Adresa: Maršala Tita 9a/I  
Telefon: (033) 251-590  
Faks: (033) 251-595  
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Web: https://www.ejn.gov.ba  
Datum i vrijeme slanja obavještenja na objavu:30.6.2020. u 13:13  
OBAVJEŠTENJE O DODJELI UGOVORA  
888-1-3-113-5-128/20  
Broj obavještenja o nabavci  
888-1-3-113-3-79/20  
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN  
I 1. Podaci o ugovornom organu  
Naziv  
OPĆINA ILIDŽA  
IDB/JIB  
4200319720000  
Kontakt osoba  
Adresa  
ALMEDIN MURATOVIĆ  
Butmirska cesta 12  
71210 Ilidža (bhp sa)  
Ilidža  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
(033) 775-682  
Faks  
(033) 637-862  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
javne.nabavke@opcinailidza.ba  
www.opcinailidza.ba  
I 2. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost  
I 2.a. Vrsta  
Institucija vlasti iz člana 4. stav (1) tačka a) ZJN  
I 2.b. Nivo  
Općinski nivo (FBIH),Ilidža  
I 2.c. Djelatnost  
Izvršna vlast  
I 3. Zajednička nabavka  
Ne  
1
/ 4  
I 4. Nabavka u ime drugih ugovornih organa?  
Ne  
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA  
II 1. Vrsta ugovora  
Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Gradnja autoputeva, cesta, aerodroma i sportskih  
objekata  
II 2. Podjela na lotove  
Ne  
II 3. Da li je zaključen okvirni sporazum?  
Ne  
II 4. Opis  
II 4.a. Naziv predmeta ugovora  
JN 47/20 Rekonstrukcija ulice Rahima Ćatovića sa izgradnjom pješačkih staza  
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora  
Rekonstrukcija ulice Rahima Ćatovića sa izgradnjom pješačkih staza  
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Radovi na popravku cesta  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
45233142-6  
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci  
II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?  
Ne  
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora  
Kao u TD  
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
ulica Rahima Ćatovića  
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
30 dana od dana uvođenja u radove  
2
/ 4  
ODJELJAK III: POSTUPAK  
III 1. Vrsta postupka  
Otvoreni postupak  
III 2. Kriterij za dodjelu ugovora  
Najniža cijena  
III 4. Da li je korištena e-aukcija?  
Da  
III 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?  
Ne  
IV ODJELJAK IV: DODJELA UGOVORA  
IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača  
Jedan ponuđač  
R.Br.  
1
Naziv  
IDB/JIB  
Općina/Grad  
Država  
BETON FRESH DOO  
4201640180005 Ilidža  
Bosna i Hercegovina  
IV 2. Informacije o dodjeli ugovora  
IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost ugovora/okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM  
50000,96  
IV 2.c. Datum zaključenja ugovora/okvirnog sporazuma  
0.6.2020.  
1
3
IV 2.d. Broj primljenih ponuda  
8
IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda  
8
IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM  
8
0000,00  
IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM  
92357,99  
1
3
/ 4  
IV 2.h. Primjena preferencijalnog tretmana  
Ne  
IV 4. Informacije o podugovaranjima  
IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?  
Ne  
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE  
V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog ugovora?  
Ne  
V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?  
Ne  
V 3. Dodatne informacije  
Nakon održane e-aukcije, Ugovorni organ dana 18.05.2020.godine donosi odluku broj 04-11-11655/20-2 kojom ugovor  
dodjeljuje Konzorciju GP ING doo i GPI doo, kao najpovoljnijem ponuđaču. Izabrani ponuđač je Odluku zaprimio  
2
0.05.2020.godine, a po navedenoj odluci je bio obavezan roku od 7 dana od dana prijema iste Ugovornom organu dostaviti  
uvjerenja iz člana 45. stav (2) tačka a), b) c), i d), zakona o Javnim nabavkama Bosne i Hercegovine i dokumente iz tačke  
0.3.1 pod a) i b) tenderske dokumentacije.  
1
Kako izabrani ponuđač u ostavljenom roku nije dostavio tražene dokaze, ugovorni organ je utvrdio da su se ispunili uslovi iz  
člana 72. stav (3) tačka a).Zakona o javnim nabavkama Bosne i Hercegovine ( «Službeni glasnik BiH» broj 39/14) za dodjelu  
ugovora drugorangiranom ponuđaču te 02.06.2020.godine donosi odluku broj 04-11-1655/20-4 o dodjeli ugovora  
MEVLUDIN COMMERC doo. Imenovani ponuđač odluku zaprima 05.06.2020.godine i po navedenoj odluci je bio obavezan  
roku od 5 dana od dana prijema iste Ugovornom organu dostaviti uvjerenja iz člana 45. stav (2) tačka a), b) c), i d), zakona o  
Javnim nabavkama Bosne i Hercegovine i dokumente iz tačke 10.3.1 pod a) i b) tenderske dokumentacije. Kako ponuđač  
nije u ostavljenom roku dostavio traženu dokumentaciju ugovor se dodjeljiuje sljedećem ponuđaču sa rang liste prihvatljivih  
ponuda.  
4
/ 4