Adresa: Maršala Tita 9a/I  
Telefon: (033) 251-590  
Faks: (033) 251-595  
E-mail: ejn@javnenabavke.gov.ba  
Web: https://www.ejn.gov.ba  
Datum i vrijeme slanja obavještenja na objavu: 4.8.2025. u 12:57  
OBAVJEŠTENJE O DODJELI UGOVORA  
893-1-3-238-5-768/25  
Broj obavještenja o nabavci  
893-1-3-238-3-631/25  
ODJELJAK I: UGOVORNI ORGAN  
I 1. Podaci o ugovornom organu  
Naziv  
UNIVERZITETSKI KLINIČKI CENTAR SARAJEVO - UKCS  
4200089110002  
IDB/JIB  
Kontakt osoba  
Adresa  
Rifet Kožljak  
Bolnička 25  
Poštanski broj  
Općina/Grad  
Telefon  
71000 Sarajevo (bhp)  
Sarajevo Centar (Sarajevo)  
(033) 298-520  
Faks  
(033) 298-543  
Elektronska pošta  
Internet adresa  
amina.suko@kcus.ba  
www.kcus.ba  
I 2. Vrsta ugovornog organa, nivo i glavna djelatnost  
I 2.a. Vrsta  
Pravno lice iz člana 4. stav (1) tačka b) ZJN  
I 2.b. Nivo  
Entitetski nivo,Federacija Bosne i Hercegovine  
I 2.c. Djelatnost  
Zdravstvo  
I 3. Zajednička nabavka  
Ne  
1
/ 7  
I 4. Nabavka u ime drugih ugovornih organa?  
Ne  
ODJELJAK II: PREDMET UGOVORA  
II 1. Vrsta ugovora  
Radovi, Izgradnja cijele građevine ili njenih dijelova, građevinarstvo, Izgradnja zgrada i građevinski radovi  
II 2. Podjela na lotove  
Da  
II 2.a. Dodjeljuje se okvirni sporazum za  
Više lotova  
II 2.a-1. Redni brojevi lotova za koje se dodjeljuje okvirni sporazum  
1, 2  
II 3. Da li je zaključen okvirni sporazum?  
Da  
II 3.a. Broj ponuđača sa kojim je zaključen okvirni sporazum  
Jedan ponuđač  
II 3.c. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM  
90000,00  
II 4. Opis  
II 4.a. Naziv predmeta okvirnog sporazuma  
Hidroizolaterski radovi za potrebe KCUS-a  
II 4.b. Kratak opis predmeta okvirnog sporazuma  
Predmet ovog postupka je izbor najpovoljnijeg ponuđača za izvođenje „Hidroizolaterskih radova za potrebe KCUS-a“ prema  
specifikaciji/predmjeru radova u prilogu, za koji je predviđeno zaključenje okvirnog sporazuma na period trajanja od 12  
(
Oznaka i naziv iz JRJN: 45000000-7 (Građevinski radovi)  
dvanaest) mjeseci.  
Postupak nabavke je podjeljen na 2 (dva) LOT-a sa procjenjenom vrijednosti za svaki LOT pojedinačno u iznosima od:  
LOT 1 Hidroizolaterski radovi na ravnim krovovima70.000,00  
LOT 2 Hidroizolaterski radovi lift okna  
20.000,00  
II 4.c. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
2
/ 7  
Glavni rječnik  
Građevinski radovi  
Kod  
Opis  
Glavni predmet  
45000000-7  
II 5. Podaci o Sporazumu o javnoj nabavci  
II 5.a. Da li je ugovor obuhaćen Sporazumom o javnoj nabavci (GPA)?  
Ne  
ODJELJAK III: POSTUPAK  
III 1. Vrsta postupka  
Otvoreni postupak  
III 2. Kriterij za dodjelu ugovora  
Najniža cijena  
III 4. Da li je korištena e-aukcija?  
Da  
III 5. Da li je objavljeno prethodno informacijsko obavještenje?  
Ne  
3
/ 7  
ANEKS D  
Broj lota za koji se dodjeljuje okvirni sporazum  
1
I Opis  
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma  
Hidroizolaterski radovi na ravnim krovovima  
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Građevinski radovi  
Kod  
45000000-7  
Opis  
Glavni predmet  
II Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma  
Definisano tenderskom dokumentacijom  
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM  
0000,00  
II 2. Trajanje okvirnog sporazuma  
4.08.2025. - 04.08.2026.  
7
0
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Definisano tenderskom dokumentacijom  
IV ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAZUMA  
IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača  
Jedan ponuđač  
R.Br.  
1
Naziv  
IDB/JIB  
Općina/Grad  
Država  
Bosna i Hercegovina  
AHAT D.O.O.  
4201953470004 Sarajevo Novi Grad  
IV 2. Informacije o dodjeli okvirnog sporazuma  
IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM  
0000,00  
IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporazuma  
7
4
/ 7  
04.08.2025.  
IV 2.d. Broj primljenih ponuda  
1
IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda  
1
IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM  
4
251,00  
IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM  
251,00  
4
IV 4. Informacije o podugovaranjima  
IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?  
Ne  
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE  
V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog okvirnog sporazuma?  
Ne  
V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?  
Ne  
V 3. Dodatne informacije  
Uzimajući u obzir činjenicu da je Ugovorni organ u sklopu tenderske dokumentacije jasno definisao da se radi o okvirnom  
sporazumu za period od 12 (dvanaest) mjeseci, za koji nije u mogućnosti predvidjeti i odrediti tačne količine/obim radova  
koji su mu potrebni za vrijeme trajanja okvirnog sporazuma, odnosno da će se okvirni sporazum zaključiti u skladu sa  
obezbjeđenim /osiguranim finansijskim sredstvima za ovaj predmet nabavke u iznosu od 70.000,00 KM bez PDV-a za LOT 1  
prikazani iznosi u gore navdenoj tabeli od 4.251,00 KM bez PDV-a za LOT 1 kao iznosi najniže i najviše prihvatljive ponude  
predstavljaju zbir jediničnih cijena iz ponude koji bi se koristio kao osnova za odabir najpovoljnijeg ponuđača u slučaju  
prijema dvije i više ponuda kao i u postupku e-aukcije.  
U skladu sa navedenim i čenjenicom da je za predmetni postupak nabavke pristigla samo jedna (1) formalno-pravno i  
tehnički prihvatljiva ponuda, okvirni sporazum se zaključuje na osnovu osiguranih/obezbjeđenih finasijskih sredstava za ovu  
predmetnu nabavku u iznosu od 70.000,00 KM bez PDV-a za LOT 1, a tačne količine potrebnih radova po ovom LOT-u  
ugovorni organ će definisati prilikom potpisivanja pojedinačnih ugovora i izdavanja narudžbenica, obzirom da se radi o  
okvirnom sporazumu.  
5
/ 7  
ANEKS D  
Broj lota za koji se dodjeljuje okvirni sporazum  
2
I Opis  
I 1. Naziv predmeta okvirnog sporazuma  
Hidroizolaterski radovi lift okna  
I 3. Jedinstveni rječnik javne nabavke (JRJN)  
Glavni rječnik  
Građevinski radovi  
Kod  
45000000-7  
Opis  
Glavni predmet  
II Ukupna količina ili obim okvirnog sporazuma  
Definisano tenderskom dokumentacijom  
II 1. Procijenjena ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM  
0000,00  
II 2. Trajanje okvirnog sporazuma  
4.08.2025. - 04.08.2026.  
2
0
II 3. Mjesto isporuke roba ili izvršenja usluga ili izvođenja radova  
Definisano tenderskom dokumentacijom  
IV ODJELJAK IV: DODJELA OKVIRNOG SPORAZUMA  
IV 1. Podaci o najuspješnijem ponuđaču/grupi ponuđača  
Jedan ponuđač  
R.Br.  
1
Naziv  
IDB/JIB  
Općina/Grad  
Država  
Bosna i Hercegovina  
AHAT D.O.O.  
4201953470004 Sarajevo Novi Grad  
IV 2. Informacije o dodjeli okvirnog sporazuma  
IV 2.a. Konačna ukupna vrijednost okvirnog sporazuma bez PDV-a u KM  
0000,00  
IV 2.c. Datum zaključenja okvirnog sporazuma  
2
6
/ 7  
04.08.2025.  
IV 2.d. Broj primljenih ponuda  
1
IV 2.e. Broj prihvatljivih ponuda  
1
IV 2.f. Vrijednost najniže prihvatljive ponude bez PDV-a u KM  
3
38,00  
IV 2.g. Vrijednost najviše prihvatljive ponude bez PDV-a u KM  
38,00  
3
IV 4. Informacije o podugovaranjima  
IV 4.a. Ugovor će se vjerovatno podugovarati?  
Ne  
ODJELJAK V: DODATNE INFORMACIJE  
V 1. Da li su korišteni pravni lijekovi u postupku za dodjelu ovog okvirnog sporazuma?  
Ne  
V 2. Da li je nabavka finansirana iz sredstava EU?  
Ne  
V 3. Dodatne informacije  
Uzimajući u obzir činjenicu da je Ugovorni organ u sklopu tenderske dokumentacije jasno definisao da se radi o okvirnom  
sporazumu za period od 12 (dvanaest) mjeseci, za koji nije u mogućnosti predvidjeti i odrediti tačne količine/obim radova  
koji su mu potrebni za vrijeme trajanja okvirnog sporazuma, odnosno da će se okvirni sporazum zaključiti u skladu sa  
obezbjeđenim /osiguranim finansijskim sredstvima za ovaj predmet nabavke u iznosu od 20.000,00 KM bez PDV-a za LOT 2  
prikazani iznosi u gore navdenoj tabeli od 338,00 KM bez PDV-a za LOT 2 kao iznosa najniže i najviše prihvatljive ponude  
predstavljaju zbir jediničnih cijena iz ponude koji bi se koristio kao osnova za odabir najpovoljnijeg ponuđača u slučaju  
prijema dvije i više ponuda kao i u postupku e-aukcije.  
U skladu sa navedenim i čenjenicom da je za predmetni postupak nabavke pristigla samo jedna (1) formalno-pravno i  
tehnički prihvatljiva ponuda, okvirni sporazum se zaključuje na osnovu osiguranih/obezbjeđenih finasijskih sredstava za ovu  
predmetnu nabavku u iznosu od 20.000,00 KM bez PDV-a za LOT 2, a tačne količine potrebnih radova po ovom LOT-u  
ugovorni organ će definisati prilikom potpisivanja pojedinačnih ugovora i izdavanja narudžbenica, obzirom da se radi o  
okvirnom sporazumu.  
7
/ 7