I 4. Nabavka u ime drugih ugovornih organa?
Ne
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA
II 1. Vrsta ugovora
Robe, Kupovina
II 2. Podjela na lotove
Ne
II 3. Da li je zaključen okvirni sporazum?
Da
II 3.a. Broj ponuđača sa kojim je zaključen okvirni sporazum
Jedan ponuđač
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma
1
3.06.2025. - 13.06.2026.
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM
0000,00
7
II 4. Opis
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma
Nabavka rezervnih dijelova-usluga servisa za preventivno i interventno servisiranje aparata-sistema proizvođača MAQUET
lociranih na klinikama KCUS-a
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma
Predmet ovog postupka je izbor najpovoljnijeg ponuđača za „Nabavku rezervnih dijelova-usluga servisa za preventivno i
interventno servisiranje aparata-sistema proizvođača MAQUET lociranih na klinikama KCUS-a“ prema specifikaciji u prilogu,
koja čini sastavni dio ove tenderske dokumentacije za koji je predviđeno zaključenje okvirnog sporazuma na period trajanja
od 12 (dvanaest) mjeseci.
Oznaka iz jedinstvenog rječnika javnih nabavki je: 33100000-1 (Medicinska oprema).
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)
Glavni rječnik
Medicinska oprema
Kod
Opis
Glavni predmet
33100000-1
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci
II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?
2
/ 4