Zaštitna oprema  
Kod  
18143000-3  
Opis  
Glavni predmet  
II Ukupna količina ili obim ugovora  
U skladu sa tenderskom dokumentacijom - tehničkom specifikacijom  
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
3
3000,00  
II 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
godina(12 mjeseci)  
1
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Sarajevska br 31 , 88400 Konjic  
III Potkriteriji  
R.Br.  
Naziv  
Učešće  
10,00 %  
80,00 %  
10,00 %  
1
2
3
Rok plaćanja (max 60 dana)  
Cijena  
Rok isporuke  
IV ODJELJAK IV: DODJELA UGOVORA  
IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača  
Jedan ponuđač  
4
/ 8  
R.Br.  
1
Naziv  
IDB/JIB  
Općina/Grad  
Država  
RM COMPANY D.O.O. ZENICA  
4218507720005 Zenica  
Bosna i Hercegovina  
IV 2. Informacije o dodjeli ugovora  
IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost ugovora/okvirnog sporazma bez PDV-a u KM  
2170,25  
IV 2.b. Godišnja vrijednost bez PDV-a u KM  
2170,25  
IV 2.c. Datum zaključenja ugovora/okvirnog sporazuma  
1.2.2021.  
3
3
1
IV 2.d. Broj primljenih ponuda  
1
IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda  
1
IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM  
3
2170,25  
IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM  
2170,25  
3
IV 2.h. Primjena preferencijalnog tretmana  
Ne  
IV 4. Informacije o podugovaranjima  
IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?  
Ne  
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE  
V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog ugovora?  
Da  
V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?  
Ne  
5
/ 8  
ANEKS D  
Broj lota za koji se dodjeljuje ugovor  
2
I Opis  
I 1. Naziv predmeta ugovora  
Nabavka roba- Zaštitna oprema za sjekače  
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Radna odjeća, posebna radna oprema i pribor  
Glavni predmet  
18100000-0  
II Ukupna količina ili obim ugovora  
U skladu sa tenderskom dokumentacijom - tehničkom specifikacijom  
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost ugovora bez PDV-a u KM  
1
7000,00  
II 2. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
godina(12 mjeseci)  
1
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Sarajevska br 31 , 88400 Konjic  
III Potkriteriji  
R.Br.  
Naziv  
Učešće  
10,00 %  
80,00 %  
10,00 %  
1
2
3
Rok plaćanja (max 60 dana)  
Cijena  
Rok isporuke  
IV ODJELJAK IV: DODJELA UGOVORA  
IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača  
Jedan ponuđač  
6
/ 8  
R.Br.  
1
Naziv  
IDB/JIB  
Općina/Grad  
Država  
SAJMIR D.O.O  
4201934680006 Vogošća  
Bosna i Hercegovina  
IV 2. Informacije o dodjeli ugovora  
IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost ugovora/okvirnog sporazma bez PDV-a u KM  
9685,00  
IV 2.b. Godišnja vrijednost bez PDV-a u KM  
9685,00  
IV 2.c. Datum zaključenja ugovora/okvirnog sporazuma  
.2.2021.  
1
1
9
IV 2.d. Broj primljenih ponuda  
1
IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda  
1
IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM  
1
9685,00  
IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM  
9685,00  
1
IV 2.h. Primjena preferencijalnog tretmana  
Ne  
IV 4. Informacije o podugovaranjima  
IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?  
Ne  
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE  
V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog ugovora?  
Da  
V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?  
Ne  
7
/ 8  
V 3. Dodatne informacije  
Nakon otvaranja ponuda konstatovano je da je po otvorenom pozivu za dostavu ponuda u predviđenom roku za LOT 2  
dostavljena samo jedna ponuda ponuđača „SAJMIR“ doo Vogošća u ukupnom iznosu od 19.685,00 KM. Procijenjena  
vrijednost predmetne nabavke u skladu sa pomenutim Planom nabavki za LOT 2 je 17.000,00 KM. Zakon o javnim  
nabavkma BIH u članu 69. stav 2. tačka e) je predvidio da je ugovorni organ obavezan poništi postupak javne nabavke  
ukoliko je cijene prihvatljivih ponuda znatno veće od osiguranih sredstava u budžetu ugovornog organa za predmetnu  
nabavku, osim u slučaju da ugovorni organ ima mogućnost da obezbijedi dodatna sredstva za predmetnu nabavku.  
Obzirom da je ugovorni organ imao isti slučaj pri nabavci exploziva u 2019 godini konsultovana je Agencija za javne nabavke  
putem akta br P-395/19 od 30.01.2019 godine.Na adresu našeg društva kao odgovor Agencije za javne nabavke stigao je akt  
br 02-02-1-304-2/19 koji je protokolisan pod brojem P-467/19 dana 06.02.2019 godine u kojem ovlašteno lice Agencije za  
savjetodavnu pomoć iznijelo stav Agencije da ugovorni organ može poništiti postupak ukoliko dostavjena ponuda je znatno  
veća od procijenjene vrijednosti i da nema sredstava za izvršenje ugovora ili da može nastaviti s postupkom ukoliko u  
budžetu ugovornog organa mogu preraspodjeliti sredstva i osigurati dodatna sredstva za izvršenje ugovora uz napomenu da  
zaprimljena ponuda mora biti prihvatljiva za Ugovorni organ tj.da ispunjava sve uslove tražene tenderskom  
dokumentacijom.  
Cijeneći da dostavljena ponuda za LOT 2 ne premašuje znatno procijenjenu vrijednost (cca 2.685,00 KM) i činjenicu da u  
potpunosti ispunjava zahtijeve iz tenderske dokumentacije te da ugovorni organ ima dovoljno sredstava da može prilagoditi  
svoj budžet i raspodjeliti dodatna sredstva za finansiranje predmetnog ugovora ukoliko to bude trebalo, u skladu sa naprijed  
navedenim odredbama ZJN BIH, ugovorni organ je odlučio nastaviti s postupkom predmetne nabavke.  
8
/ 8