Adresa: Maršala Tita 9a/I  
Telefon: (033) 251-590  
Faks: (033) 251-595  
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Web: https://www.ejn.gov.ba  
Datum i vrijeme slanja obavještenja na objavu: 25.3.2025. u 15:22  
OBAVJEŠTENJE O DODJELI UGOVORA  
893-1-2-565-5-472/25  
Broj obavještenja o nabavci  
893-1-2-565-3-958/24  
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN  
I 1. Podaci o ugovornom organu  
Naziv  
UNIVERZITETSKI KLINIČKI CENTAR SARAJEVO - UKCS  
4200089110002  
IDB/JIB  
Kontakt osoba  
Adresa  
Rifet Kožljak  
Bolnička 25  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
71000 Sarajevo (bhp)  
Sarajevo Centar (Sarajevo)  
(033) 298-520  
Faks  
(033) 298-543  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
amina.suko@kcus.ba  
www.kcus.ba  
I 2. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost  
I 2.a. Vrsta  
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN  
I 2.b. Nivo  
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine  
I 2.c. Djelatnost  
Zdravstvo  
I 3. Zajednička nabavka  
Ne  
1
/ 4  
I 4. Nabavka u ime drugih ugovornih organa?  
Ne  
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA  
II 1. Vrsta ugovora  
Usluge, Kompjuterske i uz njih vezane usluge  
II 2. Podjela na lotove  
Ne  
II 3. Da li je zaključen okvirni sporazum?  
Da  
II 3.a. Broj ponuđača sa kojim je zaključen okvirni sporazum  
Jedan ponuđač  
II 3.b. Trajanje okvirnog sporazuma  
0
1.04.2025. - 01.04.2027.  
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM  
40000,00  
1
II 4. Opis  
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma  
Održavanje SAP ERP produkcijskog sistema  
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma  
Predmet ovog postupka je izbor najpovoljnijeg ponuđača za „Održavanje SAP ERP produkcijskog sistema“ prema specifikaciji  
u prilogu, koja čini sastavni dio ove tenderske dokumentacije za koji je predviđeno zaključenje okvirnog sporazuma na  
period trajanja od 24 (dvadeset i četiri) mjeseca, sa jednim dobavljačem.  
Oznaka iz jedinstvenog rječnika javnih nabavki je: 48700000-5 (Podrška programskih paketa).  
SAP ERP rješenje ugovornog organa sastoji se od:  
-
Razvojnog sistema (DEV - Development), sistema za pravljenje izmjena (razvoja,  
prilagođavanja, modifikacija, autorizacionih uloga, primjena nota i patch-eva i sl.) koje  
se prenose na ostale ERP sisteme. Na ovom sistemu se čuvaju sve verzije (ABAP)  
razvoja i rade inicijalna testiranja.  
-
-
Testni sistem (QAS - Quality Assurance), sistem za testiranje svih izjmena i aktivnosti  
koje se prenose na produkciju.  
Produkcioni sistem (PRD - Production), poslovni sistem na kome rade krajnji korisnici.  
Instalirana verzija SAP ECC 6.0 sistema KCUS-a obuhvata poslovne procese finansijske operative i materijalnog  
knjigovodstva, upravljanja osnovnim sredstvima, upravljanje nabavkama sa praćenjem zaliha, upravljanje prodajom  
zdravstvenih usluga sa Z-funkcionalnostima (Specifikacije zdravstvenih usluga), upravljanje ljudskim resursima i obračunom  
plaća. Poslovni sistem je u produkcionom radu od 1.7.2009. godine od kada postoji kontinuirana potreba za pružanjem  
konkretnih konsultantskih usluga podrške koje su opisane i specificirane u nastavku.  
2
/ 4  
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Kod  
Opis  
Podrška programskih paketa  
Glavni predmet  
48700000-5  
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci  
II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?  
Ne  
II 6. Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma  
Definisano tenderskom dokumentacijom  
II 7. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Definisano tenderskom dokumentacijom  
ODJELJAK III: POSTUPAK  
III 1. Vrsta postupka  
Otvoreni postupak  
III 2. Kriterij za dodjelu ugovora  
Najniža cijena  
III 4. Da li je korištena e-aukcija?  
Da  
III 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?  
Ne  
IV ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAZUMA  
IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača  
Jedan ponuđač  
R.Br.  
1
Naziv  
IDB/JIB  
Općina/Grad  
Država  
LANACO DOO  
4400853190007 Banja Luka  
Bosna i Hercegovina  
IV 2. Informacije o dodjeli okvirnog sporazuma  
IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM  
40000,00  
1
3
/ 4  
IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporazuma  
5.03.2025.  
0
IV 2.d. Broj primljenih ponuda  
1
IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda  
1
IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM  
6
30,00  
IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM  
30,00  
6
IV 4. Informacije o podugovaranjima  
IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?  
Ne  
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE  
V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog okvirnog sporazuma?  
Ne  
V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?  
Ne  
V 3. Dodatne informacije  
Uzimajući u obzir da je Ugovorni organ u sklopu tenderske dokumentacije jasno definisao da se radi o okvirnom sporazumu  
za koji nije u mogućnosti predvidjeti i odrediti tačne količine usluga koje su mu potrebne u toku 24 (dvadeset i četiri)  
mjeseca za vrijeme trajanja okvirnog sporazuma, odnosno da će se okvirni sporazum zaključiti u skladu sa  
obezbjeđenim/planiranim finansijskim sredstvima za ovaj predmet nabavke u iznosu od 140.000,00 KM bez PDV-a, upisani  
iznos od 630,00 KM za vrijednost najniže prihvastljive ponude ponude kao i za vrijednost najviše prihvatljive ponude  
predstavlja zbir ponuđenih jediničnih cijena bez PDV-a, a isti bi se koristio kao osnova za komparaciju pri odabiru  
najpovljnije ponude, te također pri provođenju postupka e-aukcije u slučaju prijema dvije i više ponuda.  
Dakle, okvirni sporazum se zaključuje sa dostavljenim jediničnim cijenama iz ponude a ukupna vrijednost koju ponuđač ne  
može preći u periodu trajanja okvirnog sporazuma (24 mjeseca) je u skladu sa osiguranim sredstvima za predmetnu nabavku  
u iznosu od 140.000,00 KM bez PDV-a.  
4
/ 4