04.08.2025.
IV 2.d. Broj primljenih ponuda
1
IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda
1
IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
4
251,00
IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM
251,00
4
IV 4. Informacije o podugovaranjima
IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?
Ne
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE
V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog okvirnog sporazuma?
Ne
V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?
Ne
V 3. Dodatne informacije
Uzimajući u obzir činjenicu da je Ugovorni organ u sklopu tenderske dokumentacije jasno definisao da se radi o okvirnom
sporazumu za period od 12 (dvanaest) mjeseci, za koji nije u mogućnosti predvidjeti i odrediti tačne količine/obim radova
koji su mu potrebni za vrijeme trajanja okvirnog sporazuma, odnosno da će se okvirni sporazum zaključiti u skladu sa
obezbjeđenim /osiguranim finansijskim sredstvima za ovaj predmet nabavke u iznosu od 70.000,00 KM bez PDV-a za LOT 1
prikazani iznosi u gore navdenoj tabeli od 4.251,00 KM bez PDV-a za LOT 1 kao iznosi najniže i najviše prihvatljive ponude
predstavljaju zbir jediničnih cijena iz ponude koji bi se koristio kao osnova za odabir najpovoljnijeg ponuđača u slučaju
prijema dvije i više ponuda kao i u postupku e-aukcije.
U skladu sa navedenim i čenjenicom da je za predmetni postupak nabavke pristigla samo jedna (1) formalno-pravno i
tehnički prihvatljiva ponuda, okvirni sporazum se zaključuje na osnovu osiguranih/obezbjeđenih finasijskih sredstava za ovu
predmetnu nabavku u iznosu od 70.000,00 KM bez PDV-a za LOT 1, a tačne količine potrebnih radova po ovom LOT-u
ugovorni organ će definisati prilikom potpisivanja pojedinačnih ugovora i izdavanja narudžbenica, obzirom da se radi o
okvirnom sporazumu.
5
/ 7