Adresa: Maršala Tita 9a/I  
Telefon: (033) 251-590  
Faks: (033) 251-595  
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Web: https://www.ejn.gov.ba  
Datum i vrijeme slanja obavještenja na objavu: 16.7.2025. u 11:16  
OBAVJEŠTENJE O DODJELI UGOVORA  
354-7-1-16-5-4/25  
4
Broj obavještenja o nabavci  
4354-7-1-16-3-2/25  
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN  
I 1. Podaci o ugovornom organu  
Naziv  
J U OSNOVNA ŠKOLA "TINJA" U TINJI  
4209183220005  
Enis Dedić  
IDB/JIB  
Kontakt osoba  
Adresa  
TINJA BB 75357  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
75357 Tinja (bhp sa)  
Srebrenik  
(035) 651-619  
Faks  
(035) 651-619  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
os.tinja@montk.gov.ba  
I 2. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost  
I 2.a. Vrsta  
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN  
I 2.b. Nivo  
Kantonalni nivo,Tuzlanski kanton  
I 2.c. Djelatnost  
Obrazovanje  
I 3. Zajednička nabavka  
Ne  
1
/ 4  
I 4. Nabavka u ime drugih ugovornih organa?  
Ne  
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA  
II 1. Vrsta ugovora  
Robe, Kupovina  
II 2. Podjela na lotove  
Ne  
II 3. Da li je zaključen okvirni sporazum?  
Ne  
II 4. Opis  
II 4.a. Naziv predmeta ugovora  
NABAVKAB UČIONIUČKOG NAMJEŠTAJA  
II 4.b. Kratak opis predmeta ugovora  
Školska klupa dvosjed  
Konstrukcija klupe je od čeličnih cijevi ovalnog oblika minimalnih dimenzija 38*20 mm praškasto bojenih u sivoj boji (RAL  
9
006). Debljina čelične stjenke treba biti minimalno 1,5 mm. Radna ploča klupe je od iverice, dvostruko obložene HPL-om u  
boji po izboru naručioca ukupne debljine minimalno23,5 mm. Rubovi ploča su zaobljeni od bukovih masivnih letvica završno  
lakiranih bezbojnim lakom. Klupa je opremljena podpločom od iverala minimalne debljine 18 mm i kukicama za odlaganje  
torbi i pribora. Završetci konstrukcije su sa plastičnim čepovima koji imaju zaštitnu i estetsku funkciju u sivoj boji. Dimenzije  
klupe su 130x50x76 cm (d/š/v).Proizvođač klupa mora imati integriran sistem upravljanja ISO 9001:2015, a klupe moraju biti  
testirane i certificirane prema standardimaBAS EN 1729-2+A1, BAS EN 1729-1, BAS EN 14322, BAS EN 16893-1, BAS EN  
16893 -2, ISO 5970, ISO 7174- 1 i ISO 7173. Uz ponudu obavezno dostaviti važeće navedene certifikate.  
Stolica školska  
Konstrukcija stolice je od čeličnih cijevi ovalnog oblika minimalnih dimenzija 38*20 mm praškasto bojenih u sivoj boji (RAL  
9
006). Debljina čelične stjenke treba biti minimalno 1,5 mm. Sjedalo i naslon stolice su izrađeni od bukovog 7-slojnog  
otpreska minimalne ukupne debljine 8 mm, završno lakirani bezbojnim lakom. Završetci konstrukcije su sa plastičnim  
čepovima koji imaju zaštitnu i estetsku funkciju u sivoj boji. Dimenzije stolice su 37,5x35,5x46 cm (š/d/v). Proizvođač stolica  
mora imati integriran sistem upravljanja ISO 9001:2015, a stolice moraju biti testirane i certificirane prema standardimaBAS  
EN 1729-2+A1, BAS EN 1729-1, BAS EN 14322, BAS EN 16893-1, BAS EN 16893 -2, ISO 5970, ISO 7174- 1 i ISO 7173. Uz  
ponudu obavezno dostaviti važeće navedene certifikate.  
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Školski namještaj  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
39160000-1  
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci  
II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?  
Ne  
2
/ 4  
II 6. Ukupna količina ili obim ugovora  
6.665,00 KM  
1
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
JU.OŠ. TINJA, TINJA  
II 9. Trajanje ugovora ili rok izvršenja  
30 DANA  
ODJELJAK III: POSTUPAK  
III 1. Vrsta postupka  
Konkurentski zahtjev  
III 2. Kriterij za dodjelu ugovora  
Najniža cijena  
III 4. Da li je korištena e-aukcija?  
Da  
III 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?  
Ne  
IV ODJELJAK IV: DODJELA UGOVORA  
IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača  
Jedan ponuđač  
R.Br.  
1
Naziv  
IDB/JIB  
Općina/Grad  
Država  
GALA GROUP D.O.O  
4227022110003 Mostar  
Bosna i Hercegovina  
IV 2. Informacije o dodjeli ugovora  
IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost ugovora/okvirnog sporazma bez PDV-a u KM  
6665,00  
IV 2.b. Mjesečna vrijednost bez PDV-a u KM  
6665,00  
IV 2.c. Datum zaključenja ugovora/okvirnog sporazuma  
3.06.2025.  
1
1
2
3
/ 4  
IV 2.d. Broj primljenih ponuda  
1
IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda  
1
IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM  
1
6665,00  
IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM  
6665,00  
1
IV 4. Informacije o podugovaranjima  
IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?  
Ne  
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE  
V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog ugovora?  
Ne  
V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?  
Ne  
4
/ 4