Adresa: Maršala Tita 9a/I  
Telefon: (033) 251-590  
Faks: (033) 251-595  
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Web: https://www.ejn.gov.ba  
Datum i vrijeme slanja obavještenja na objavu: 16.6.2025. u 9:55  
OBAVJEŠTENJE O DODJELI UGOVORA  
893-1-1-165-5-627/25  
Broj obavještenja o nabavci  
893-1-1-165-3-529/25  
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN  
I 1. Podaci o ugovornom organu  
Naziv  
UNIVERZITETSKI KLINIČKI CENTAR SARAJEVO - UKCS  
4200089110002  
IDB/JIB  
Kontakt osoba  
Adresa  
Rifet Kožljak  
Bolnička 25  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
71000 Sarajevo (bhp)  
Sarajevo Centar (Sarajevo)  
(033) 298-520  
Faks  
(033) 298-543  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
amina.suko@kcus.ba  
www.kcus.ba  
I 2. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost  
I 2.a. Vrsta  
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN  
I 2.b. Nivo  
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine  
I 2.c. Djelatnost  
Zdravstvo  
I 3. Zajednička nabavka  
Ne  
1
/ 4  
I 4. Nabavka u ime drugih ugovornih organa?  
Ne  
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA  
II 1. Vrsta ugovora  
Robe, Kupovina  
II 2. Podjela na lotove  
Ne  
II 3. Da li je zaključen okvirni sporazum?  
Da  
II 3.a. Broj ponuđača sa kojim je zaključen okvirni sporazum  
Jedan ponuđač  
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma  
1
3.06.2025. - 13.06.2026.  
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM  
0000,00  
7
II 4. Opis  
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma  
Nabavka rezervnih dijelova-usluga servisa za preventivno i interventno servisiranje aparata-sistema proizvođača MAQUET  
lociranih na klinikama KCUS-a  
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma  
Predmet ovog postupka je izbor najpovoljnijeg ponuđača za „Nabavku rezervnih dijelova-usluga servisa za preventivno i  
interventno servisiranje aparata-sistema proizvođača MAQUET lociranih na klinikama KCUS-a“ prema specifikaciji u prilogu,  
koja čini sastavni dio ove tenderske dokumentacije za koji je predviđeno zaključenje okvirnog sporazuma na period trajanja  
od 12 (dvanaest) mjeseci.  
Oznaka iz jedinstvenog rječnika javnih nabavki je: 33100000-1 (Medicinska oprema).  
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Medicinska oprema  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
33100000-1  
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci  
II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?  
2
/ 4  
Ne  
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma  
Definisano tenderskom dokumentacijom  
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Definisano tenderskom dokumentacijom  
ODJELJAK III: POSTUPAK  
III 1. Vrsta postupka  
Otvoreni postupak  
III 2. Kriterij za dodjelu ugovora  
Najniža cijena  
III 4. Da li je korištena e-aukcija?  
Da  
III 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?  
Ne  
IV ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAZUMA  
IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača  
Jedan ponuđač  
R.Br.  
1
Naziv  
IDB/JIB  
Općina/Grad  
Država  
PROMA DOO  
4200174650008 Sarajevo Novi Grad  
Bosna i Hercegovina  
IV 2. Informacije o dodjeli okvirnog sporazuma  
IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM  
0000,00  
IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporazuma  
3.06.2025.  
7
1
IV 2.d. Broj primljenih ponuda  
1
IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda  
3
/ 4  
1
IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM  
7
0000,00  
IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM  
0000,00  
7
IV 4. Informacije o podugovaranjima  
IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?  
Ne  
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE  
V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog okvirnog sporazuma?  
Ne  
V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?  
Ne  
V 3. Dodatne informacije  
Uzimajući u obzir činjenicu da je Ugovorni organ u sklopu tenderske dokumentacije jasno definisao da se radi o okvirnom  
sporazumu za period od 12 mjeseci, za koji nije u mogučnosti predvidjeti i odrediti tačne količine dijelova/usluga koje su mu  
potrebne za vrijeme trajanja okvirnog sporazuma, odnosno da će se okvirni sporazum zaključiti u skladu sa  
obezbjeđenim/osiguranim finansijskim sredstvima za ovaj predmet nabavke u iznosu od 70.000,00 KM bez PDV-a, koju  
ponuđač ne može preći u periodu trajanja okvirnog sporazuma prema dostavljenim jediničnim cijenama definisanim  
Aneksom 3. iz ponude, tačne količine potrebnih rezervnih dijelova i usluga ugovorni organ će definisati prilikom potpisivanja  
pojedinačnih ugovora i izdavanja narudžbenica, obzirom da se radi o okvirnom sporazumu.  
4
/ 4